چشمی: حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند/ مرادمند و یزدانی را به ناحق از ما جدا کردند

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

به گزارش مشرق، روزبه چشمی پس از کسب عنوان قهرمانی تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، اظهار داشت: خدا را شکر و به هواداران، کادرفنی و مدیریت باشگاه تبریک می‌گویم. سال، سال سختی بود اما همه کمک کردند و آخرش خوب تمام شد.

وی در ادامه افزود: امسال هم مشکلات زیاد بود، چه از بیرون زمین که خیلی نا بجا از ما انتقاد می‌کردند و چه مشکلاتی که در خود تیم بود، اما فکر می‌کنم بازیکنان معنی تیم بودن را نشان دادند. بازیکنان جوان کنار بازیکنان باتجربه فصل خوبی را رقم بزنند. قطعاً این نتیجه دست نیافتی است و حالا حالاها نمی‌توانند رکورد استقلال را بشکنند.

چشمی در واکنش به این سوال که چه اتفاقی رخ داده بود که امسال بازیکنان نیمکت‌نشین اعتراضی نداشتند،گفت: امسال سال خوبی بود، هم جوانان کمک کردند و هم کادر فنی و مدیریت با تمام مشکلات کلمه تیم بودن را معنی کردند.  خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم همیشه شاد باشند.

بازیکن تیم استقلال در واکنش به این سوال که مرادمند و یزدانی امروز در جشن قهرمانی حضور داشتند، نظرتان در مورد آنها چیست، گفت: حقشان بود. فکر می‌کنم آنها را به ناحق از ما جدا کرده بودند. من در همان مقطع هم در مورد این موضوع صحبت کردم. کمترین کار این بود که آنها در جشن قهرمانی امروز حضور داشته باشند. امیدوارم که موفق باشند.

چشمی در پاسخ به این سوال که آیا فصل بعد با تیم استقلال همکاری خواهید کرد یا خیر، اظهار داشت: انشالله که مشکلی نیست و فصل بعد در تیم استقلال ماندگار خواهیم بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    12 13
    به ناحق!!!!بخاطرشما سر گل گهر،فجر وهمه تیم ها رو بریدند.وزیر استقلالی یعنی سجادی!!!!!پرسپولیس توسال ۵۲ رکوردش بهتر از شمابودوشما رو ۶ تایی کرد.شماحالاحالاها باید بدویید تا به رکوردهای پرسپولیس برسید.
    • یاشاسین اردبیل IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      1 0
      راست میگه دیگه. مگه میشه رکورد شیش تا تو ایران از پرسپولیس بخوری و شیش تا هم از العین بخوری را کسی به این زودی بشکنه؟ کدوم تیم واقعا میتونه؟
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    8 8
    دقیقا کی میشه تمام فدراسیون و کمیته انضباطی و تیم داوری رو اینقدر هماهنگ کرد.فایل صوتی مشاور حقوقی سازمان چی شد؟ میشه تعداد پنالتی هایی که استقلال انجام داد ولی داوران قهرمان نگرفتند و به جاش پنالتی های که نبود براش گرفتند بشمارید امار خوبی میشه در کنار امار های این فصل
  • فلاحتی IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    9 9
    مشخصه که جماعت لنگ بد جوری دارن از قهرمانی استقلال میسوزن ثبت شد که بدون امداد مسعود و مانی آذر لنگ فقط یک ادعای پوچ و توخالیه فدارسیون و ارکانش بخصوص کمیته داوران انواع و اقسام کارهای عجیب و غریب را کردن تا شاید لنگ بتونه مسیر بابا مسعود را در گرفتن جام های اسپی ادامه بده ولی نتونست بادست گل زدن به گل گهر _ پرچم های وارونه مقابل نساجی و آلومینیوم_ دوتا پنالتی در دربی های رفت وبرگشتکه روی ژستد ویامگا اتفاق افتاد و دوران خودشون را به کوری زدن_ پنالتی های سوخته فولاد و پدیده و مس و عدم اخراج خطاهای عمدی بازکنان لنگ مقابل حریفان توسط داوران و بخشش هوچیگری گلممد از شش ماه به ۴ جلسه و بخشش تک تیرانداز لنگ به سمت هواداران تراکتورسازی وهزار جور چشم پوشی دیگر
  • سردار IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    3 1
    رکورد تقلب یا رکورد اشتباه عمدی داوران یا رکورد پشتیبانی تمام و کمال
  • رضا IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
    0 1
    بله رکورد بردن 16 بازی با پنالتی های داوران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس