کد خبر 1382590
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
جشن بزرگ "لبخند کرامت" در قبله تهران برگزار شد + تصاویر

جشن بزرگ ولادت کریمه اهل بیت (س) "لبخند کرامت" مراسم ویژه آغاز دهه کرامت در امامزاده عبدالله (ع) شهرری با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم ویژه آغاز دهه کرامت و جشن بزرگ لبخند کرامت عصر امروز به مناسبت آغاز دهه کرامت با حضور مردم ولایتمدار شهرری و خانواده‌های شهدا در امامزاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، ناظم رضوی شهردار منطقه ٢ ، حمید زمانی فرماندار شهرستان ری و سایر مسئولین شهرستانی با حضور خادمیاران کانون خدمت رضوی برگزار شد و خادمیاران رضوی با پرچم متبرک رضوی مجلس را عطرآگین نمودند.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام علی قاضی عسکر ضمن تبریک دهه کرامت و روز دختر با اشاره به جایگاه رفیع زن در اسلام اظهار داشت: در قرآن هیچ‌گونه نگاه جنسیتی مشاهده نمی‌شود و هیچ‌گاه مرد یا زن نسبت به یکدیگر برتری ندارند زیرا که حیات آن‌ها وابسته به یکدیگر است و هرکدام که نباشد نظام بشر با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه مرد تکیه گاه زن است افزود: این موضوع موجب برتری مرد به زن نیست و در اسلام مرد و زن هر دو از نظر رفتار و سلوک برابرند و هریک عمل صالح انجام دهند خداوند به آنان حیات طیبه عطا خواهد کرد.

تولیت حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در ادامه گفت: بانوان در حوزه‌های مدیریت، دانش بنیان و اقتصاد خوش درخشیده‌اند و امروز اساتید زیادی در دانشگاه از جامعه زنان هستند همان‌طور که در حوزه‌های علمیه بانوان مجتهده بسیاری داریم.

قاضی عسکر تصریح کرد: اسلام مانع رشد زن نیست و علاقه دارد زنان هم مانند مردان در جامعه حضور یابند.

در ادامه این مراسم علیرضا زاکانی با اشاره اتفاقات اخیر اظهار داشت: فیلم‌های موهنی که اخیراً پخش شده و با جیغ و هورای مستکبران همراه بود چهره‌ای زشت از تشیع و ایران اسلامی و تعلقات قلبی ما را به تصویر کشید زیرا که دشمنان اسلام چشم دیدن عظمت و بزرگی مردم ایران را ندارند.

وی افزود: دشمنان به دنبال این هستند که به ریشه اعتقادات ما آسیب برسانند در صورتی که بارها در جنگ‌های روانی و جنگ سرد نیز ناموفق بودند اما تلاش می‌کنند تا اساس و ریشه این خیمه بزرگ و استوانه عظیم را بزنند.

شهردار تهران در ادامه گفت: دشمن همچنان تلاش می‌کند که چهره تشیع، ایران و اسلام را مخدوش کنند تا چشمه امید جهانیان خشک شود، اما قطعاً موفق نمی‌شوند و ما در پرتو عنایت حضرت رضا (ع) باید بتوانیم خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم.

زاکانی تصریح کرد: این تلاش دشمنان برای مخدوش کردن اعتقادات اهل تشیع مایه شرمساری است؛ اما آن‌ها خاک بر خورشید می‌پاشند و راه به جایی نخواهند برد و آنچه برای ما می‌ماند کرامت و بزرگی معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) است و امیدواریم در پرتو عنایات امام رضا (ع) خدمتگزار صادقی باشیم.

جشن بزرگ "لبخند کرامت" در قبله تهران برگزار شد +عکسجشن بزرگ "لبخند کرامت" در قبله تهران برگزار شد +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس