کد خبر 1383347
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
تجاوز جنسی در اسرائیل

آمار و میزان تجاوز جنسی در سرزمین های اشغالی به قدری افزایش یافته است که جامعه اسرائیل تبدیل به یک جامعه فوق العاده خطرناک برای زنان شده است.

سرویس جهان مشرق _‌ سطح تجاوز جنسی و آزار اذیت زنان در اسرائیل در چند سال اخیر به شدت افزایش داشته و تبدیل به یک بحران غیر قابل کنترل در سرزمین های اشغالی شده است. این مسئله به قدری حاد شده است که رسانه های عبری زبان به صورت روزانه اخبار متعدد تجاوزات جنسی علیه زنان و کودکان در سرزمین های اشغالی را منتشر میکنند.

از سوی دیگر، فعالان حوزه زنان در اسرائیل به یک مشکل بزرگ اشاره و اعتراض میکنند،‌ آنها میگونید تجربه ثابت کرده است که دادستانی اسرائیل با مجرمان جرائم جنسی،‌ هیچ برخورد قاطع و سختی نمیکند و این مسئله باعث شده است که بسیاری از زنان اسرائیلی نسبت به اعلام آزار اذیت و تجاوز بر علیه خود امتناع کرده و در این رابطه سکوت کنند. شبکه ۱۲ اسرائیل در رابطه با این مسئله در گزارش خود نوشت: «اسرائیل بهشت مجرمان جنسی است.»

در جدید ترین گزارش منتشر شده در این رابطه، وب سایت اسرائیلی "وای نت" در گزارش خود از آمار بالا و گسترده تجاوز جنسی و آزار اذیت پزشکان و پرستاران زن در اسرائیل گفت. در این گزارش آمده است:

«پزشکان زنی که در محیط کار مورد آزار و اذیت و تجاوز مردان قرار گرفته‌اند، از ترس مشکلاتی که به شغل آنها آسیب می‌زند ترجیح داده‌اند در این رابطه سکوت کنند. ده‌ ها زن که در سیستم بهداشتی اسرائیل کار می‌کنند، از جمله کارورزان،‌ پزشکان ارشد و دانشجویان پزشکی که در ابتدای شروع کار خود به صورت حرفه ای هستند، شهادت داده اند که توسط پزشکان ارشد مرد مورد آزار و اذیت یا تجاوز جنسی قرار گرفته‌اند و پاسخ و درمان مناسبی برای آسیب خود از سوی سیستم بهداشتی دریافت نکرده‌اند. آنها ادعا می کنند مکانیسم واقعی و مؤثری برای از بین بردن این پدیده در اسرائیل وجود ندارد، چیزی که باعث شده برخی از زنان ترجیح دهند سکوت کنند.»

تجاوز جنسی در اسرائیل به سطح غیر قابل کنترلی رسیده است
پزشک زن : دکتر در اتاق عمل به من چسبید، من او را هل دادم واز اتاق فرار کردم
من و آن دکتر هنوز در همان محل کار می کنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    12 3
    کثیف ترین و چندش آورترین جامعه ی روی زمین در حال حاضر منطقه ای است که صهیونیست ها در آن حضور دارند. قومی پست تر و کثیف تر از اینها وجود ندارد. فساد جنسی صهیونیست ها پایین ترین درجه فساد در آنهاست و قطعاً اگر مفاسد دیگرشان بر ملا شود بوی تعفنشان از هزارها کیلومتر دورتر مشام انسان آزاده را آزار می دهد.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 1
    مصی مو سیخ و نازنین جون اینارو بفرستین اونجا کاسب بشن!! خخخخخخخخ
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 1
    بذارید اسراییلیا همدیگر را انقدر باتجاوزات جنسی تحقیرکنند تا به عذاب خدا گرفتار و نابودشوند
  • بی نام IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۳
    0 0
    گل وبلبله...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس