کد خبر 1382684
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
منافی: پرسپولیس در همه پست‌‌ها بازیکن سطح بالا می‌خواهد/ نظر پیشکسوتان در مورد تیم اهمیتی ندارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برای موفقیت باید در همه پست‌ها بازیکن سطح بالا داشته باشد.

به گزارش مشرق، جواد منافی درباره فصلی که پرسپولیس پشت سر گذاشت، گفت: پرسپولیس بعد از پنج سال این بار قهرمان نشد و البته در این فصل از لحاظ مالی، مدیریتی و فنی هم شرایط ایده‌آلی نداشت. در همین بازی با شهر خودرو هم شاهد بودیم که پرسپولیس مثل خیلی از بازی‌ها چشم‌نواز بازی نکرد و حتی از تیمی که سقوط کرده بود هم گل خورد. امسال پرسپولیس در خط دروازه و ساختار دفاعی مشکل داشت و با همه این مشکلات باز هم خدا را شکر که تیم در رده دوم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند یحیی گل‌محمدی از رضاییان

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از نحوه جذب بازیکن در این تیم تصریح کرد: پرسپولیس بازیکنان خوب و تأثیرگذاری را از دست داد و بازیکنانی که جانشین جداشده‌ها شدند هرگز نتوانستند توقعات را برآورده کنند. حالا برای فصل بعد پرسپولیس از خط دروازه تا حمله در همه پست‌ها بازیکن سطح بالا می‌خواهد، بازیکنانی که بتوانند باری از روی دوش این تیم بردارند نه اینکه مثل خریدهای امسال باشند. در این فصل پرسپولیس از نداشتن یک مهاجم شش‌دانگ هم ضربه دید و تیم در خط حمله نیاز به جذب یک مهاجم ششدانگ را احساس می‌کند.

وی در واکنش به انتقادهای هواداران پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی در مورد انتخاب بازیکن و دستیارانش، اظهار داشت: برای هوادار فرقی ندارد سرمربی چه کسی باشد چون از تیم نتیجه می‌خواهند، در ضمن هواداران هم فوتبال می‌فهمند و خیلی چیزها را می‌دانند. درباره بازیکنان جذب شده صحبت کردم و در مورد دستیاران گل‌محمدی هم باید بگویم که هر مربی با نفرات خاص خودش کار می‌کند و فکر می‌کنم نظر پیشکسوتان هم در مورد تیم اهمیتی ندارد، چون تصمیمات در جای دیگری گرفته می‌شود و ما هم در آن دخیل نیستیم. فقط امیدوارم پرسپولیس فصل بعد شرایط خوبی را تجربه کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    نظر پیشکسوتان هم در مورد چی اهمیتی دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس