بهره‌برداری از ۳۷۴ مخزن آبرسانی اضطراری پایتخت تا دو سال آینده

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام ۳۷۴ مخزن آبرسانی اضطراری پایتخت نصب و وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش مشرق، "محمدرضا بختیاری" در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی طرح «اصلاحیه مصوبه تامین منابع مالی موردنیاز پروژه‌های توسعه و آبرسانی تاسیسات آبی شهر تهران» با بیان اینکه از ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار تبصره ۳ حتی یک ریال در بودجه جاری شرکت آب و فاضلاب هزینه نشده است، افزود: همه این اعتبار در پروژه‌های عمرانی هزینه شده و ۷۰ مخزن آبرسانی اضطراری تا پایان خردادماه تحویل داده می‌شود و ۵۰ مخزن نیز در مرحله مناقصه قرار می‌گیرد.

بختیاری با یادآوری این‌که شورای شهر تهران دو عضو ناظر در شرکت آب و فاضلاب دارد که بر همه هزینه‌کرد این شرکت نظارت می‌کنند، افزود: پیش‌بینی حسابرس، پیشنهاد شرکت آب و فاضلاب بوده و این اطمینان را می‌دهیم که ریالی در خارج از مسیر مصوب هزینه نشده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به این‌که سال گذشته کم بارش‌ترین سال طی ۵۰ سال اخیر بوده و امسال نیز نسبت به سال قبل ۸۰ میلی‌متر باران کمتری باریده است، ادامه داد:  در شهر تهران حتی یک ساعت هم قطع آب نداشتیم و این نشان‌دهنده تلاش بی‌وقفه همکاران من در شرکت آب و فاضلاب استان تهران است.

در شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، طرح «اصلاحیه مصوبه تأمین منابع مالی موردنیاز پروژه‌های توسعه و بازسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسری قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب» با ۱۹ رأی به تصویب اعضای شورای شهر رسید. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    تا وقتی که مردم حیات و جلوی کوچه و خانه خود را با اب جارو میکنند و از کمبود اب نمیترسند اینکارها تاثیری ندارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس