ترور

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای اطلاعات گزارش خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، درز اطلاعات محرمانه درباره اعتراف رژیم موقت صهیونیستی به ترور شهید «حسن صیادخدایی» به آمریکا در روزنامه «نیویورک تایمز»، عصبانیت تل‌آویو را در پی داشت.

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی با ابراز غافلگیری از افشای گزارش اطلاعاتی خود به آمریکا درباره ترور شهید مدافع حرم در تهران، از اقدام واشنگتن در بی‌گناه نشان دادن خود انتقاد کرد.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» بامداد پنجشنبه در این‌باره گزارش داد: «دستگاه نظامی اسرائیل از انتشار گزارش روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر اینکه اسرائیل در مورد ترور حسن صیاد خدایی به آمریکا اطلاع‌رسانی کرده، ابراز تعجب و غافلگیری نمود».

این روزنامه در خبری با تیتر «خشم نهادهای امنیتی [اسرائیل] از افشای اطلاعات توسط آمریکا در مورد ترور مقام ارشد ایرانی در نیویورک تایمز»، در ادامه به نقل از دستگاه نظامی تل‌آویو نوشت: «این نگرانی وجود دارد که گزارش نیویورک‌تایمز منجر به هدف قرار گرفتن اشخاص اسرائیلی مهمتری به عنوان اهداف انتقامی شود».

بیشتر بخوانید:

هدف اسرائیل از ترور سردار خدایی چه بود؟ +فیلم

دستگاه نظامی رژیم صهیونیستی همچنین افزود: «از همتایان آمریکایی خود برای افشای مسئولیت اسرائیل و تبرئه آمریکا، توضیحاتی را می‌خواهند».

روزنامه نیویورک تایمز بامداد پنجشنبه به نقل از منبعی آگاه نوشت که رژیم صهیونیستی به آمریکا اطلاع داده که ترور شهید صیادخدایی کار آنها بود.

حدود ساعت ۱۶ روز یکشنبه صیادخدایی در کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام تهران به دست دونفر موتورسوار به ضرب ۵ گلوله به شهادت رسید.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله تأکید کرد که سرویس‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی عاملان ترور شهید صیادخدایی هستند.

وزارت امور خارجه کوبا نیز با محکوم کردن ترور این شهید مدافع حرم، گفت: «اینگونه اقدامات تهدیدی برای صلح و امنیت در منطقه خاورمیانه به شمار می‌آید».

جنبش مجاهدین فلسطین ترور پاسدار مدافع حرم شهید حسن صیاد خدایی را محکوم کرد و گفت حملات تروریستی صهیونیست‌ها علیه امت اسلامی ماهیت تروریستی رژیم صهیونیستی و متحدانش را نشان می‌دهد.            

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عبدالله IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    30 4
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
    • ابو علی IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      3 0
      مقامات سیاسی و امنیتی و نظامی سگیونسیت … باید بدانند در هر نقطه از جهان که باشند از انتقام و غضب مردان خدا و حزب الله در امان نخواهند بود و بزودی متوجه این حقیقت رسا و با صلابت خواهند شد.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    17 1
    باید عامل مثل گذشته بشدت تنبیه شود
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    24 1
    بعضی این داخلی ها به اندازه کوبایی ها هم نیستند که محکوم کنند
  • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    28 3
    آمریکا از ترس انتقام ایران سریع اسرائیل رو انداخته جلو خخخخ. انتقام حتمی است . فقط ساعتش مشخص است که آن هم 1:20 بامداد به وقت حاج قاسم. اما این بار به اسم شهید خدایی.
    • TR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      3 2
      باشه حتما..مثل دفعات قبل
  • ش. AE ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    18 2
    رژیم کودک کش اسرائیل عصبانی شده؟؟؟؟؟ ما که خودمون میدونیم کار این کفتار پیر .ما حفره امنیتی زیاد داریم که باید انها را پر کنیم
  • ملی گرا(ناسیونالیست) AT ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    5 3
    ۱.روزنامه ها در آمریکا آزاد و مستقل هستند و برای چاپ روزنامه شما نیازی به گرفتن اجازه نامه ندارید//۲.برخی از دولتمردان آمریکایی با ترورهای رژیم آدمکش و آپارتاید اسرائیل مخالف هستند-۳.با اینکه هوادار رژیم نیستم،ولی از عملیاتهای جاسوسی و ترور مزدوران اجنبی(غربی/شرقی/اسرائیلی)در ایران خشمگین هستم/۴.ایرانی نماهایی که در فضای حقیقی یا مجازی از عملیات جاسوسی و ترور صهیونها و غربی ها حمایت کرده و خوشحالی میکنند»افرادی بی هویت و میهن فروش هستند که اگر دستشان برسد از هیچ گونه خیانتی به کشور عزیزم ایران کوتاهی نخواهند کرد،//خیلی از مردم در جهان با حکومت و دولتهایشان مشکل داشته و خواهان اصلاح یا تغییر کلی آن هستند و این طبیعی است//ولی حمایت از اجنبی و خیانت به وطن به هیچ وجه طبیعی نیست و اینگونه افراد با موجودیت کشورشان مشکل دارند نه با سیستم حکومتی.//۵.اگر با اینگونه ایرانی نماها که در بالا گفتم در کوه و کمر بَربخورم»بنام پاک(مقدس) ایران حسابش را کف دستش میگذارم.
    • DE ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      1 0
      مخالفان نظام جمهوری اسلامی از هر ایده و مرامی که هستند تا جاییکه مانند شما باشخصیت و وطنفروش و جاسوس بیگانه نباشند هموطنان ناراضی ما محسوب میشوند که از تمام حقوق و مزایای یک شهروند ایرانی طبق قانون برخوردار هستند زنده باد هموطن من زنده باد ایران و ایرانی که متشکل از دهها قوم و زبان و لهجه و رسوم هستند لیکن در اصل ایرانی و فدایی وطن هستند. انشاالله روزی برسد که با پیشرفت ایران در همه جهات مخالفین با شخصیت و ریشه دار و خانواده دار و اصیلی مانند شما هم راضی و خشنود گردند. اشکالات ایران از نظر افرادی مانند شما نواقص و کمبودها و ندانم کاریها در ایران است که جلوی شکوفایی ایران را گرفته است نه نوکری و ارباب رعیتی و طنفروشی مانند منافقین و بهاییها و داعشی ها .درود و بدرود بر شما باد ای هموطن.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    3 1
    آمریکا آدم فروشی که حتی به نزدیکترین دوستانش رحم نمی کند اونوقت یه عده اصلاح طلب دنبال چای خوری و قدم زنی با این عوضی هستن...
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    نبايد عصباني باشند!
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    4 0
    به ازای هر ایرانی ده تا مسئول تراز اولی اسراییلی رو ترور کنین
  • DE ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    1 0
    علت افشاگری رژیم منحوس امریکا علیه رژیم سرطانی و ابلیسی آپارتاید این بوده که گاوچرانها به اندازه کافی قتل و جنایت کردا امد و در لیست مرگ با رعب و وحشت به زندگی زالووار خود ادامه میدهند و کلا ظرفیت جنایی گاوچرانها در دنیا پُر شده است و دیگر توان به عهده گرفتن قتل و ترور جدیدی را ندارند. هرچه ترور میکنند باید مخفی بماند.
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    3 0
    یک انتقام متناسب داخل خاک اسراییل بگیرید!
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    ترکیه مزدور اسرائیل است ،واسرائیل ترکیه واردوغان را تحریک کرده که به یونان حمله کند ،چون اسرائیل قصد اشغال اروپا و ایجاد جنگ و نا امنی در اوکراین واروپا را دارد تا درسایه ایجاد جنگ ونا امنی در اروپا انتقام هولوکاست از اروپا را بگیرد، کهنه سربازان اسرائیل برای اشغال اروپا در اوکراین می جنگند ،بلافاصله که کهنه سربازان اسرائیل در اوکراین جا پاشون محکم بشه، اسرائیل با متحدین منطقه ای که دارد من جمله ترکیه ،اوکراین واذربایجان وکشورهای جان فدای عربی به اروپا یورش خواهند برد واروپا را اشغال خواهند کرد وبه انتقام هولوکاست کل مسیحیان اروپا را نسل کشی خواهند کرد و اسرائیل کوره های آدم سوزی واردوگاههای کار اجباری را برای مسیحیان کشورهای اروپایی به راه خواهند انداخت وبلایی بدتر از فلسطینی ها را بر سرکشورهای اروپایی خواهند اورد ،نمونه کوچکش کشتن خبرنگار مسیحی در فلسطین توسط اسرائیل وقتل وعام 25کودک ومعلم مسیحی در امریکا که توسط عوامل نیابتی اسرائیل در امریکا اخیرا حادث شد وبه رگبار بسته شدند، اسرائیل ویهودیان هیچ گاه کوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را فراموش نمی کند و روز شماری می کند برای انتقام از اروپا ومسیحیان اروپا والان وقت انتقام اسرائیل از اروپا وانتقام هولوکاست از اروپا رسیده ، پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی یهودی رئیس جمهور اوکراین به گفته خود زلنسکی در هولوکاست کشته شده اند توسط هیلتر وزلنسکی خائن باهمدستی با اسرائیل قصد انتقام هولوکاست از مسیحیان اروپا دارد ، اسرائیل سگ پادووش اردوغان رو تحریک کرده برای حمله به یونان ،ویونان دروازه ورود به اروپاست، اسرائیل غده سرطانی بدخیمی شده که اکنون به قلب اروپا متاستاز کرده. اگر امریکایی ها واروپایی ها به این خطر بیخ گوششان یعنی اسرائیل پی نبرده اند یا خیلی احمقند یا مسئولینشان خائنند.
  • DE ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    خوبه والله! صهیونیست های جنایتکار این خفاشان شب پرست شیطان طینت ! تو روز روشن فرزندان رشید ایرانی رو مظلومانه بشهادت میرسونن عصبانی هم هستند که این گندگاری شون افشاء شده! شما صهیونیست ها بترسید از روزی که همین میلیون میلیون ایرانی کوچه و بازار با تبر و چکش و کوکتل سواره و پیاده سراغتون بیان نه دیگه از خانه و بام تون اثر ماند نه از فرزندان حرامزاده تون و کارتون یکسره بشه!
  • DE ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    بنظر لازمه یک سپاه مردمی بنام نام والا ولی عصر(عج) با کمک همه جوانان باغیرت علیه صهیونیست های خونحوار و جنایتکار در داخل ایران توسط دختران و پسران جوان تاسیس بشه و دیگه اینقدردر این مورد دست دست نشه! جوانان ایرانی غیور باید ضرب شصتی به این حرامزاده های ادمکش صهیونیست نشون بدن. سپاه قدس جای خود.
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 1
    کشور ما جرات مقابله نداره تمام
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    خیلی جالبه صهیونیزم منطقه ای از صهیون امپریالیسم جهانی توضیح میخواد اونم حتما توضیح میده مرغ پخته خندش میگیره
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    اگر انتقام شهدای ما رو از مقامات ارشد صهیونیسم نگیرید.
  • حسن IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
    0 0
    منتظر انتقام موشکی از صهیونیستهای کودک کش هستیم.اینباربایدحسابی این سگ هاررامهارکنیم تابه وقتش.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۶
    1 0
    چرا شخصیت‌های مهم به راحتی ترور می‌شوند. اقتدار و اشراف اطلاعاتی و امنیتی کجاست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس