کد خبر 1369790
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
میادین میوه و تره بار تهران سه شنبه تعطیل است

سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد که میادین میوه و تره بار پایتخت روز سه‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) همزمان با عید سعید فطر تعطیل است.

به گزارش مشرق، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در این اطلاعیه آورده است: با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز عید فطر، به شهروندان توصیه می‌شود مایحتاج و محصولات مورد نیاز خود را با رعایت کامل نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، دوشنبه (۱۲ ادریبهشت) از این مراکز تهیه و خریداری کنند.

میادین و بازارهای میوه و تره بار روز چهارشنبه (۱۴ ادریبهشت) از ساعت هشت تا ۱۳، باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

تکمیل زنجیره تأمین، عامل افزایش کیفیت و کاهش قیمت میوه و تره‌بار 

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: برای افزایش کیفیت و کاهش قیمت محصولات کشاورزی در میادین میوه و تره بار، به دنبال تکمیل زنجیره تأمین و حذف واسطه‌های غیرضرور هستیم.

ایوب فصاحت با اشاره به اصلاح الگوی کشت با سفارشی کردن تولید محصولات کشاورزی و انتقال سلایق و انتظارات مصرف‌کنندگان به بخش تولید به عنوان یکی از نتایج تکمیل زنجیره تأمین که از سوی این سازمان در دوره جدید مدیریت شهری دنبال می‌شود، اظهارکرد: در توسعه بازارهای میوه و تره بار در محلات پرجمعیت پایتخت به منظور دسترسی آسان‌تر همه شهروندان به ویژه اقشار کم‌برخوردار، از مشارکت بخش خصوصی استقبال می‌کنیم.

حدود ۳۰۰ میدان و بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه تهران فعال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس