کد خبر 1381892
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱
ستاره آسیایی در رادار کلوپ قرار گرفت

خروج «سادیو مانه» از جمع قرمزهای بندر لیورپول موجب شده تا مسوولان این باشگاه در اندیشه صید ستاره کره‌ای تیم تاتنهام باشند.

به گزارش مشرق، سادیو مانه ستاره سنگالی تیم فوتبال لیورپول انگلیس در آستانه پیوستن به تیم بایرن مونیخ آلمان قرار دارد و این موجب شده تا کادر فنی و مسوولان باشگاه لیورپول در اندیشه جایگزینی برای او باشند. یکی از این بازیکنان «سون هیونگ مین» ستاره کره‌ای تیم فوتبال تاتنهام است.

سون در این فصل موفق شد با ۲۳ گل زده در کنار محمد صلاح مصری کفش طلای لیگ جزیره را از آن خود کند و یکی از موثرترین آسیایی‌های پنج لیگ معتبر اروپا شد. سون با تیم ملی کره‌جنوبی جواز حضور در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر را کسب کرد.

انتقال سون کره‌ای به تیم نایب قهرمان، لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند یک فصل رویایی را برای ستاره آسیایی رقم بزند اما موانع زیادی بر سر راه این انتقال قرار دارد. سون تا سال ۲۰۲۵ با تیم تاتنهام قرارداد دارد.

خبرگزاری فرانسه با اشاره به این موانع نوشته است: کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تاتنهام از دیگر موانع بر سر راه انتقال سون کره‌ای به لیورپول به شمار خواهد رفت. ارزش فعلی سون ۷۰ میلیون یورو برآورد شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس