کد خبر 1381147
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
روایت بی‌بی‌سی از حمله پلیس به هواداران لیورپول

لیورپول در شبی که امیدوار به قهرمانی در اروپا بود، مقابل رئال نتوانست انتقام بگیرد و هوادارانش مورد حمله پلیس فرانسه قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید مقابل لیورپول به برتری یک بر صفر رسید و توانست قهرمان اروپا نام گیرد.

فیل مک‌نالتی، دبیر فوتبال سایت بی‌بی‌سی این فینال را از تمامی زوایا تیره و سیاه دانست و نوشت: شبی پر از بدبختی برای لیورپولی‌ها. هم برای بازیکنان و هم برای طرفداران در تمامی سطوح. چیزی که شاید باورتان هم نشود. مادرید بهترین نمایشش را نشان داد و برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شد.

روایت بی‌بی‌سی از حمله پلیس به هواداران لیورپول

آنچلوتی برای چهارمین بار به عنوان مربی قهرمان اروپا شد تا نامش در تاریخ جاودانه شود. لیورپول نیز که رویای ۴گانه را بیش از هر زمانی نزدیک می‌دید، هفته گذشته یک جام را به سیتی باخت و دیشب نیز از انتقام خبری نبود و جام مثل ۱۳ بار گذشته به مادرید بازگشت.

مک‌نالتی نوشت: البته این فینال تنها با باخت لیورپول و برد رئال در یادها نخواهد ماند. اتفاقات بیرون از ورزشگاه استادو دو فرانس هیچ وقت فراموش نخواهد شد، جایی که جاده منتهی استادیوم به طرز خطرناکی مملو از هواداران لیورپول شد. وقتی در کنار هواداران لیورپول راه می‌رفتید، متوجه ناراحتی شدید و عصبانیت آنها می‌شدید. خیلی لحظات زیبایی نبود، تجربه‌ای ناراحت کننده بود. با افزایش تنش بیرون از ورزشگاه، صف‌های بزرگ‌تری برای ورود به استادیوم تشکیل شد ولی پلیس فرانسه از اسپری فلفل و گاز اشک آور استفاده کرد. بازی ۳۶ دقیقه به تعویق افتاد و در انتها این لیورپولی‌ها نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

روایت بی‌بی‌سی از حمله پلیس به هواداران لیورپول

باشگاه لیورپول خواستار تحقیقات رسمی در مورد رویدادهای بیرون از ورزشگاه شد. یوفا مدعی شد که هواداران لیورپول از یک سایت جعلی که نام آن را «turnstiles» می‌نامد، بلیت خریداری کردند و همین باعث شد تا ورود آنها مسدود شود.

این اتفاق پیش از بازی باعث ناامید لیورپولی‌ها شد و  تیبو کورتوا ناامیدی‌ آنها را به اوج رساند.

لیورپول با ۲ جام این فصل را به پایان رساند. بیشترین بازی ممکن در فصل را انجام داد ولی تنها توانست ۲ جام اتحادیه و حذفی را بدست آورد. لیورپولی که یکی از قدرتمندترین تیم‌های تاریخش را در اختیار دارد، از رسیدن به فتح ۲ جام بزرگ جزیره و اروپا به خاطر پپ و کارلتو بازماند تا چیزی جز ناکامی در این روزها برای آنها باقی نماند.

روایت بی‌بی‌سی از حمله پلیس به هواداران لیورپول

لیورپول این فصل عالی کار کرد ولی در نهایت به ۲ جام رسید، هفته‌ای تلخ برای قرمزهای مرسی‌ساید که هم باختند و هم هوادارانشان مورد حمله پلیس قرار گرفتند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس