پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در حالت آماده باش قرار گرفت

یکی از رسانه های صهیونیستی امروز اعلام کرد که پدافند هوایی این رژیم از بیم حملات تلافی جویانه مقاومت، در حالت آماده باش قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، رسانه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل امروز دوشنبه اعلام کرد که یگان های پدافند ارتش رژیم صهیونیستی از بیم حملات نیروهای مقاومت در منطقه به حالت آماده باش درآمده اند.

بر اساس اعلام این رسانه، پدافند هوایی این رژیم به دلیل بیم از پاسخ احتمالی ایران به ترو شهید «صیاد خدایی» از طرُق موشکی و یا پهپادی خود را تقویت کرده اند.

مقامات امنیتی این رژیم از حمله موشکی یا انتحاری گروه های تحت حمایت ایران در لبنان و سوریه بیمناک بوده و سامانه‌ های مختلف پدافند هوایی از جمله «گنبد آهنین» را در حالت آماده‌ باش قرار داده اند.

به گزارش تایمز آو اسراییل، ارتش رژیم صهیونیستی در این خصوص گفته است که به دلیل نگانی های خود پیرامون حمله احتمالی ایران، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده است.

این در حالیست که رسانه مذکور تصویر توییت یکی از خبرگزاری های ایرانی را که سخنان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را درباره ترور شهید «صیاد خدایی» منتشر کرده است را نیز در این خبر قرار داده است.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در دیدار با خانواده سردار شهید حسن صیادخدایی از فرماندهان مدافع حرم که هفته گذشته در تهران در یک حمله تروریستی به شهادت رسید، با اشاره به رشادت‌های این شهید اظهار داشت: شهدایی که به دست صهیونیست‌ها به شهادت می‌رسند، شهدای بسیار بلندمرتبه و با مقام بسیار والاتری هستند، چراکه به دست بدترین افراد به شهادت رسیده‌اند و ان شاالله انتقام او را از دشمنان خواهیم گرفت. این شهادت‌ها به قوام و دوام اسلام کمک می‌کند. چراکه اسلام از ابتدا بر پایه شهادت ماند و اگر شهادت حضرت امام حسین (ع) و ائمه اطهار نبود، اسلام هم نبود.

در همین ارتباط، «تامیر هیمن» مدیر عامل مؤسسه مطالعات امنیت ملی رژیم صهیونیستی و رئیس سابق اطلاعات نظامی این رژیم پیشتر گفت که تهران به قابلیت های ویژه ای رسیده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    4 0
    انتقامی سخت
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    عدم پاسخ و انتقام متقابل از تروریستها و خرابکارها ، مردم مایوس و نامید میکند و سرمایه های اجتماعی سیاسی اقتصادی نظام را کاهش می دهد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس