کد خبر 1382209
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶
زخمی شدن چهار نظامی صهیونیست در قدس اشغالی

چهار نظامی صهیونیست عصر امروز سه شنبه در درگیری های شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی زخمی شدند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در درگیری‌هایی که در پی یورش شهرک نشینان صهیونیست به شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی به وقوع پیوست، چهار نظامی صهیونیست زخمی شدند.

شماری از شهرک نشینان صهیونیست عصر امروز با حمایت نظامیان صهیونیست، به شهرک سلوان یورش برده و به ساکنان آن حمله و اقدام به تخریب خودروها و ضرب و شتم اهالی کردند.

سازمان هلال احمر بیت المقدس اشغالی نیز اعلام کرد که در این درگیری‌ها سه فلسطینی در نتیجه حمله شهرک نشینان صهیونیست در منطقه وادی الربابه زخمی شدند.

طبق اعلام منابع محلی، نظامیان صهیونیست به سمت اهالی شهرک مذکور گازهای سمی پرتاپ و دو شهروند فلسطینی را بازداشت کردند.

اهالی شهرک سلوان از شهروندان بیت المقدس خواستند برای حمایت از آنان و مقابله با تعرض نظامیان صهیونیست و یورش شهرک نشینان در محل درگیری حضور داشته باشند.

بر همین اساس، تنش‌ها در اراضی اشغالی فلسطین در پی برگزاری تظاهرات توسط شهرک نشینان صهیونیست در قدس اشغالی افزایش یافته است.

علاوه بر این شهرک نشینان صهیونیست یورش‌های روزانه به مسجد مبارک الاقصی را تشدید بخشیده و همین امر منجر به وقوع درگیری و زخمی شدن ده‌ها شهروند فلسطینی شده است.

برغم هشدارهای نیروهای مقاومت فلسطین در مورد انفجار اوضاع، مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه برگزاری راهپیمایی پرچم را صادر کردند و در همین راستا حدود سه هزار نیروی پلیس این رژیم در شهر قدس و شهرهای اطراف مستقر شدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس