کد خبر 1380298
تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
خرید تضمینی محصولات برای عرضه محصولات با قیمت ارزان‌تر در میادین تهران / اعلام نرخ فروش برنج در میادین تره‌بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از خرید تضمینی محصولات برای تکمیل زنجیره تأمین و عرضه محصولات با قیمت ارزان‌تر در میادین تهران خبر داد.

به گزارش مشرق؛ مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در سلسه سفرهای تکمیل زنجیره تأمین، بعد از سفر به شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، در سفر به خراسان رضوی و مجموعه شرکت کشاورزی رضوی در دیدار با هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه این سازمان به دنبال سود نیست، گفت: هدف از همکاری با شرکت‌های کشت و صنعت و خرید تضمینی محصولات آنها، تکمیل زنجیره تأمین و عرضه محصولات با قیمت ارزان‌تر است.

ایوب فصاحت با بیان اینکه اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران همکاری با شرکت‌های کشت و صنعت است، افزود: کیفیت مطلوب و قیمت تمام شده مناسب محصولات این شرکت‌ها از ویژگی‌های مهمی است که سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را علاقه‌مند به همکاری و تعامل با آنها کرده است.

وی با اعلام آمادگی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران برای عرضه انواع محصولات فرنگی و میوه‌های سر درختی به ویژه گلابی، سیب و پسته در ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، اظهار کرد: اگر چه تمایل داریم از همه ظرفیت‌های آستان قدس برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان تهرانی بهره ببریم، اما پیشنهاد می‌کنیم این همکاری از محصولاتی که امکان عرضه سریع‌تر آنها وجود دارد، آغاز شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر اینکه ساخت و راه‌اندازی ۱۰۰ بازار جدید میوه و تره‌بار در سال جاری، دسترسی به این مراکز را برای مردم تهران آسان‌تر می‌کند، خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن تفاهمنامه‌های این سازمان با شرکت‌های کشت و صنعت در نیمه دوم سال جاری، امکان ارائه هر چه بهتر و بیشتر خدمات به شهروندان در میادین میوه و تره بار فراهم می‌شود.

موسوی، مدیرعامل شرکت کشاورزی رضوی نیز در این دیدار، با ابراز تمایل در استفاده از امکانات سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و عرضه بی‌واسطه محصولات، گفت: رساندن میوه و تره بار با قیمت ارزان به دست مردم از سیاست‌های اجتماعی آستان قدس است و این شرکت برای همکاری در این زمینه، آمادگی کامل دارد.

گفتنی است؛ پیش از این در راستای تکمیل زنجیره تأمین و عرضه محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت ارزان‌تر، بین هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران و هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفت‌وگو برای همکاری متقابل صورت گرفته بود.

قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار تهران

خبر دیگر از میادین شهرداری تهران اینکه؛ قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار تهران اعلام شد که به موجب آن برنج دمسیاه، طارم و هاشمی در میادین با قیمت هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

در تازه‌ترین نرخنامه این سازمان علاوه بر اعلام قیمت انواع برنج ایرانی، انواع برنج وارداتی (تنظیم بازار) پاکستانی، تایلندی و هندی به ترتیب ۲۰۵۰۰ تومان، ۱۲۵۰۰ تومان و ۱۸۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

بر اساس این گزارش، قیمت انواع برنج ایرانی در میادین میوه و تره‌بار به شرح زیر اعلام شده است.

۱- برنج دمسیاه، طارم و هاشمی هر کیلوگرم ۷۸ هزار تومان

۲- برنج دودی و فجر هر کیلوگرم ۶۸ هزار تومان

۳- برنج قهوه‌ای هر کیلوگرم ۶۲ هزار تومان

۴- برنج شیرودی هر کیلوگرم ۵۷ هزار تومان

۵- برنج ندا هر کیلوگرم ۵۳ هزار تومان

۶- انواع برنج معطر هر کیلوگرم ۵۷ هزار هزار تومان

۷- برنج نیم‌دانه معطر هر کیلوگرم ۳۷ هزار تومان

۸- برنج نیم‌دانه پرمحصول هر کیلوگرم ۲۹۵۰۰ تومان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 2
    دولت رئیسی صادق باشید چقد قرار گرون بشه تا اصلاح صورت بگیره؟؟؟
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      سلام البته گندای دولت قبل یادت نره
  • ناشناس IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    2 0
    الله اکبر.... الله اکبر.... الله اکبر.....
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    0 0
    انشاءالله با خرید تضمینی محصول نو توسط دولت از کشاورزان زحمتکش قیمت ها مناسب میشوند . دست واسطه ها کوتاه شود نرخ ها کمتر میشود
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
      0 0
      ان شاءالله اصله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس