کامران قاسمپور قهرمان جام تورلیخانوف شد/ پایان کار ایران با ۳ طلا و یک نقره

با کسب مدال طلای کامران قاسمپور در جام تورلیخانوف قزاقستان، ۴ آزادکار ایران با کسب ۳ مدال طلا و یک نقره به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

به گزارش مشرق، در پایان رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام بولات تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، به عنوان یکی از تورنمنت‌های موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲، کامران قاسمپور آزادکار وزن ۹۲ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در دیدار نهایی برابر آدیلت دالومبایف از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان در مدت زمان ۴ دقیقه با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و سومین و آخرین مدال طلای ایران در این رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

قاسم پور پیش از این در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر ویکی از هند را مغلوب کرد. وی در دومین مبارزه، اسلام بک الیاس اف از قزاقستان را ۱۰ بر صفر برد و راهی نیمه نهایی شد. قاسمپور در نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر از سد بیاگنژیف از قزاقستان عبور کرد و فینالیست شد.

بیشتر بخوانید:

قهرمانی قاطع حسن یزدانی در جام تورلیخانوف

حسن یزدانی دیگر آزادکار ایران در روز پایانی این رقابت‌ها بود که دقایقی پیش با شکست قاطع حریفان خود به مدال طلای این رقابت‌ها رسید.

همچنین امیر حسین زارع در سنگین وزن نیز در روز نخست این رقابت ها به مدال طلا رسید و امیرحسین فیروزپور نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

به این ترتیب تیم کشتی آزاد ایران که با ۴ آزادکار عازم این رقابت‌ها شده بود، با ۳ طلای حسن یزدانی در ۸۶، کامران قاسمپور در ۹۲ و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم و یک مدال نقره امیر حسین فیروزپور به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس