کد خبر 1381324
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
اسرائیل

مزدوران رژیم موقت صهیونیستی که علیه کشورهای اسلامی اقدامات خرابکارانه‌ انجام می دهند از این موضوع غافلندکه تمام اقدامات‌شان شبانه‌روز تحت رصد دقیق اطلاعاتی و امنیتی رزمندگان مقاومت است.

به گزارش مشرق، با توجه به تغییر آرام راهبرد رژیم موقت صهیونیستی از حوزه هسته‌ای به سمت نگرانی‌های ژئوپلتیکِ محور مقاومت و همچنین نگرانی‌های این رژیم از عملیات‌های پیچیده آینده، با دسترسی به برخی منابع درونی این رژیم و نیز دیگرمنابع امنیتی، لیستی از متخصصان عرصه نظامی، امنیتی، دفاعی، سایبری و فناوری رژیم موقت صهیونیستی به دست آمده است.

آنچه در ادامه می‌آید، خلاصه‌ای از اطلاعات به‌دست‌آمده درباره فعالیت‌های این افراد است که در خرابکاری‌ها علیه کشورهای اسلامی و ترور فعالان محور مقاومت اسلامی، نقش داشته‌اند. مابقی اطلاعات، شامل جزئیات بسیار دقیق از مشخصات اعضای خانواده، تصاویر و فیلم‌ها، نشانی منازل و محل کار، مسیرهای تردد، شماره‌های تماس ثابت و همراه، صندوق‌های رایانامه‌ها و دیگر اطلاعات مرتبط با این افراد است و البته لیست افراد مؤثر، تحت رصد و تحت تعقیب در عرصه فناوری، نظامی و امنیتی در رژیم که در معرض اقدامات احتمالی هستند، بسیار بیش از این چند نفر است که به مرور، منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نیروهای مسلح ایران و سپاه قدس کابوس گروه‌های تروریستی و افراطی در منطقه بوده‌اند

 پیش از این نیز، اطلاعات مربوط به یک افسر ارشد این رژیم را منتشر شده بود که باعث شد وی علاوه بر اثاث‌کشی و تغییر محل زندگی و دفتر کارش، تمام صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی را محدود کرده و اطلاعات تماس خود اعم از شماره‌های ثابت و همراه و رایانامه‌اش را تغییر دهد با این حال تمام اقدامات، اطلاعات و نشانی‌های جدید وی نیز تحت نظر و رصد و بررسی شبانه‌روزی نیروهای مقاومت قرار دارد.

آنچه می‌باید موردتوجه قرار گیرد، رصد هوشمند و دقیق منابع اطلاعاتی از اقدامات و رفتارهای متخصصین صهیونیست در سرزمین اشغالی و دیگرنقاط جهان است و بر این اساس، دست محور مقاومت با توجه به برنامه‌ریزی برای اقدامات متنوع، هوشمندانه و مبتکرانه در آینده نزدیک، بسته نیست.

*******

عاموس مالکا (עמוס מלכא)

سرلشگر «عاموس مالکا» از افسران ارشد ارتش رژیم موقت صهیونیستی است که در آخرین سمت خود در این قوا، فرماندهی قوای زمینی ارتش رژیم را بر عهده داشته و سپس برای مدتی، ریاست تشکیلات اطلاعات دفاعی رژیم اشغالگر قدس (آمان) را تا سال ۲۰۰۲ میلادی عهده‌دار شد. از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ میلادی، مالکا به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره «الول تکنولوژیز» (Elul Technologies) کار خود را در بخش خصوصی آغاز کرد و سپس از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۷ میلادی، آلبار (Albar)، شرکت برجسته اسرائیلی در حوزه خودروسازی را هدایت کرد.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ میلادی هم ریاست هیئت‌مدیره «لوجیک اینداستریز» (Logic Industries) به او واگذار شد و این در حالی بود که هم‌زمان از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ هدایت «پلاسان ساسا» (Plasan Sasa LTD) را که از شرکت‌های سازنده خودروهای زرهی است، بر عهده گرفت.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

او پس از اندوختن تجربه کاری در بخش خصوصی، شرکت خصوصی امنیت سایبری «امنیت اطلاعات نایوترون» (Nyotrin Information Security) را بنیان‌گذاری کرد و همچنین هدایت شرکت امنیت سایبری دیگری را با عنوان «راهکارهای امنیتی مناره» (Spire Security Solutions) را بر عهده گرفت. این دو شرکت اخیر، از جمله پیمانکاران مهم سرویس‌های جاسوسی موساد و شین‌بت هستند.

امیر لوینتال (אמיר לוינטל)

«امیر لوینتال» از جمله کارشناسان برجسته امنیت سایبری در بخش ترابری ریلی رژیم موقت صهیونیستی محسوب می‌شود.

او دوران تحصیلی خود را در داخل سرزمین‌های اشغالی سپری کرده و در سال ۱۹۹۵ میلادی از دانشگاه بن‌گوریون، مدرک کارشناسی مهندسی برق و رایانه دریافت کرده و سپس در مقطع کارشناسی ارشد در رشته مهندسی برق در دانشگاه تل‌آویو تحصیل کرده است. او همچنین در سال ۲۰۰۲ میلادی، وارد ارتش رژیم اشغالگر قدس شده و ۲۲ سال بعد را در نیروهای مسلح این رژیم باقی مانده است. لوینتال در واحد ویژه فناوری در گردان‌های اطلاعاتی ارتش اشغالگر اسرائیل مشغول به کار بوده و چند نشان افتخار را در این جایگاه از آن خود کرده است.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

بسیاری از برنامه‌های تحقیق و توسعه در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در واحد مذکور تحت نظر او اجرا شده‌اند. او پس از بازنشسته‌شدن از خدمت نظامی، شرکت سایلوس (Cylus) را بنیان‌گذاری کرده است. این شرکت، در زمینه امنیت سایبری خطوط ریلی تخصص دارد و راهکارهای امنیت سایبری خود برای اپراتورهای ریلی و مترو را تحت عنوان «سایلوس‌وان» ارائه می‌کند. این سامانه می‌تواند تهدیدات در خطوط ریلی را شناسایی کرده و واکنش لازم را نشان دهد و پیش از بروز حادثه از آن جلوگیری کند.

گال گنوت (גל גנוט)

«گال گنوت» سابقه ۱۳ نوع فعالیت مختلف را در یگان سایبری ۸۲۰۰ رژیم موقت صهیونیستی، در کارنامه خود ثبت کرده است.

این واحد در واقع آژانس عملیات‌های سایبری، جمع‌آوری اطلاعات سیگنالی و رمزگشایی در ارتش رژیم اسرائیل تلقی می‌شود. گنوت، کارشناس روش‌شناسی سایبری هم هست و صدها واحد از سربازانِ متمرکز بر جمع‌آوری اطلاعات را فرماندهی کرده است.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

وی همچنین مدتی، اداره محصولات اطلاعاتی را در واحد ۸۲۰۰ هدایت کرد و به همین دلیل با محصولات مختلف و تخصصی در بخش بزرگ‌داده (Big data) و تحلیل داده‌ها و نیز فناوری‌های امنیت سایبری متعدد کار کرده است. گنوت در حال حاضر معاون امور عملیاتی و اطلاعاتی در شرکت «اینت‌سایتس» (IntSights) است و همچنین در شرکت اطلاعات سایبری «آنالیزا» (Analiza)، به‌عنوان مدیر عامل ارشد فعالیت می‌کند. هر دو شرکت، ازجمله پیمانکاران ارتش رژیم اسرائیل و سرویس جاسوسی موساد هستند.

اینبال آریلی (ענבל אריאלי)

خانم «اینبال آریلی» در لیست صد نفر از تأثیرگذارترین افراد در عرصه فناوری نوین رژیم موقت صهیونیستی قرار می‌گیرد و به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین کارآفرینان صهیونیست شناخته می‌شود.

او نیز سابقه فعالیت طولانی‌مدت در واحد ۸۲۰۰ را یدک می‌کشد و از جمله اولین کارشناسانی است که مدعی است باید روش‌های عملیاتی در واحدهای قوای ویژه را در دنیای کسب‌وکار و تجارت خصوصی نیز به کار گرفت.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

وی به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره شرکت ساینتسیز (Synthesis) ایفای نقش می‌کند. این شرکت، از جمله پیشروترین شرکت‌های جست‌وجوی استعداد در جهان محسوب می‌شود. آریلی همچنین در چند شرکت سرمایه‌گذاری و مشاوره راهبردی هم ایفای نقش می‌کند.

عامیت ملتسر (עמית מלצר)

«عامیت ملتسر» اوانجلیست سرشناس، در سرزمین‌های اشغالی متولد شده، تحصیل کرده و ساکن است. او را می‌توان راهنمای برجسته سرمایه‌گذارانی تلقی کرد که خواهان سرمایه‌گذاری در بخش امنیت سایبری، اطلاعات منابع باز، تحلیل اطلاعات و فناوری‌های وابسته هستند. وی طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف دفاع سایبری و راه‌اندازی مراکز مربوطه را در رژیم اسرائیل، آمریکا و سنگاپور، هدایت و نظارت کرده است.

صهیونیست‌هایی که باید مخفیانه زندگی کنند + تصاویر

ملتسر در تیم مشاوره چند شرکت در بخش امنیت و اطلاعات سایبری عضویت دارد. او مدتی در دفتر نخست‌وزیر، مسئولیت هماهنگی امور فنی را بر عهده داشت. ملتزر رابط میان منابع مالی خصوصی و دولتی از یک سو و مراکز و استارت‌آپ‌های فناور به‌ویژه در بخش سایبری از سوی دیگر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • سید IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    62 5
    خون شان حلال!!!
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    5 26
    خخخخخ باشه.
    • محمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
      4 0
      بجای خخخ کردن شنا یاد بگیر
  • حسن IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    46 7
    این درسته.بکش تا کشته نشوی.
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    27 4
    دونباله‌سوراخ‌موش‌بگردیدتادیرنشده‌نگیدنگفتیدازماگفتن‌بود ازشمانشنیدن
  • DE ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    20 2
    تا باد چنین بادا
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 0
    تو تصویر اول افسر ۴ ستاره آمریکایی چقد سربزیر و داغون وایساده. از خجالت آب نشی گوگولی
  • IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    3 0
    همه این ها را به جهنم هدایت کنیم باز هم کم است.
  • من IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    انتشار این موارد جز هوشیار شدن این حرومزاده ها نتیجه ای ندارد . همانطور که خودتون نوشتین موجب میشه رد خودشون رو پاک و پیدا کردن مجددشون رو سخت‌تر کنند . نیازی به معرفی نیست صهیونیستها همه مثل همند و در خباثت و خیانت و‌حرومزادگی شون هیچ شکی نیست . بنظرم بعد از از بین بردنشون اگر عکسشون رو بذارین تاثیرش بیشتره.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    پس کی سگ کشی راه میافته ما خیلی وقته منتظریم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    از شانس خوب تجار صهیونیست اینه که هر وقت کسی قصد ترورشون رو داره توسط سرویس های امنیتی کشور ثالث دستگیر میشن حتی در جهان سوم! و کشورهای آفریقایی...
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    ای کاش اینقدر توانایی داشتیم که اینها واقعا مخفیانه زندگی کنند!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    عوامل کثیف فیلم ضد دین و ضد امام رضا علیه السلام عنکبوت مقدس هم ازین به بعد باید مخفیانه زندگی کنند وگرنه خونشون گردن خودشونه!
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    اگه تحت رصده چرا چهارتاش نمیزنید واونا تو قلب تهران ترور انجام میدن
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    1 0
    اون کسی که میخواهد بزند هیچوقت نمیگه مثل اونا که نمی گن ومیزنن
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۹
    0 0
    همیشه اونی که میگه نمیزنه
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    مزدوران صهیونیستی همیشه مزدور هستند . در هر کجا که زندگی کنند باید نان دزدی بخورند . این نان خوردن آرامش ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس