سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی بیمار بودن پوتین را رد کرد

سفیر روسیه در سرزمین های اشغالی فلسطین گمانه زنی ها درباره بیماری «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور کشورش را رد کرد.

به گزارش مشرق، شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) به نقل از «آناتولی ویکتوروف» سفیر روسیه در سرزمین‌های اشغالی، گزارش‌های اخیر رسانه‌ها درباره وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» به ویژه سرطان وی را تکذیب کرد.  

سفیر روسیه در تل آویو گفت: می‌توانم بگویم که او (پوتین) هر روز در تلویزیون ظاهر می‌شود و سلامتی او به وی اجازه می‌دهد تا به کار مهم خود برای کشور ادامه دهد.  

پیشتر نیز «سرگئی لاوروف»   وزیر امور خارجه روسیه این گزارش‌ها را تکذیب کرده و گفته بود که فکر نمی‌کنم افراد منطقی بتوانند در این فرد (پوتین) نشانه‌ای از استرس یا بیماری ببینند.  

وی گفته بود:  شما می‌توانید او را روی صفحه تلویزیون تماشا کنید و به سخنرانی‌هایش گوش دهید و سخنرانی‌هایش را تفسیر کنید.  

لاوروف ادامه داد: این را به وجدان کسانی واگذار می‌کنم که با وجود فرصت‌های روزانه برای ارزیابی ظاهر هر فردی، چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند.  

شبکه i۲۴ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در بحبوحه گمانه زنی‌ها درباره سلامت رئیس جمهور روسیه از زمان صدور دستور حمله به اوکراین در فوریه گذشته، منابع اطلاعاتی در انگلیس به رسانه‌ها گفتند که پوتین هفته گذشته به شدت بیمار شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 2
    منم دندونم درد میکنه! ولی به شدت تکذیب میکنم!!!!!..........
    • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      تو کمه قابل تکذیب هم نیست!!! خخخخخ
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    خداوند تبارک و تعالی ان شاء الله به جناب آقای پرزیدنت ولادیمیر پوتین سلامتی و طول عمر عطا بفرمایند تا هر روز دماغ غربی‌ها و غربگداها رو به خاک مالیده و باعث مسرت ما و مردم آزادهٔ جهان گردند، الهی آمین .!!!!!
  • DE ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    علت اینکه رسانه های غربی خیلی اصرار بر مریض بودن پوتین میکنند این هست که با فشار شدید اقتصادی و سیاسی به روسیه پوتین رو وادار کنند تا با بهانه بیماری از مار برکنار شود که هیچ موقع این کار اتفاق نخواهد افتاد. روسیه وضع اقتصادی اش بهتر شده چون قیمت انرژی بسیار بالاتر رفته! در ضمن امور مالی و اقتصادی بین الملل در حال از دست رفتن از دست غرب هست و بزودی سیاست های غلط غرب خود را نشان خواهد داد برای همین اوکراین را دارند ترغیب می‌کنند که با روسیه صلح کند!
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    کل نفس ذائقه الموت. مرگ‌ تنها واقعیت دنیاست که بین هیچ کس فرقی قائل نیست.
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
      0 0
      احسنت ، ان شاء الله در اسرع وقت قسمت رهبران گاوچرون آمریکا و صهیونیست‌ها بشه، الهی آمین!!!!
  • شهروند IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
    0 0
    شرق وغرب دستشون برسه ایران هم تجزیه میکنند کلی بیمار در ایران ودنیا هست برای سلامتی انها دعاکنید انشاالله اتش جنگ در همه دنیا خاموش شود انسانهای بیگناه وبچه وزن وپیر وجوان زنده بمانند فوتبال که نگاه نمیکنید جنگه خانمان براندازه انشاالله دو طرف زودتر تصمیم به پایان جنگ بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس