کد خبر 1383731
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴
کویت سفیر هند را احضار کرد

وزارت امور خارجه کویت از احضار سفیر هند در این کشور درپی اظهارات توهین آمیز یک مقام حزب حاکم هند علیه پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه النشره، درپی توهین یک مقام حزب حاکم هند به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، وزارت امور خارجه کویت سفیر هند در این کشور را احضار کرد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه کویت در بیانیه ای از احضار سفیر هند در پی این اهانت و تسلیم یادداشت اعتراض رسمی به وی خبر داد.

در این بیانیه بر مخالفت قاطع کویت با اظهارات توهین آمیز علیه ساحت عظیم الشان پیامبر ختمی مرتبت (ص) تاکید شده است.

وزارت خارجه کویت همچنین افزود که تداوم چنین اظهارات توهین آمیز بدون بازخواست و مجازات به افزایش افراط گرایی و نفرت پراکنی منجر خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید که بیان چنین اظهارات توهین آمیزی نشانگر جهل آشکار نسبت به رسالت دین مبین اسلام و نقش چشمگیر آن در پایه ریزی تمدن در تمام کشورهای جهان از جمله هند است.

این در حالی است که حزب بهاراتیا جاناتا در هند، در پی سخنان اخیر سخنگوی این حزب در اهانت به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) وی را از سمتش برکنار کرد.

حزب بهاراتیا جاناتا البته در بیانیه خود به دلیل توهین سخنگوی خود عذرخواهی نکرده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج ._____یا همه عالم بگیریم یا بر عالم پی زنیم_____ گر جهان لشگر بگیرد بر جهان لشگر کشیم_____ در جهان، سلطان فقط، مهدی است. _____اللهم عجل لولیک الفرج .
  • طاهری IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 0
    خادم الحرمین ؟؟؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس