کد خبر 1381793
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
تعریف دروازه‌بان آبی ها از اسکوچیچ و گلایه از بی‌نظمی جشن/ حسینی: قهرمانی امسال خیلی به من چسبید

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: قهرمانی امسال تیم خیلی به من چسبید.

به گزارش مشرق، سیدحسین حسینی در مورد برگزاری جشن قهرمانی استقلال اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم فصل سختی را به خوبی تمام کنیم. به اهدافی که داشتیم و خدا را شاکرم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. 

وی در مورد اینکه با ۱۸ بار بسته نگه داشتن دروازه استقلال به آقای کلین‌شیت ایران تبدیل شد، گفت: مخلص همه هستم. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص دعوت خود به تیم ملی عنوان کرد: از اول فصل سعی و تلاش کردم فصل متفاوتی داشته باشم. خدا به من کمک کرد. از بهزاد غلامپور و کادر فنی تشکر می‌کنم که در این موفقیت سهیم بودند. 

حسینی درباره اینکه چقدر امیدوار است با توجه به آمار خوبش در لیگ برتر دراگان اسکوچیچ در تیم ملی به او فرصت بازی بدهد، توضیح داد: خدا را شکر خیلی خوشحالم که مجدد توانستم به تیم ملی بازگردم. از اسکوچیچ هم به خاطر دنبال کردن لیگ ایران تشکر می‌کنم همین موضوع سبب شد من بار دیگر به تیم ملی دعوت شوم. قطعاً در تیم ملی تمام سعی و تلاشم را می‌کنم که موفق باشم.

وی درباره غیبت وزیر ورزش در جشن قهرمانی استقلال برخلاف سال‌های گذشته گفت:‌ در ایران برگزاری جشن قهرمانی مشکلات و بی‌نظمی‌های خاص خودش را دارد. امروز هم هرچند مسئولان کم بودند اما در آخر کار دیدیم بی‌نظمی وجود دارد. باز هم امکان برگزاری جشن قهرمانی به شکل بهتر وجود داشت. متأسفانه هر سال می‌گویم سال دیگر اما هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد. 

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه وی آخرین بازمانده این تیم از جشن قهرمانی سال ۹۲-۹۱ است، توضیح داد: این قهرمانی برای من طعم دیگری داشت زیرا در آن سال بازی نکرده بودم. خدا را شکر امسال توانستم بازی کنم و قهرمانی امسال خیلی به من چسبید. به دخترم قول داده بودم او را به جشن قهرمانی بیاورم. دو هفته است می‌گوید من را به جشن ببر و امشب توانست به جشن ما بیاید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    1 0
    بنده خدا وزیر ورزش هر کاری از دستش برآمد کرد ولی تیم سوگلی اش نتوانست جام بگیرد. بالاخره تیم مردم جای تیم وزیر قهرمان شد. بنابراین طبیعی است که او ناراحت باشد و در جشن قهرمان واقعی شرکت نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس