کد خبر 1383004
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵
راهپیمایی ضد آمریکایی و سعودی در صعده یمن

امروز راهپیمایی با عنوان «فریاد بر سر مستکبران» در استان صعده یمن برگزار شد که در آن تظاهرات کنندگان درباره روند خطرناک عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

به گزارش مشرق، امروز در صعده راهپیمایی بزرگ با عنوان فریاد بر سر مستکبران برگزار شد.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: شعار شکستن سکوت و رسوا کردن مواضع دشمنان در حفظ هویت ایمانی ملت یمن نقش دارد. امت اسلامی باید به مسئولیت خود در اعلام بسیج عمومی علیه دشمنان خدا، عمل کند.

در این بیانیه آمده است: ما به متجاوزان آمریکایی و سعودی درباره ادامه اقدامات تجاوزکارانه هشدار می‌دهیم و بر این موضوع تاکید می‌کنیم که یمن عزیز، آزاد و مستقل خواهد ماند.

راهپیمایی کنندگان تاکید کردند: ما درباره خطرناک بودن روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و دعوت‌های پوشالی سازش که فقط به نفع دشمنان امت اسلامی است به شدت هشدار می دهیم.

در این بیانیه آمده است: ما بر موضع ثابت خود و آمادگی دائمی خود در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قرار گرفتن در کنار محور جهاد و مقاومت تاکید می‌کنیم.

از سوی دیگر منابع وابسته به صنعا با اشاره به تمدید آتش بس در یمن ابراز امیدواری کردند که دفتر سازمان ملل در راستای تسهیل توافق تبادل اسیران حرکت کند.

«عبدالقادر المرتضی» رئیس کمیته ملی امور اسیران دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: همزمان با تمدید آتش بس امیدواریم که دفتر سازمان ملل از این روند استفاده کرده و شرایط را برای اجرای توافق مبادله اسرا فراهم آورد. امیدواریم که که آتش بس جدید همراه با عدم پیشرفت در امور اسیران مشابه آتش بس دوماهه قبلی نشود.

روز گذشته سازمان ملل از تمدید آتش بس در یمن برای دو ماه دیگر خبر داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس