کد خبر 1382948
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
روسیاهی ضدانقلاب با صفرشدن مرگ کرونایی در ایران/ نیاز مبرم به ساخت واکسن «خود تحقیری»

درحالی روز گذشته ایران آمار بدون فوتی کرونا را ثبت کرد، که بسیاری از کشورها هنوز با کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش مشرق،   کشورمان پس از دوهزار و صد روز آمار صفر مرگ کرونایی را ثبت کرد. این درحالی است که آمریکا در همین روز ۳۴۸ مرگ کرونایی را ثبت کرد.

روسیاهی ضدانقلاب با صفرشدن مرگ کرونایی در ایران

 در این مدت متاسفانه ۱۴۱۳۱۸ نفر از هموطنانمان از جمله کادر درمان جان خودشان را از دست دادند اما نکته قابل تامل این است که ایران تنها کشوری است که علاوه بر مبارزه با ویروس کرونا با ویروس شایعات و تحریم هم دست و پنجه نرم کرد.

رسانه‌ها و شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به همراه سران غربی و آمریکایی اگر که تا پیش از آن مدعی بودند اقدامات و تحرکاتشان علیه جمهوری اسلامی و مسئولان است، اما از ان به بعد عناد خود با مردم ایران را علنی کردند.

این رسانه‌ها در این مسیر از یک سو با شایعه‌پراکنی، سیاه‌نمایی، بزرگنمایی، تحریف و تقطیع سعی در ناکارآمد نشان دادن مسئولان و القای ناامیدی داشتند و از سوی دیگر با گرا دادن به دشمنان، به صورت علنی مانع ورود واکسن و دارو به داخل کشور شدند.

روسیاهی ضدانقلاب با صفرشدن مرگ کرونایی در ایران

همین رسانه‌ها و کاربرانی که در طول این سال‌ها بیشترین انتقادات و هجمه ها را به ایران وارد کردند و امریکا را به عنوان الگو معرفی کردند، به این موضوع اشاره‌ای نکردند و گویا باید هنوز منتظر واکسن «خود تحقیری» ماند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    6 2
    درود بر کادر بهداشت و درمان ... سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت که این موفقیت و پیروزی رو مدیون تک تک آنها هستیم.!
    • IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 1
      من نه مدیون طیبه ام نه کس دیگه از من مایه نذار چون نه واکسن رو قبول دارم نه کرونا رو
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 1
    پس اف ای تی اف چی شد که روحانی وظریف ربیعی وواعظی علی کوچولوی مطهری وافسادطلبان دزد سرمایه های اسراییل می گفتند تا قبول نکنیم واکسن نمیدن وروزی بیش از 700کشته می‌گرفت کرونا وخود بشرف شون واکسن آمریکایی وارد کردن زدن ولی برای مردم گفتن نمیشه لعنت بر روحانی کذاب آقایان مدعی عدالت این محاکمه ندارد بقیه پیش کش
  • محمدایوب IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 1
    حالا آن سلبریتی های درپیتی وعروسک های خیمه شبازی آمریکا از جمله رضا کیانیان ودیگر هرزه های سیاسی که فریاد واکسن بخرید ورفتند لب مرز ارمنستان کارتن خوابی کردند بی شرف ها کجایید حرام خواران آنروز برای اربابانتان دم تکان می‌دادید حداقل امروز زبانتان را تکان دهید زر بزنید
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۵
      1 1
      شما هم داری مثل اون سلبریتیها حرف مفت میزنی اونا برای واکسن خارجی دم تکون میدن تو برای واکسن اجباری داخلی
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      نامرد واکسن اجباری داخلی؟ استرازنکا، سینوفارم، بهارات، اسپوتنیک، سینوواک. اینها داخلی بود؟ به کوری چشم آمریکا و اسرائیل و همه بیشرفهای وطن فروش نامرد شش واکسن هم خودمون ساختیم که الان شروع به صادرات آن واکسن ها هم کرده ایم و نتیجه ایمنی دهی آن واکسن ها از تمام آن خارجی ها هم بهتر بوده است علی الخصوص فایزر که کم کم گند آن در آمریکا بالا آمده و چیزی نمانده که کار به دادگاه و بزرگترین پرونده کلاهبرداری آنهم در زمینه سلامت در تاریخ آمریکا بکشد. البته شماها باید هم بسوزید و ضجه بزنید. این همه وطن فروشی کردید حالا کارتان به تلاش برای مردن هموطنان رسیده است. خاک عالم بر سرتان.
  • محمد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    2 2
    درودبر ریس جمهور عزیزمان ریسی
  • حسين DE ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    جا دارد ياد تمامى عزيزان كادر درمان،پزشكان ،پرستاران و همگى پرسنل بيمارستانها كه با تلاشهاى شبانه روزى و خستگى ناپذير فداكارانه و عاشقانه براى بهبودى و سلامتى هموطنان عزيز رنج بردند تا جان بيماران را نجات دهند گرامى بداريم بويژه پزشكان و پرستاران فداكار در راه جان باختند ،ياد همگى اين شهداى مدافعان سلامت در ياد ملت بزرگ ايران بيادگار باقى خواهد ماند.
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۴
    1 0
    ای بابا اینا رو باید خدا بزنه چرا موشک رو سر مقرشون نمیفرستین اینهمه دروغ بافی میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس