کد خبر 1385043
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
(ویدئو) چالش انداختن خود جلوی کامیون؛ یک نوجوان کشته شد!

در اتفاقاتی تکان دهنده که در میان جوانان اندونزی رواج پیدا کرده آن‌ها برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی خود را جلوی کامیون‌های سنگین در حال حرکت قرار می‌دهند!

به گزارش مشرق، ویدئویی وحشتناک از گروهی از نوجوانان اندونزیایی در حال پریدن در مقابل کامیون‌های در حال حرکت منتشر شده که گفته می‌شود به عنوان یک چالش در شبکه‌های اجتماعی است!

 این چالش کشنده که در باندونگ واقع در جاوای غربی اندونزی رواج پیدا کرده جان یک نوجوان را گرفت.

در ویدئوی پخش شده دو پسر نوجوان در تلاشی آشکار برای توقف خودروی سنگین جلوی یک کامیون با سرعت بالا می‌پرند. در حالی که یکی از پسران به موقع توانست خود را کنار بکشد، دیگری که ۱۴ ساله بود با کامیون برخورد کرد.

پلیس می‌گوید این ضربه باعث شکستگی جمجمه و شکستگی دندان هایش شده است و اکنون تحت درمان است.

در همین حال، پلیس به دنبال راننده کامیون است که احتمالاً به دلیل ترس فرار کرده است، اما اگر او از تحقیقات پلیس در مورد این حادثه پیروی می‌کرد، ممکن بود حتی تبرئه شود، اما حالا به خاطر فرار با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

روز بعد، در شهر تانگرنگ واقع در استان بانتن، سه پسر نوجوان مقابل یک کامیون در حال حرکت پریدند. دو نفر از آن‌ها جان سالم به در بردند، اما یک نوجوان ۱۸ ساله بر اثر برخورد با کامیون و و زیر گرفته شدن در دم جان باخت.

راننده کامیون در این حادثه بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفته است.

پلیس می‌گوید مردم محلی تلاش می‌کردند تا نوجوانان را از به خطر انداختن بی‌معنای زندگی‌شان بازدارند، اما این افراد به درخواست‌های آن‌ها بی توجهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    41 21
    لعنت بر غرب و فرهنگ ابتذالش و گسترشش به جوامع دیگه اللهم اصلح کل فاسد من امور المسلمین خدا به خانواده اش ان اشاالله صبر بده
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      5 11
      لعنت به فرهنگ شرق و های مثل چون تو
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      5 5
      چه ربطی به غرب داره نادان؟!
    • پاسخ به لعنت بر غرب IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      5 8
      شمایی که غرب ستیزی، پس از این به بعد هر وقت خواستی بری جمکران یا مشهد یا اربعین ، دیگه از اتوبوس و قطار که ابداع نبوغ غربی هاست استفاده نکن و به جاش اسب و قاطر و شتر کرایه کن و از اونها استفاده کن !
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      فرهنگ سلبریتی سازی و شهرت طلبی های اینستاگرامی اگر محصول غرب نیست محصول کجا است؟
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      0 7
      فرهنگ غرب هم مخلوق خداست . خیلی هم فرهنگ خوبیه، فقط باید آلودگی ها، رذیلت ها و کثیفی های معنوی و اخلاقی ازش جدا بشن که اگه این پالایش با موفقیت انجام بشه، دیگه هیچ منافاتی با اسلام نداره و کاملا حلاله.
    • به ۱۴:۵۰ IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      4 0
      اولا خوک هم مخلوق خدا است. اما همین خدا می گوید طرفش نروید. ثانیا فرهنگ غرب اساسا فرهنگ نیست. تماما بی فرهنگی و توحش است. بردگی انسان برای ماشین. برای شهرت. برای دیده شدن به هر قیمت. همانطور که گوشت خوک پاک شدنی نیست و همانطور که خیس بودن از آب جدا شدنی نیست، آنچه فرهنگ غرب نامیده می شود هم صرفا نجاست خالص است و قابل پاک شدن نیست.
    • پاسخ به فرهنگ سلبریتی سازی و شهرت طلبی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      2 1
      بله اینستاگرام و سلبریتی و ..... محصول غربه ولی غربی ها خودشون درست استفاده می کنن . بی خردی و حماقت های رفتاری عده ای از انسانها دلیل بر درستی حرف شما نمیشه! حرف شما مثل این میمونه که من وقتی کردار و رفتار داعشو می بینم بیام بگم : آقا اسلام دین وحشیگریه ، اسلام فلانه ، اسلام بهمانه و ........
    • پاسخ به اولا خوک هم مخلوق خداست IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
      1 0
      خب آقای محترم شما که میگی غرب صرفا نجاست خالصه و با آب هم برطرف نمیشه ، پس زود گوشی موبایلتو بنداز کنار و برو دستت رو بشور ؛ چون موبایل هم نجسه ! چون موبایل هم غربی ها ساختن! تازه تو موبایلتونم دیگه زیارتنامه و ادعیه و برنامه های دینی نصب نکنید چون موبایل نجاست داره! اینطور نیست؟
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    24 0
    دوس داشته سلبریتی بشه
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    7 0
    خریت شاخ و دم نداره
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    احمق ها برای معروف شدن در شبکه‌های اجتماعی حاضرند بمیرند.
  • IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    4 0
    چقدر دردناک , آخه این چه کار احمقانه ایه که دارن انجام میدن !؟ پلیس اندونزی بجایی که بیاد راننده رو مورد تعقیب قرار بده افرادی رو که این چالش خطرناک و دیوانه وار رو دنبال میکنن مورد پیگرد قرار بده / اگرچه این حادثه دردناکه اما برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی باید هیچ دیه ای به خانواده بچه ای که این کار رو انجام داده تعلق نگیرد آخه مگه الکیه خودش رو جلوی ماشین طرف بندازه بعد بزنه راننده رو بدبخت کنه آنهم بخاطر یه چالش احمقانه !!؟ بعد هم توقع دیه هم داشته باشد !!؟ / آخه این دیگه رسما خودکشیه / کاری که پلیس اندونزی انجام میده درست مثل اینه که مثلا فرض کنید یه نفر می‌ره مهمانی با چاقوی صاحبخانه خودکشی می‌کنه اونوقت پلیس بیاد صاحبخانه رو‌ مجازات کنه واقعا طنز تلخیه
  • IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    6 8
    بیل گیتس و باقی کفار و منافقین و مشرکین خوشحال میشن.ارزو انها نابودی بشر است. زندگی بدون خدا و دور از خدا،عاقبیت جزء نابودی خود و دیگران ندارد.هرکس با شیطان نشست،پست و خار شد.
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    5 0
    بنده خدا راننده چه غلطی بکنه که یه احمق از جونش سیر شده؟؟
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    ای بابا بذارید ملت حالشو ببرن چقدر میخوان جوونا رو محدود کنین
  • عبدالعمر فاروق گمشاد زهی IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    0 0
    ایران
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۹
    3 0
    راننده ی بیچاره چیکار کنه وقتی یه نفهم میخاد با کامیون اون خودکشی کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس