کد خبر 1380815
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲
متروپل

وزیر کشور گفت: تا این لحظه در حادثه تلخ متروپل آبادان ۲۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش مشرق، وحیدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات جست‌وجو و آواربرداری با قدرت و سرعت در دست انجام است.

وی بیان کرد: در این میان تعدادی دیگر از اجساد عزیزانمان در زیر آوار مشاهده شده  که بیرون آوردن این اجساد نیز در دست اقدام بوده و با توجه به حجم آمارها ممکن است مقداری تاخیر زمانی داشته باشیم اما این کار به سرعت در حال انجام است.

وزیر کشور در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه در حادثه متروپل تقسیم کار شده است و کارها با شدت، پیرو دستورات مقام معظم رهبری و تاکید ریاست محترم جمهور انجام می‌شود. بحث آواربرداری، خطرزدایی و رسیدگی به خانواده‌های داغدار در دستور کار است.

بیشتر بخوانید:

بازداشت ۱۳ نفر در حادثه ساختمان متروپل آبادان

وی افزود: ما کمترین بسیج به این شکل را در حوادت سطح کشور داشتیم، اما همه ما در این حادثه دست به دست هم دادیم تا بتوانیم وظیفه خود در قبال مردم آبادان را ادا کنیم.

وزیر کشور در خصوص روند آواربرداری در متروپل گفت: در حال حاضر دستگاه‌های جدیدتر و سنگین‌تر به در محل حادثه مستقر شده اند و یک کارگاه بزرگ در این جا شکل گرفته تا بتوانیم پاسخگوی عزیزان در منطقه باشیم.

وحیدی تصریح کرد: درحال حاضر از تمام استان‌ها، تمام دستگاه‌ها و نهادهای عضو ستاد بحران، از جمله هلال احمر، مدیریت بحران کشور، اورژانس، قرارگاه خاتم، سپاه، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی و شرکت پالایش نفت در کمک‌رسانی به حادثه متروپل فعال هستند و کار با هماهنگی پیش می‌رود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    4 0
    خدا لعنت کنه عبدالباقی رو مرده یا زنده خدا خودشو و خونوادش رو لعن کنه. هر چند ک من فک کنم نمرده و داره به ریش مردم میخنده
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      2 0
      دقیقا حرف حق جواب نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس