کد خبر 1384038
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰
گوشی

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی موتو Edge ۲۰۲۲ احتمالا با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی POLED و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی معرفی خواهد شد.

به گزارش مشرق، انتظار می‌رود که موتورولا در سه ماهه سوم سال جاری گوشی هوشمند جدیدی به نام Edge ۲۰۲۲ را معرفی کند؛ این محصول با کد Dubi Plus شناخته می‌شود. رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد که دارای صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی با پنل POLED Plus و وضوح تصویر +Full HD با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است. دوربین سلفی گوشی جدید موتورولا نیز دارای حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است که در پانچ‌هول بالای نمایشگر تعبیه شده است.

ویژگی‌های گوشی موتو Edge ۲۰۲۲ +عکس

یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی موتو Edge ۲۰۲۲ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی می‌شود. در لبه سمت راست گوشی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور قرار گرفته شده است؛ درگاه USB-C نیز در لبه پایینی قرار دارد. لبه پایینی گوشی ذکر شده میزبان حفره‌های بلندگو، میکروفون و شیار سیم‌کارت است.

ویژگی‌های گوشی موتو Edge ۲۰۲۲ +عکس

گوشی موتو Edge ۲۰۲۲ از تراشه مدیاتک MT۶۸۷۹ بهره خواهد برد و در دو مدل با شش یا هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. ضخامت این گوشی ۸.۲ میلی‌متر است؛ البته برآمدگی دوربین آن، ضخامت را به ۱۰.۱ میلی‌متر می‌رساند. انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده با استفاده از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود.

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس