کد خبر 1381554
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
واکنش احسان حدادی به پرتاب 61 متری بعد از سه سال

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: در طی مدت ۳ سال تنها ۶ مسابقه داده بودم که خیلی کم است و رفته رفته رکوردهایم بهتر می‌شود.

به گزارش مشرق، احسان حدادی در مورد عملکردش در مسابقات دوومیدانی جام امام رضا(ع) در مشهد اظهار داشت: رقابت خوبی بود اما یک مقدار سردی هوا اذیت کرد. بعد از مدت‌ها بود که مسابقه می‌دادم، زمان می‌برد که از قبل بهترم شوم. باید در مسابقات بیشتری شرکت کنم تا به آمادگی بهتری برسم.

وی ادامه داد: از سال ۲۰۱۹ که رقابت‌های قهرمانی جهان بود تا جام امام رضا(ع) فقط در ۶ مسابقه شرکت کردم که خیلی کم است. در دو سه سال گذشته به دلیل کرونا و کمردرد نتوانستم مسابقه بدهم،. پرتابگری در سطح من باید در ماه ۴-۳ مسابقه انجام دهد تا به شرایط خوبش برسد.

بیشتر بخوانید:

احسان حدادی پس از مدت‌ها به رکورد بالای ۶۰ متر رسید

قهرمان مسابقات جام امام رضا(ع) عنوان کرد: الان آمادگی این را دارم که حتی ۶۳ متر هم پرتاب کنم و قطعا طی ۳-۲ مسابقه آینده به این رکوردها می‌رسم، چون خودم از توانمندی‌هایم اطلاع دارم.

حدادی گفت: بازی‌های آسیایی که عقب افتاد یک مقدار برنامه‌های ما را بهم ریخت و من تمام توانم را برای آن رقابت‌ها گذاشته بودم که به تعویق افتاد. حالا برنامه بعدی ما این است که یک مسابقه را در شهرستان منجیل گیلان برگزار کنیم. احتمالا این مسابقه در همین ماه جاری برگزار می‌شود.

واکنش حدادی به پرتاب ۶۱ متری بعد از ۳ سال

وی در مورد سطح مسابقات جام امام رضا(ع) گفت: به نظرم مشکل اصلی عدم استقبال تماشاگران بود، مشهد علاقمندان زیادی به دوومیدانی دارد اما نمی‌دانم چرا استقبال خوبی از این رقابت‌ها نشد. در مجموع رقابت‌ها از سطح کیفی خوبی برخوردار بود و اگر اسپانسرها بیایند در سال‌های آینده می‌توانیم میزبان حتی بیش از ۲۰ کشور هم باشیم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه حضورش در آمریکا به کجا رسید، گفت: قرار است در تهران در این باره جلسه داشته باشیم و به جمع‌بندی برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    2 2
    آمریکا دیر نشه آقای حدادی
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 2
    یکی بگه این آقای مسئله دار چه گلی به سر ایران و ایرانی زده که این همه بایستی براش هزینه بشه ؟؟؟!!! یه روز هوا سرده !! یه روز کمرش درد میکنه !!! یه روز .... یهروز دیگه ..... بخدا با هزینه ای که برای این عاشق آمریکا میشه خیلی کارا میشه کر که ثمری هم داشته باشه !!!
    • بسیجی ورزشکار IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      1 0
      حسود هرگز نیاسود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس