اعتراف ژنرال اسرائیل درباره تفاوت نظامیان و شهرک نشینان

فرمانده لشکر سامره در ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد، در اسرائیل تفاوتی بین نظامیان ارتش و مهاجران شهرک نشین وجود نداشته و هر دوی آنها در چارچوب یک ساختار واحد فعالیت می‌کنند.

به گزارش مشرق، روزنامه هاارتص به نقل از سرهنگ روی زویگ فرمانده لشکر سامره تاکید کرد، ارتش و مهاجران شهرک نشین هر دو در یک راستا فعالیت می‌کنند.

این ژنرال اسرائیلی که به مناسبت روز (راهپیمایی پرچم) در جمع دانشجویان مدرسه دینی ایلون موریه در قدس سخن می‌گفت: من تفاوتی بین یگان‌های ارتش و شهرک‌ها نمی‌بینم، هر دوی آنها یکی هستند.

این ژنرال صهیونیست پیش از این نیز به نظامیان تحت امر دستور داده بود در اجرای برخی از اقدامات به ویژه در رابطه با قبر ادعایی یوسف با مهاجران صهیونیست ساکن در شهرک‌های کرانه باختری همکاری کنند.

این اقدام حتی موجب اعتراض فرماندهان ارتش اسرائیل هم شد اما او در این سخنرانی تاکید کرد هر کسی که می‌خواهد عملکرد ارتش و اقدامات شهرک نشینان را در کرانه باختری جدا از یک دیگر بداند، در واقع به دنبال تفرقه افکنی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    4 0
    این حرف یعنی تمامی شهرک نشینان صهیونیست اهداف مشروع مبارزان فلسطینی هستن پس هر فرد بالای 18 سال (زن یا مرد هم فرق نداره) اونا عملا نیروی نظامی به حساب میاد و میشه اون رو هدف قرار داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس