کد خبر 1383187
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان از غرق شدن ۲ نفر بر اثر شنا در رودخانه‌ زاینده‌رود شهرستان باغ‌بهادران خبر داد.

به گزارش مشرق، مدیرکل مدیریت بحران استان از غرق شدن ۲ نفر بر اثر شنا در رودخانه زاینده‌رود شهرستان باغ‌بهادران خبر داد. منصور شیشه‌فروش ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بازگشایی رودخانه زاینده‌رود و جریان داشتن آب در کانال‌ها و استخرهای ذخیره آب کشاورزی،   روز گذشته حادثه‌ای در شهرستان باغ بهادران رخ داد که متاسفانه منجر به فوت ۲ نفر شد.

وی افزود: روز گذشته در شهرستان باغ بهادران ۳ نفر در رودخانه زاینده‌رود در حال شنا بودند که دچار حادثه شدند که یک نفر از آنها نجات پیدا کرد و متاسفانه ۲ تن دیگر فوت شدند.

مدیرکل مدیریت بحران اصفهان با اشاره به هشدارهای داده شده درباره مخاطرات شنا در حاشیه رودخانه زاینده‌رود خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت بحران بارها هشدار داده که منابع آبی از جمله رودخانه، سدها، کانال‌های آب و استخرهای ذخیره آب کشاورزی محل مناسبی برای شنا نیستند. از ابتدای سال تاکنون ۹ نفر در اثر شنا در رودخانه، کانال‌های آب و استخرهای ذخیره آب کشاورزی غرق شده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • نصر IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 1
    از روزیکه این مدیر بحران استان شده بلایای استان هم بیشتر شده خشکسالی ،رانش زمین ،خشکی زاینده رود .معلوم نیست بکجا بنده که بیست ساله تو این پست مونده .
    • اسکندری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
      1 0
      سد تنظیمی چم آسمان بعد از منطقه باغبادران قرار داره که از همین منطقه آب به یزد، صنایع آب بر مثل ذوب آهن و تصفیه خونه بابا شیخعلی که آب تصفیه لنجان و اصفهان و ... را تامین میکه انتقال داده میشه و تا منطقه باغبادران جریان رودخانه دا‌ئمی،درضمن ختاب به دوستانی که از آبدار بودن این منطقه ناراحت هستند عرض کنم که باغبادران آخرین منطقه اصفهان که از زاینده رود آب داره و درضمن حجم این آب هم بالا نیست و در قسمت های زیادی عمق آب نهایت تا نیم متر هست ولی چون بخشی از منطقه به صورت سنگی و صخره ای هست ( مانند قسمت معروف به دنگی و اوشورنبه و ته قرق ) ارتفاع آب بهچند متر میرسه که غرق شدگی در همون مناطق اتفاق میفته
  • حسين DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    10 1
    زاينده رود مگه آب داره ؟
    • ایرانی IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      4 1
      هرسه ماه ده روز
    • DE ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      8 2
      به كوري چشم نوكران الهام عقلي يخ و خردوغان بله!
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      5 5
      بله تا باغ بهادران بعله، بعدش میرسه ب بند یزد، پشت دروازه های شهر اصفهان! اونجا می‌ره تو لوله با برق یارانه ای سهم بقیه مردم پمپ میشه اردکان خدمت صنایع دوستان آقای خاتمی. اول آب صنایع شهر آقای خاتمی تامین میشه تا اصلاحات پشتوانه داشته باشه، اگر چیزی موند میاد داخل اصفهان. اصفهان هم شهر سلمان فارسی هست به وهابی ها خبر خوبی ازش ندادن این هست که تو فکرن براش!
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      1 6
      باعث تعجبه زاینده یه رودخانه فصلی بوده حالا چطور این همه آب داره که باعث غرق شدن چند نفر شده در حالی که رودخانه های خروشان تاریخ رو به خشکی رفته‌ اند.
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
      2 5
      چرا به بزرگان دیگر کشور ها توهین میکنی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس