کد خبر 1381577
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱
آخرین وضعیت نوزاد رهاشده در نازی‌آباد

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران از دستور دادستانی تهران مبنی بر نظارت بر روند درمان و مراقبت از نوزاد رهاشده در محله نازی‌آباد تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، نجف جابری افزود: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضایی دادسرای ناحیه ۱۶، برای بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید کردیم.

با اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، وی ادامه داد: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، همه آزمایش‌های لازم از جمله هپاتیت و ایدز از نوزاد دریافت و پاسخ منفی بود و صرفا به لحاظ رهاشدن در سطل زباله، لوب چپ ریه و پای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

معاون دادستان تهران اضافه کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تا بر درمان نوزاد تمرکز داشته باشند و نوزاد یادشده در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

جابری با اشاره به اینکه دستورهای لازم به مرجع انتظامی برای مراقبت از کودک، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رهاکننده نوزاد صادر شده است، گفت: تحقیقات لازم در این زمینه در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    10 0
    الحمدلله خدایا شکرت از غصه این خبر چند شب خوابم نمیبرد. دست مسئولین درد نکنه
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 0
    آخی دلم خیلی سوخت دستش هم توی بانده خدا جون زود زود خوبش کن
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    البته فراموش نشود که این یک شوی تبلیغاتی بود.دراین ایام که برای جوان ماند ایران کار می شودخواستند بگویند نباید گذاشت بچه ها اینقدر رشد کنندتا زنده به دنیا بیایندبلکه باید زودتر آنان راسقط کرد! وانگهی گزارشگر از کجا می دانست در داخل سطل زباله چه می گذرد؟!چگونه است که مستقیما سراغ آن کیسه پلاستیک مشکی می رود؟! آدمهائی که آنجا بودند از کجا یکباره جمع شدند؟ آیا از قبل خبر داشتند که چه اتفاقی می خواهد رخ دهد؟! مردم ایران مهربانتر از این حرفها هستند بسیار اتفاق افتاده که خانواده ای بچه شان را نخواسته اند ولی آنان هرگز در سطل زباله نمی انداختند بلکه نهایتا پشت درب مسجدی قرار می دهند پیداشدن این بچه یک کار اتفاقی نمی تونه باشه...این بچه به دلیل سکوتش حکایت از سیر بودنش دارد...ای کاش کمی به اینگونه پرسشها فکری شود تا نتیجه این نوع جنایات واهدافش بیشتر واضح گردد.
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 2
    این نوزاد شاید بزرگ شود و مفتی شود
  • DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 0
    با عاملان انداختن نوزاد در سطل زباله باید بشدت مقابله شود این عمل به معنی قصد قتل به حساب می‌رود
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 0
    خداروشکر
  • ایرانی GB ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    طفلک معصوم دست راست خودشو زیر صورت خودش گذاشته , چقدر هم خوش تیپه ... خدایا شکرت که به دعای خیر مردم برای سلامتی این کودک معصوم جواب دادی , امیدوارم خانواده با وجود و با محبتی مسئولیت بزرگ کردن این کودک معصوم رو به عهده بگیرند ... ای خاک بر سر اون مادر بی غیرتش که به این بهانه و اون بهانه این طفل معصوم رو ول کرد به امان خدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس