ضد انقلاب

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی باعث شد ضدانقلاب برای مقابله با موج سازی این رخداد بزرگ دوقطبی‌هایی برای فضای رسانه‌ای طراحی و اجرا کند.

به گزارش مشرق، اجتماع بزرگ سلام فرمانده روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. ظرفیت ۱۰۰ هزار نفری ورزشگاه پیش از آغاز مراسم تکمیل شد و مسوولان برگزاری مراسم مجبور شدند با اطلاع رسانی‌های مکرر از مردم بخواهند از حضور در ورزشگاه خودداری کنند.

این رویداد بزرگ برای ضدانقلاب از چند جهت شوکه کننده بود: اول آنکه تصور می‌کردند به جهت اجرای سیاست‌های اقتصادی جدید دولت مردم برای اعتراض هم که شده در این مراسم شرکت نمی‌کنند. دوم آنکه حتی اگر مردم بخواهند در این مراسم حضور داشته باشند تمام ظرفیت ورزشگاه تکمیل نخواهد شد. و سوم آنکه ترکیب جمعیتی حاضران در ورزشگاه به صورت خانوادگی برای ضدانقلاب بهت‌آور بود. تصورشان این بود که جمهوری اسلامی با اجبار مدارس و ... بخواهد ورزشگاه را پر کند اما چنین نشد و خود مردم و مخصوصا دهه نودی‌ها مشتاقانه در این مراسم شرکت کردند.

بیشتر بخوانید:

فضاسازی ضد انقلاب علیه سرود سلام فرمانده معلول عصبانیت از این حرکت مردمی است

جمهوری اسلامی ایران هم که به دلیل آنکه متکی به مردم است و اصالت خود را در ارتباط با مردم می‌داند با این همراهی مردم روح تازه‌ای گرفت. ضدانقلاب هم این را به خوبی متوجه است. به همین دلیل از همان یکی دو روز قبل از مراسم دست به کار شد و تلاش کرد با تبلیغات پر حجم رسانه‌ای چندین دو قطبی را برای مقابله با این اجتماع بزرگ طراحی کند. 

اول: دوقطبی جشن - عزا

رسانه‌های ضدانقلاب ابتدا تلاش کردند بگویند در حالی که ساختمان متروپل فروریخته انقلابی‌ها به دنبال جشن هستند! این خط را سر دم‌داران رسانه‌ای جریان اصلاح‌طلب هم ادامه دادند.

همین رویکرد اگر در فضای اجتماعی می‌گرفت می‌توانست یک دوگانه‌سازی جدی میان ملت ایران ایجاد کند. اما چنین نشد. 

مسئله این است که اساسا تلقی مردم و حاضران در ورزشگاه از این اجتماع جشن نبود!

مدعای اصلی، همین حضور مردم در ورزشگاه است. قطعا مردم حاضر در این اجتماع نه‌تنها نسبت به هم‌وطنان خود علقه جدی دارند بلکه اگر چنین حسی می‌گرفتند قطعا در این مراسم حاضر نمی‌شدند. ادراک عمومی به این دوگانه سازی‌ قطعا منفی بوده اما اینکه چرا مردم توجهی به این دوگانه سازی نکردند هم مهم است.

به نظر می‌آید تصور مردم از این اجتماع، جشن و شادی نبوده و ماهیت آن را همچون یک مراسم مذهبی، اجتماعی و سیاسی می‌دانند. اساسا «سلام فرمانده» خطاب به امام زمان (عج) است و آنچه رخ داد یک سلام جمعی بود به امام عصر(عج) و یک استغاثه دسته‌جمعی برای ظهور حضرتشان. 

دوم: دو قطبی جشن - شب شهادت

در مورد دیگری برخی ضدانقلاب تلاش کردند زمان برگزاری این مراسم را به دلیل آنکه جمعه سالروز شهادت امام صادق(ع) بود تحت الشعاع قرار دهند. این دوقطبی هم دقیقا به همان دلیلی نگرفت که دو قطبی جشن-عزا موج سازی نکرد. مردم تجمع کردند تا به فرزند امام صادق(ع) سلام بدهند و برای ظهورش دعا کنند. طبیعتا منافاتی وجود نداشت. 

 اتفاقا مداحان مشهور تهران خود مادحین این مراسم بودند. از طرفی جمع کثیری از مداحان اهل بیت، مردم را به این مراسم دعوت کرده بودند. نریمان، سلحشور، کلامی زنجانی، ابوذربیوکافی، محمود کریمی، حسین طاهری، مهدی رسولی و ... از جمله مداحانی بودند که از مردم خواستند در این مراسم شرکت کنند. خود این دعوت نیز نشان می‌دهد ماهیت این مراسم از چه جنس بوده است.

سوم: القای تبعیض در ورود زنان به ورزشگاه

مسئله بعدی که از سوی ضدانقلاب به طور جدی به آن پرداخت شد پررنگ کردن مسئله ورود زنان به ورزشگاه بود. جالب آنکه برخی جریانات اصلاح‌طلب هم با این رویکرد همراهی کردند و مدام در این مسئله دمیدند که چرا در این همایش اجازه حضور زنان در ورزشگاه داده شد اما برای مسابقات فوتبال چنین اجازه‌ای صادر نمی‌شود.

دلایل ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه در مسابقات فوتبال بارها توضیح داده شده و علل آن حتی در فتواهای مراجع نیز آمده است. اما سوالی که می‌تواند این مسئله را توضیح دهد این است که چه شباهتی میان این تجمع با مسابقات فوتبال وجود دارد؟

اگر دقیق شویم تنها مشابه این دو رویداد صرفا مکان است و همه چیز از موضوع گرفته تا جو و حال و هوای ورزشگاه و مراسمات و ... و حتی زیرساخت‌های در نظر گرفته شده تفاوت دارد. خب معلوم است که هیچ کسی با کنار هم قرار گرفتن زنان و مردان در اجتماعات مختلف مخالفتی ندارد. مگر خود راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس و ... اینگونه نیست؟ یا مگر سینماها و وسائل حمل و نقل عمومی و ...اینجور نیست؟

شاید اگر دقیق‌تر نگاه کنیم هرآنچه در یک مسابقه فوتبالی به عنوان یک ضعف و مشکل زیرساختی مطرح می‌شود در این تجمع نقطه قوت بود. اگر فضای یک مسابقه فوتبالی پر تنش است و هواداران درگیر کُری خوانی باشند و حتی امکان درگیری فیزیکی هم وجود داشته باشد در چنین تجمعی دقیقا ماجرا برعکس است. نه تنها فضای این تجمع تنشی نداشت بلکه اجتماع از روی همدلی بود و حاضران نه‌تنها خانوادگی آمدند بلکه دلیل اصلی این حضور کودکان بودند که صرف حضورشان فضا را متفاوت کرده بود. 

برگزاری مراسم نیز به دلیل ماهیت هیاتی بودن آن، با همراهی برخی عوامل هیات‌ها و نهادهای مختلف اجتماعی زیرساخت مناسبی از جهت انتظامات و نظم برنامه داشت که در اغلب مسابقات فوتبالی چنین نیست.

این تفاوت‌ها برای مردم کاملا مشهود است و همین فهم عمومی از ماجرا مانع اصلی سواستفاده دشمنان از چنین رویداد بزرگی شد.

دهه نودی‌ها خار چشم ضدانقلاب شدند

نسل نودی‌ها با سلام فرمانده پیش از آنکه سن و سالی در این دنیا پیدا کنند خار چشم ضدانقلاب شدند. نسلی که در کودکی با اشک چشم «سلام فرمانده» خواند و آرزوی حاج قاسم شدن برای امام زمانش کرد. تجمع بزرگ ورزشگاه آزادی هم قاب ماندگار این نسل شد تا عصبیت ضدانقلاب از این ماجرا بیشتر شود. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 103
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    ولی بد سوختنا بددددددد، مثل اسفند روی اتیش بالا پایین می پرن
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      80 64
      یکی از خوبی های این اجتماع این بود که خیلی از دشمنان داخلی امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هم نقاب از چهره های کثیف و بعضاً ظاهرالصلاحشان انداختند
    • GB ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      79 51
      ده یازده نفرم اینجا سوختن منفی دادن ، چه بوی دودی میاد !! خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ایرانی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      34 15
      چرا با گفتارتان و کردارتان سعی میکنید مردم فهیم ایران را بچزانید؟؟
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      31 7
      این ضد انقلاب ها و اصلاحاتی ها هم اسلام شناس شدند میگن نزدیک شهادت امام جشن گرفتن یعنی میگن گناه داره!!!! بله از کی تا حالا شما عالم دین شدین و نگران گناه مردم!؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      26 4
      آب رو بریزن اونجا که ؟میسوزه.
    • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      13 3
      میراث فرهنگی ثبت کنید.
    • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      8 0
      سلام فرمانده به نظر یک مومن، بیشتر از اینکه خنده و شادی داشته باشد، مفهوم انتظار و گریه داشت. مفهومی از ابهت و طلب ظهور... هیچ هم با شهادت امام صادق علیه السلام، منافات نداشت که همراهی هم داشت. خطاب با بعضی: اگر بیدار باشید ای نوادگان بنی اسرائیل!
    • کلیم IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      2 7
      چطو شد برای ورزش زیر ساخت حضور خاناودگی در ورزشگاه وجود ندارد برای ورزش شرایط کرونایی اجازه حضور بیش از 30 درصد نمیده.... ولی برای سلام نه تنها زیر ساخت برای خانواده ها فراهم هستش بلکه کودکان زیر 10 سال که میتونن کرونا رو به سرعت منتقل کنند هم حضور دارند....؟
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    پس هرکسی نظر مخالف با شما داشته باشه ضد انقلابه ! تمام متن شما پر از توجیه بود. دنبال اثبات چه چیزی هستید ؟
    • دکتر فریماه رجاوند IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      48 48
      ساکت شو منافق
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      25 35
      هرکی مخالف ما باشه ضد انقلابه چون مخالف عدالته و گند زدن تو کشور یک نمونش مترومل آبادان
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      48 29
      هر کسی نظر مخالف ما داشته باشه ضد انقلاب نیست. اما کسی که از سلام فرمانده بهش فشار اومده و دمبال بهونه های چرته ضد انقلابه
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      29 12
      قطعا سلام فرمانده یک معیار برای شناخت حق و باطل است هر چند درکش برای پیروان باطل سخته چون بر قلب و دلشان مهر زده شده
    • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      10 14
      داداش میکروفن دست ماست، دور، دور ماست، اگه می‌تونی بیا بگیرش!! شما هم بشین کنار بذار باد بیاد
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 1
    "هموطن"
  • mazaher IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    95 28
    علت ناراحتی آنها مرگ بر شیطان(آمریکا و صهیونیستها)بود.
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      3 0
      اصل مطلب اینکه مردم ایران زنده و هشیار هستند و خود را زیر لوای امام زمان دانسته و عقیده دارند انقلاب و کشورمان با دعای خیر ایشان تا کنون در برابر انواع خباثت دشمنان مقاومت و موفق عمل نموده و آنانرا با شکست مواجه ساخته ، و این مسیر بخواست پروردگار همچنان ادامه خواهد داشت . تا دشمن از دور خارج شود بدون اینکه دستاوردی داشته باشد . زوزه ها بخاطر اعمال و اعتقادات پاک و آسمانی ایرانیان است که دل ها را در اقصی نقاط جهان در نور دیدند .
  • عبدالسعید IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    12 34
    این برنامه سلام فرمانده هم بعد از 43 سال به صحنه آمده ولی در طول این مدت پیشرفتی حاصل نشده تا علت ظهور آن بوده باشد .
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      36 21
      در طول این مدت پیشرفتی حاصل نشده/// هههه. آره تو راس میگی. ایران 1401 همون ایران آفتابه ساز 57 هست!! خخخخخخ
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      17 11
      پماد سوختی بدم خدمت تون!؟
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      12 2
      فقط معلوم نیست چرا از این سربازان در قسمت های دیگه مثل خودروسازی و مبارزه با گرانی و فساد و...... استفاده نمیشه
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      7 10
      ایران استادیوم ساز ۵۷ نه آفتابه ساز
    • IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      استادیوم غیرایرانی ساز ۵۷ و افتابه ایرانی ساز ۵۷
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 11
    چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی چرا مسئولین نظام کاری میکنند که جانبازان تجمع کنند
    • برات عباسی IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      14 6
      جانبازی برای جیبش اغتشاش میکندازمانیست مرگ بربدخواهان نظام توبادشمن همراهی میکنی بانوشتنت امریکا امیدوارشد ماخیانت کارداریم مازمانجنگ یک فشنگ داخلی نداتیم
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      2 2
      تجمع چی بوده
    • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 0
      من خودم جانباز هستم این مسئله پدر پسری تمام شد رفت شما صدهزار انسان وطن دوست و اسلام دوست را نادیده می گیرد و شروع میکند به تکرار حرفهایی ضدانقلاب بعد دلت به جانباز می سوزی به امام حسین دورغی تو هم مراسم نزدیک به پنج هزار نفر ایثارگر و خانواده محترمشان شرکت داشتن من خودم را میگم دلت به دورغ برای من نسوزد ما خودمان رفتم به جبهه از کسی هم طلب نداریم و در هرحال پای این کشور و نظام و رهبر فرزانه مردانه ایستادم : بی شرمی هم حساب کتابی دارد
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    53 25
    ضدانقلاب بد جور سوخت حالاحالا خواهند سوخت
  • رزز IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 12
    همه چیزهایی که گفتی عین حقیقته
  • اسماعیل IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    50 24
    سلام فرمانده
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    41 16
    سلام مشرق فقط از طریق شما میتونم پیامم رو به تعداد زیادی عزیزان و مومنین برسونم التماس میکنم این حرکت رو در تمام کشور و در یک روز و یک ساعت معین انجام بدید حتی از پیاده روی اربعین هم برا ظهور حضرت حجت سلام الله علیه بیشتر تاثیر داره چون همه در یک ساعت دعا میکنم.
  • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 18
    یک کلام از رفتار مستهجن نوید محمدزاده با زنش تو جشنواره کن ننوشتی که چطور آبروریزی کرد .
  • ابوالفضل SK ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    19 14
    چیز مهمی نبود الکی گندش نکنید
    • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      11 6
      منم فکر میکردم مهم نیست تا اینکه واکنش ضدانقلاب و اصلاح طلبا رو دیدم کمتر همچین چیزی دیده بودم چند روزه دارن به خودشون می پیچن
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    31 21
    ضد انقلاب خودشون رو پاره کردن! قشنگ معلومه بد دردشون اومده
    • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      19 5
      دیگه کارتون تمومه
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      8 5
      کارتون؟ کدوم شبکه پخش میشد که تموم شد؟؟
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 0
    سلام....
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    16 15
    چرا هیچکس ماسک نزده بود؟ در دوران کرونا ورزشگاهها نباید پر از تماشاگر بشوند. چرا این اجتماع صد هزار نفر داخل و صدهزار نفر بیرون بدون پوشیدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دور هم جمع کرد؟
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      6 9
      چون سیاست بالاتر از هرچیز دیگری شده
    • سید IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      10 1
      بهونه های بنی اسرائیلی.الان کجا از ماسک استفاده میکنن.
    • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      2 0
      این سیاست دوران خدا بیامرز روحانی بود که همه را تو خانه ها کرد تا دوره اش تمام بشه
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    37 15
    اجرای این سرود نشان می دهد که این فرمانده خیلی خیلی بزرگ و باعظمت باقدرت هست که هنوز نیامده دشمنان حتی باشنیدن یک سرود چندقیقه ایی ترسیدن و زرد کردن خودشان را خیس کردن وای به زمان آمدن ظهور
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    16 13
    روزی هزاران بار سلام فرماند ه فرمانده دلها ی انسانهای آزاده ومظلوم
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 12
    اجرای این سرود نشان می دهد که این فرمانده خیلی خیلی بزرگ و باعظمت باقدرت هست که هنوز نیامده دشمنان حتی باشنیدن یک سرود چندقیقه ایی ترسیدن و زرد کردن خودشان را خیس کردن وتا فی خالدونشان سوخته ولز ولز می کند با کوه هایی از یخ هم التیام پیدا نمی کندونخواهد کرد وای به زمان آمدن وظهور این فرمانده بزرگ دوعالم همشون در سوراخ موشها مخفی میشوند ودوستان عاشقان مظلومان عالم از دیدن رخ ماهش وظهورش احساس وجد شادی می کنند وبه دشمنان بشریت فخر می فروشند
  • عطا IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    27 12
    امثال عباس عبدی و تاج‌زاده .... سکته قلبی و مغزی رو باهم زدند.
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 9
    اگه فرصت همچین اجتماعی برای همه مردم فراهم بود. توجیهات شما اونهم درمواردی قابل قبول بود.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    12 4
    همه ی این حرف ها درسته واسه ی خودتان اشکالی نداره ولی واسه فوتبالی ها ایراد داره
  • عطا IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    12 10
    بهتر بود به جای واژه ضد انقلاب می‌گفتید اصلاح طلبان فاسد بنفش داخلی
  • ایرانیان IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    19 5
    لعنت خداوند بر کاسه لیسان و پاچه خواران فاسدان ظالم و ستمگر ..
    • میثم US ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      9 6
      لعنت خدا و امام زمان بر منافقین کور دل
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    10 7
    سلام فرمانده
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    26 13
    سلام به نظرم سرود سلام فرمانده را تعدادی از بچه های دهه نودی روی عرشه ناو یا کشتی در سواحل همیشه فارس اجرا بشود خیلی از لحاط رسانه میتونه مفید باشد. و یا در جزایر زیبای خلیج فارس اجرا یشود. حتما این موارد را در نظر بگیرید و به ان فکر کنید شاید ایده خوبی باشه چون سلام فرمانده دردی سهمگین به همه وطن فروشان وارد کرده است.
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    44 12
    سلام بر راهیان جوان نور امامت وولایت مداری........... مرگ بر انگلیس خبیث نفاق وفتنه سازجهان .........
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    15 15
    بسم الله الرحمن الرحیم نه به انقلاب کار دارم نه به زد انقلاب . واقعآ فکر میکنین با این موسیقی که در سلام فرمانده گذاشتن با این پسر و دختری که کنار هم و غیره مطالب دیگر این سرود امام زمان صلوات الله علیه رضایت دارند واقعآ ؟
    • اسفندیار US ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      1 2
      شما؟؟؟
  • فرزاد IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 5
    عجب تحلیل
  • DE ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 9
    فایده این مراسم چی بود؟ به غیر از دو قطبی سازی.
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      4 0
      این دو قطبی هست. دو قشر مسلمان و کافر همیشه بوده و هستند.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    8 4
    شمایی که این متن رو نوشتی، اگر میخواید سرتون رو از وضعیت موجود مثل کبک بکنید زیر برف و در نظر نگیرید
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    7 6
    ما اگه قرار بود به خاطر گرونی پشت کنیم به نظام خب خیلی وقت پیش این کار رو می‌کردیم
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 7
    سلام فرمانده جانم فدای رهبر
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    13 9
    حداقل این اجماع جایی برگذار می کردین که در زمان انقلاب ساخته شده باشه البته اگر همچین جایی ساخته شده باشه
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      0 7
      حالا میتونن نمونش رو بسازن؟؟؟
    • امیررضا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      2 3
      ورزشگاههای امام رضای مشهد و نقش جهان اصفهان، فولاد آرنای خوزستان و پارس شیراز هم بودن که بعد از انقلاب ساخته شدن ولی اولا تهران نبودن و دوما یعنی چی روی زمینی که قبل انقلاب صاف شده هم راه نریم؟ چه منطقیه شما دارید؟ تازه اون گور به گوری میلیونها برابرش رو با خودش برد و هنوز هم تیر و ترکه اش دارن کیف می کنند
  • حمزه IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    5 2
    من که ضد انقلاب نیستم ولی بشدت نفرت دارم از انسانهای ظرفیت پر کن سیاهی لشگر که هیچ خاصیتی برای هیچ نظامی ندارند جز سیاهی لشگر بودن و جیره خوار بودن ایران این حقش نیست
  • ایرانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    14 5
    وقتی از خواب بیدار می شید که دیگه اثری از دین نمونده و با سیاستی که روکش دینی داره کار بدتر و بدتر می شه! همونهایی که به رئیسی رای دادند تو این جشن شرکت کردند پس آمار رو به کل کشور نسبت دادن گول زدن خودتون هست.
    • هایپر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۱
      1 5
      خوب چرا بعد ۴۰ سال جنگ علیه این کشور،از رسانه ای و اقتصادی و .. وقتی ۴۰ نفر روسری از سرشون بر میدارن میگین وای انقلاب ریخت و .. و ما داریم پیروز میشیم و .. اما نمیتونی ببینی هزاران نفر حاضرن تو این شرایط بد اقتصادی بیان سلام فرمانده بخونن به رفقای اپوزوسیونت بگو اندازه خاک انداز هم براندازی نتونستید بکنید
  • نیما IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 0
    چه ضد انقلابی برادر
  • علیرضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    7 37
    روز شهادت امام جعفر صادق (ع) و روزی که مردم عزیز آبادان داغدار عزیزانشونن
    • مسیح IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      12 4
      مگه جشن برگزار شده ؟؟ به فرزند بزرگوار امام صادق (ع) درود فرستاده شود آنهم با این احساسات و معنویت مگر کار بدی میباشد؟!؟!
    • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      اولآ که جشنی در کار نبود فقط یک اجتماع ملی مذهبی و دعا و سرود جمعی و مذهبی بود، دومآ روز شهادت نبود یک روز قبلش بود، ضمنآ مگه مجبورید برای مخالفت خودتون رو به آب و آتش بزنید
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    2 4
    از آقای عباس عبدی بعید می دونستم بگه جشن!!....چون تحلیل های خوب و دلسوزانه ای هم داره ...
  • امید IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    24 3
    جالبترش عیان شدن چهره اصلاح طلبها وهمراهی باماهواره های بهایی فارسی لندنی درضدیت باتمام زمان بود
  • تورج IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    7 3
    در ده سال بعد 90درصد این نوجوانان وجوانان جزو اپوزسیون هستند .نگه داشتن این خجم از جوانان شرط لازمی است که توان آنرا ندارد فعلا.
  • احمد IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    11 5
    اول برید قیمت تخم مرغ کنترل کنید بعد مردم به منافق متهم کنید
    • حجت IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
      1 1
      مرگ بر منافق
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    9 3
    شما اگر دین و منطق دارید چرا فحش می دهید و توهین می کنید .شما که قانون جمهوری اسلامی را قبول ندارید چرا خودتان را انقلابی دو آتشه معرفی می کنید .به جای فحاشی شبهات را رفع کنید و به اشکالات پاسخ دهید.لطقا .
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    6 0
    مایه ی شرمساریست
  • میثم US ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    13 7
    ما هم خواستیم ثبت نام کنیم بریم متأسفانه ظرفیت تکمیل شده بود، نشد بریم یسری بیشتر بسوزن
    • IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
      2 14
      تو برو تو انتخابات شرکت کن یک کم آمار بره بالا تر ، اینجا خیلی دردی رو دوا نمیکنه بودن یا نبودنت
    • قلیچ تپه IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      0 0
      دقیقا، منم همینطور
  • مهدی IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    4 2
    سلام و درود خدا و مومنان بر فرمانده ، لعنت خدا بر منافقین و کوردلان و حرام لقمه گان که یک آهنگ ساده باعث درد و سوزش آنها میشود.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    7 5
    یعنی هرکس میگه کشور مشکل داره ضدانقلابه... ولی من میگم ضدانقلاب خودتون هستین
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    1 0
    کاری نمونده که نکرده باشه
  • نادرزاده IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    0 0
    دقیقا
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    5 0
    مگر در ورزشگاه چی گفتند که جشن تلفی شد مگر همینها نبودند که در کرونا رقص راه انداختند در حالی که مردم گروه گروه می مردند. از نطر این سبک مغزها الهی عظم البلا. هم جشنه
  • صحرازادگان IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    3 0
    اصلاح طلبان سری بزنن به گیشه های کنسرت ،تاریخاشون رصد کنند میفهمند که اشک تمساح میریزند،ابادان بهانه بود،سلام فرمانده استغانه به درگاه الهی ویک برنامه دینی ومعنوی درجهت تقویت ایمان ومعنویت در نسل جدیدی است که تشنه معارف حقیقی اهل بیت علیهم السلام هستند ومنافاتی با ابادان و شب شهادت امام صادق علیه السلام نداشت.
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    3 0
    باسلام به نظر من یک همجین همایش بزرگی در عید غدیر عید بیعت باعظمت تر باید اجرا شود
  • هاشمی US ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    6 1
    عشق است. چنان عملیات راهبردی انجام شد با این یک سرود که تا عمق استراتژیک دشمن رو آتیش زده
  • محسن IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    4 2
    "....نسلی که در کودکی با اشک چشم «سلام فرمانده» خواند و آرزوی حاج قاسم شدن برای امام زمانش کرد،خار چشم ضدانقلاب شدند..."
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    6 2
    بدجوری باختند، شکست بهایی ها را تبریک می گویم به همه بر و بچه های ده هشتادی و دهه نود.
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    2 6
    مشرق دوست ندارم پرخاش تون كنم اما گاهى چاره اى برامون نميذاريد،سؤالى ازتون دارم و اون اينكه : از اين همه زرّ اضافه زدن خسته نشديد ؟!چرا اين قدر حقير و بدبختيد آخه ؟! مگه كوريد و نمى بينيد مردم عزادارند ؟!
  • حسن IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    8 2
    الحمدالله سرودسلام فرمانده نه تنهادرایران بلکه کل جهان دارد پخش میشودودشمنان انقلاب واصلاح طلبان کاسه لیس کدخدا دماغشان حسابی سوخته.
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    3 2
    خاک توسرت برنداز
  • US ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۷
    24 2
    به اونایی که میگن وقتی هم وطن هات زیر آوار هستند و تسلیت هم نگفتید باید گفت آخه بی شرفا شما ها که توی این 4 روز هفت تا کنسرت برگزار کردین همی سرود امام زمای بهتون برخورده؟؟؟
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    4 0
    محیط پر احساسی را ب نمایش گذاشتند. لذت بخش و غافل گیر کننده بود.
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    3 2
    برای پاسخ کوبنده تر سلام فرمانده ا درآبادان هم اجراشود تا خود مردم آبادان با حضورشان پاسخ آنان را بدهند.
  • US ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 1
    سلام فرمانده
  • امیر IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    2 0
    دشمنان ایران: در حالی که ما در حال استفاده از از گرانی و حادثه متروپل برای به خیابان کشیدن گروهی از مردم هستیم، این همایش ها جهت حمایت از ایران، امام زمان، رهبر، حضور منطقه ای ایران بسیار دردناک است.
  • زهرا IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    1 1
    سلام به همه درمانده ها از شنیدن سرود سلام فرمانده
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۸
    6 2
    این اصلاخ طلیهای نامرد یادشون رفته خودشون روز عاشورا چه هلهله و سوت و کفی راه انداختند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس