کد خبر 1383653
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
قهرمانی قاطع حسن یزدانی در کشتی آزاد جام تورلیخانوف

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به عنوان قهرمانی تورنمنت رنکینگ تورلیخانوف رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی آزاد جام تورلیخانوف در آلماتی قزاقستان، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با برتری قاطع مقابل حریف خود از اسلواکی به عنوان قهرمانی رسید.

در جریان رقابت فینال وزن ۸۶ کیلوگرم این رقابت ها، حسن یزدانی به مصاف بوریس ماکوئف روسی‌الاصل و دارنده مدال نقره جهان ۲۰۱۷ از اسلواکی رفت و در پایان در مدت زمان ۳ دقیقه و ۳۳ ثانیه با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کرد. ۳ دقیقه نخست این مبارزه با نتیجه ۷ بر صفر به سود یزدانی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید:

واکنش جالب اتحادیه جهانی به درخشش یزدانی

یزدانی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر صفر فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را مغلوب کرد و در نیمه نهایی نیز برابر عظمت دولت بیکوف از قزاقستان با نتیجه قاطع ۱۲ بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

کامران قاسمپور آخرین نماینده ایران در این رقابت‌هاست که تا دقایقی دیگر برای کسب مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم به مصاف آدیلت دالومبایف از قزاقستان می‌رود.

 قاسم پور پیش از این در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر و یکی از هند را مغلوب کرد وی در دومین دیدار به مصاف اسلام بک الیاس اف از قزاقستان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد. قاسمپور در نیمه نهایی نیز با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر از سد بیاگنژیف از قزاقستان عبور کرد و فینالیست شد.

در جریان رقابت‌های روز نخست نیز امیرحسین زارع در سنگین وزن به مدال طلا رسید و امیرحسین فیروزپور نیز در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس