ترسو بودن یحیی آسان‌ترین قهرمانی را از پرسپولیس گرفت/ رفتن یک نفر بزرگ‌ترین اشتباه باشگاه بود!

دروازه‌بان سابق سرخپوشان گفت ترسو بودن سرمربی پرسپولیس باعث شد این تیم در حالی که می‌توانست آسان‌ترین قهرمانی‌اش را امسال به دست آورد، به نایب قهرمانی بسنده کند.

به گزارش مشرق، بهروز سلطانی درباره نامشخص بودن رأی انضباطی بازی پرسپولیس - تراکتور اظهار داشت: من فکر می‌کنم سه امتیاز بازی با تراکتور را بدهند. در واقع قانون این را می‌گوید. آن مسائل را تماشاگران تراکتور ایجاد کردند و بازی را به هم زدند. با این اوصاف طبیعی است که امتیاز را به پرسپولیس بدهند. اگر تصمیمی غیر از این بگیرند، مشکلات زیادی گریبان فوتبال را در آینده‌ای نزدیک خواهد گرفت و فردا برای یک تیم دیگر همین مسئله را ایجاد می‌کنند.

وی در مورد اینکه به نظر پرسپولیس به مقام نایب قهرمانی لیگ بسنده کرده است، تصریح کرد: حقیقت امر، ترسو بودن کادر فنی و مدیریت ضعیف این وضعیت را رقم زد. زمانی که باید حمله می‌کردند، نکردند، ارنج تیم مشکل داشت و همین مسائل باعث شد پرسپولیس نتیجه نگیرد. ما به تیم‌هایی امتیاز دادیم که خنده‌دار است. گلر هم گل‌های بدی خورد.

بیشتر بخوانید:

نظر پیشکسوتان در مورد پرسپولیس اهمیتی ندارد

سلطانی از دست دادن رادوشوویچ را اشتباه بزرگی دانست و گفت: از زمانی که رادو را رد کردند و رفت، شرایط این‌طوری شد. اصلاً زمانی هم که رادو بود، یک بازی به او می‌دادند و بعد شش بازی بیرون می‌نشست، در حالی که گلر خوبی بود. اگر رادو را بیشتر بازی می‌دادند لک هم حواسش جمع می‌شد. رادو عالی بود، اما وقتی که رفت لک خیالش راحت شد و می‌دید که نیمکت خالی است و هرطور که بازی کند، باز او درون دروازه قرار می‌گیرد. من نمی‌دانم مربی گلرها چطور کار کرده است، اما به نظر من کارهای لازم را انجام ندادند، کوتاهی کردند و تیم از این محل لطمه خورد. اگر رادو یا یک گلر خوب داشتیم مطمئنم موفق می‌شدیم و نتیجه‌ای عالی می‌گرفتیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    7 5
    مشکل اصلی رفتن مسعودجان بود
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
      2 0
      شما محمود داشته باشید بقیه مسعود و ساکت و ....نداشته باشن؟
  • شهاب IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    5 4
    منم کاملا بانظربهروزخان موافقم مالیگ روبه سرمربی ترسومون باختیم ومطمئنن بااین سرمربی سال آینده هم قهرمان نمیشیم ولی مدیریتی که بازدوبندبه این منسب رسیده جرات تغییرصحیح نداره
  • عول اسیا IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    3 4
    عجبا مهمان باشی نان ونمک مهمان کوفت کنی بعد به طرفشان سنگ پرتاب کنی بعد منتطر تشویق شدن هم باشی ,,,قهرمانی اسان در صورتی که دوره ریاست جمهوری بیشتر می بود تا بابا مسعود هم در وزارت ورزشت حصور داشتند چرا که نه مثل همان پنج سال امسال هم می شود پنج سالی که در تاریه به پنج سال سیاه ورزش ایران یاد شده ,,,,س#روزگار سیاه طفلان مسعود
  • zohreh IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    0 0
    مجیدی اماراتی رشوه دهنده به داورها و مربیان الاستقلالی باید محاکمه قضایی شود.
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      1 0
      مدرک داری ارائه کن به دادگاه ، نداری خودت رو محاکمه ات میکنن بجرم تهمت و افترا ، افتاد !؟
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    خیلی صحبت‌های درستی کرد متاسفانه پرسپولیس با آرنج بد واشتباهات فراوان لک در حداقل چهار بازی که میتونست دوازده امتیاز برای تیمش داشته باشه قهرمانی رو به کیسه تقدیم کرد .درضمن نفرات خارجی تیم هم هم در مقابل نفرات خارجی کیسه بسیار ضعیفتر بودند .اشتباهات تاکتیکی وبدنسازی ضعیف از دیگر مشکلات پرسپولیس بود چند ماه نعمتی عالیشاه. امیری سرلک.وووکه از مهرهای کلیدی تیم بودند بعلت مصدومیت بازی نکردند.کادر فنی خیلی اشتباه داشت
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
    1 0
    حالا چون آقای مجیدی بدون باخت تیمش (استقلال) شد قهرمان ، میگن آسانترین قهرمانی بوده !؟ آقا اگه مدعی هستید آسون بود چرا بقیه قهرمان نشدند !؟ حالا اگه پرسپولیس قهرمان میشد ها احتمال زیاد هی میگفتن : بله فصل سختی رو پشت سر گذاشتیم و قهرمان شدیم ؛)) / کری هم میخواهید بخونید سعی کنید یه منطق درست پشتش باشه که بشه قبول کرد / آسون میدونید چیه !؟ آسون بازی تراکتور - پرسپولیس بود که با سنگ پرانی بازی نیمه تمام ماند و نتیجه رو میخواستن ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس تمام کنند اگر اون اتفاق نمی افتاد و بازی تا پایان وقت قانونی ادامه پیدا می‌کرد شاید نتیجه حداقل مساوی میشد / یه شوخی هم بکنیم با پرسپولیسی ها ، آقا دیر شروع کردند به سنگ پرانی اگر از اول فصل پرسپولیس با هر تیمی مسابقه داشت یه عده می‌رفتند سنگ پرانی میکردند الان همه بازی ها ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس تموم میشد و پرسپولیس خیلی آسون قهرمان میشد ؛))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس