کد خبر 1380978
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸
کیهان

گفت: آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه‌چاک اصلاحات طی مقاله‌ای در روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، نوشته است حداکثر اختیارات دولت بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است!

روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: آقای فیاض زاهد یکی از مدعیان سینه‌چاک اصلاحات طی مقاله‌ای در روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، نوشته است حداکثر اختیارات دولت بین ۱۵ تا ۲۰ درصد است!

گفتم:‌ با این حساب دولت روحانی و دولت رئیسی هر دو معجزه کرده‌اند! روحانی با همین ۱۵‌درصد اختیار این‌همه ویرانی و خرابی و خسارت به بار آورده و معجزه دولت رئیسی آن است که با همین ۱۵‌درصد اختیار و فقط طی ۹ ماه، این‌همه دستاورد و آبادانی و خدمت داشته است.

گفت: باید پرسید اگر اختیار دولت ۱۵‌درصد است چرا مدعیان اصلاحات برای رئیس‌جمهورشدن این‌همه زور می‌زنند و آسمان و ریسمان را به هم می‌دوزند؟!

گفتم: این آقای فیاض زاهد با اینکه رشته تحصیلی ایشان تاریخ است در دولت آقای روحانی بدون کمترین تخصصی مشاور ارشد وزیر کار، وزیر صمت، سازمان کشتیرانی، سازمان بهزیستی و... بوده است و...‌!

گفت: یعنی آن ۱۵‌درصد اختیار دولت سابق هم صرف امتیازدهی به نورچشمی‌ها و بله‌قربان‌گوها شده است! پس این آقا با این کارنامه و این عملکرد چه می‌گوید؟!

گفتم:‌ از یارو به عنوان معما پرسیدند؛ سه‌تا مورچه از درختی بالا می‌رفتند. مورچه اولی گفت دوتا مورچه پشت سر من است و دومی گفت یک مورچه پشت سر من است و سومی گفت ۵ هزار مورچه پشت سر من می‌آیند! چگونه چنین چیزی ممکن است؟!

گفت؛ خُب مورچه سومی دروغ می‌گفته!...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مجید IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 0
    معجزه دولت رئیسی
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 0
    فیاض زاهد=مورچه دروغگو! خخخخ این بدبخت نسناس مورچه هم نشده. چون مورچه نه مزخرفگو هست و نه کم هوش و احمق درجه 3.
  • بی نام IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 3
    واقعا در نه ماه چقدر دستاورد داشته ؟
  • احسان معتمدی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    0 4
    اینهمه دستاورد و خدمات و ابادانی را ما نمی بینیم لطف کنید عکس انها را بفرستید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس