کد خبر 1379598
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش مشرق، کاربرفضای مجازی به نقل از ‏سی‌ان‌ان در توییتر نوشت:

۲۱ نفر در تیراندازی در مدرسه‌ای در تگزاس آمریکا کشته شدند که ۱۸ نفر آنها کودک دبستانی هستند!

یک روز عادی در آمریکا...

یک روز عادی در آمریکا

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    15 2
    فرق آمریکای هالیوود و آمریکای واقعی.
    • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      3 1
      انشالله روزی برسه که مسائل منطقه ای یا کشوری ما با مواردی مثل کمبود شیر خشک یا ازادی اسلحه در امریکا مقایسه نشه ... مسائل داخلی امریکا به خودشون ربط داره . نمیدونم چرا یه عده میخان ازش بعنوان یه سرپوش برای مسائل داخلی کشور ما استفاده کنن(فعالین تویتتر)
    • پسر مشهدی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      1 0
      در جواب به 16:21 اشتباه متوجه شدید. هیچ کس قصد نداره با نشون دادن فجایع امریکا، روی نقص های داخلی سرپوشض بذاره بلکه قصد اصلی افزایش آگاهی راجه به همچین مسائلیه: 1- حوادث ناگوار فقط در ایران رخ نمیده. ممکنه در هرکجایی اتفاق بیفته. 2- نحوه برخورد رسانه ها مخصوصا رسانه های فارسی زبان با چنین حوادثی در غرب و در ایران کاملا متفاوته. خیلی از مردم ما مخاطب این رسانه ها هستن و بدون اینکه بفهمن تحت تاثیر القائات و تحریکات این رسانه ها قرار میگیرن و حس میکنن کشورشون سیاه ترین جای دنیاست. 3- اتفاقی مثل قتل و عام بچه ها در دبستان و سوراخ سوراخ شدنشون به مراتب تلخ تر از حادثه ریزش متروپل بود! اما شما توی هیچ رسانه ای نمیتونید اجساد خون آلود بچه ها و راهروهای سرخ شده از رنگ خون رو ببینیدو تصاویر فقط از دور نشون داده میشه و تمرکز به روی همدلی مردم هست. از مردم موبایل به دست و سلبریتی های هالیوودی با عکس سیاه پروفایل هم خبری نیست. برعکس اینجا که رسانه ها مدام دنبال تشویش و اضطراب مردم هستن و همه فکر میکنیم اگه عکس پروفایلمون تصویر سیاه ایران نباشه ایرانی نیستیم! 4- بفهمیم و فکر کنیم این همه هجمه رسانه ای در دنیا علیه کشور ما برای چیه؟ استانداردهای دو گانه شون رو ببینیم و باز فکر کنیم و فکر کنیم... این ها شاید مقصود اصلی باشه که متاسفانه ما کمتر بهش توجه میکنیم.
    • به ۱۶:۲۱ IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۵
      0 0
      دقیقا به ما ربط دارد. باید معلوم شود نوکری برای آمریکایی که در ابتدایی ترین نیازهای مردم خودش هم در مانده است چرا به صورت یک اپیدمی در حضرات به اصطلاح روشنفکر ایرانی در آمده است؟ چرا برای کوچکترین مشکلی به مردم آدرس خیابان می دهند؟
  • K IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    4 11
    آزادی اسلحه ضامن آزادی در آمریکاست تا دیکتاتوری نشه هر چند این قشر از افراد روانی که این‌جنایات رو انجام میدن بدون آزادی اسلحه هم انجام میدن و فرقی براشون نداره آمریکا با قانون اساسی فوق العاده اش ۱۰۰ ساله قدرت اول دنیاست تو چی هستی ؟
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      4 0
      اولا آزادی که آزادی بقیه رو محدود کنه و بهشون تجاوز کنه ظلمه و این آزادی رو بزار لب کوزه .... ثانیا چه ربطی به دیکتاتوری داری مگه هر کسی اسلحه داشت و کسی رو کشت بعد قانون محاکمه اش نمی کنه که میگی دیکتاتوری نشه(حتی همون محاکمه های بی معنی) ثالثا چرا تو کشور های دیگه ای که به اصطلاح شما روانی وجود داره اما قانون منع به کار گیری سلاح هست چرا این اتفاق میفته؟ مگه اینکه بگید روانی های آمریکا خسلی روانی اند رابعا نیاز نیست یک آدمی روانی باشه وقتی جوش آورد و سلاح قتاله در دسترسش بود این جوش آوردنش رو خالی میکنه البته این اتفاق تو خیلی از کشور های دیگه اینطور احتمالا نمیفته اونم به خاطر خوی گند بعض آمریکایی ها که از فرهنگ مزخرفشون و رسانه شونه و... نشات میگیره خامسا بر فرض که قانون اساسی آمریکا فوق العاده(!) باشه چه ربطی داره که چشم پوشی از این بحران عظیم بکنی سادسا قانون اساسی آمریکا چه ربطی به قدرت پوشالی اول دنیا(بر فرض داره) اینکه یک کشوری تو جنگ جهانی چون از کشور ها فاصله داشته ضرر کمتری کرده و با ایجاد بمب کشتار جمعی اتم و تقویت سلاح هاش مردم رو سلاخی کرده و شده یک قدرت این چه ربطی به قانون اساسی داره؟ و چه ربطی به بحث ما؟ چشمتون رو آمریکا کور کرده
    • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      6 1
      دیکتاتوری نشه!!!!؟؟؟؟ برادرم ، بزرگوار ، در آمریکا فقط و فقط و فقط ، از دو حزب آنهم فقط با تایید و اجازه صهونیست ها ، رییس جمهور انتخاب میشود . این آخر و end دیکتاتوری هست . کجای کاری ؟؟؟!!
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      آمریکا سی سال است قدرت اول است بعد فروپاشی شوروی .صد سال قبل انگلیس قدرت اول دنیا بود . تو رو دیدم همیشه از آمریکا حمایت می‌کنی حتی با مزخرف ترین دلایل که از نظر مغز معیوبت سند است.
    • سوسان IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      2 0
      دموکراسی حاصل تفکرات ارسطو و هلنیسم اسکندری است که با ساقط کردند حاکمیت آرامیان در دنیا اونرو بنا گذاشت شیوه حاکمتی هلنیستی در دوران سلوکی و پارتیان در ایران مجلس سنا و مجل اعیان و مجمع فلاسفه رو داشت و در کتسفون بای آتاتیس ولگاسس آنتیوخیا شاپور آنتیوخیا سوسیان و آنتیوخیا کسری و الکساندریا خاراکس و...سایر شهرهای پارتهای ایرانی بخصوص اودسا مرکز حاکمیت هلنی در آناتولی دموکراسی را حاصل جمع قدرتهای محلی(پارت به پارت) میدانست و هر پارت و یا قسمتی یک بیگ محلی بنام بای آتاتیس داشته که بلاخره هر پارت نماینده ای در کتسفون و مجمع سنای مرکزی داشت دموکراسی هر نوع ظلم و اسلحه کشی را نفی میکند و دموکراسی هلنیستی با حاکمیت فریسیان در ستیز بوده و با صدوقیان همرای و همصدا بود بطلمیوسیان در مصر نیز به تبعیت از دموکراسی هلنی و فلسفه ارسطو با طبقه متحجر(ارتودوکس) در ستیز بود همانطور که پارتیان در بلخ با طبقه زردشتیان مزدائی در ستیز بودند و این دموکراسی آمریکائی حاصل جمع طبقه فریسیان است که کاملا با ارکان دموکراسی هلنیستی پارتی و بطلمیوسی و سلوکی در ستیز است و دموکراسی آمریکائی در حقیقت اعمال نفوذ فریسیان منهتن در بدنه حاکمیت با مشغول کردن مردم به چیزهای بی ارزش است و این دموکراسی فریسی هیچ اهمیتی به رفاه جامعه زیر دست نمیدهد و در نظر ارتودوکسهای خشک مذهب مردم فقط ابزاری برای رفاه حاکمیت هستند که آنهم در دست فریسیان است.
  • DE ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    10 0
    یه سلبریتی گفت : پسرم رو فرستادم امریکا درس بخونه تا امنیت داشته باشه !
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 0
    روز های عادی ایران !
  • !! IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    5 0
    نگو ! کدخدا پرستا ، دلخور میشن !!
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    6 0
    تو هر مملکتی یه عده فرصت طلب وجود دارن که منفعت خودشون رو به هرچیزی ترجیح میدن . تو آمریکا اسلحه سازان و تو ایران بساز و بفروشها و ملاکان. اینکه دولت نمی تونه جلوی اینها رو بگیره اینه که تعارض منافع وجود داره . یعنی خیلی از کسانی که برنامه ها و اصول صحیح ساخت و ساز رو تدوین میکنن ، خودشون اینکاره هستن. مگه مرض دارن خودشون جلوی منفعتشون رو بگیرن. سامانه املاکم که کشکه به همین علت.
    • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      حالا چرا از واقعیت آمریکا در رفتی؟وایسو کارت دارم
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 1
    هغته پیش در ایلام هم 6 نفر در تیر اندازی کشته شدن. با توجه حمعیت 4 برابری امریکا با ایران معادل 24 نفر کشته در ایلام است. تازه اگر همه ایرانی ها مثل امریکا مسلح باشند روزی بیش از 50 نفر هم در زورگیری کشته بشن . تفاوت دیگه هم که برخی از کشته ایران جایی اعلام نمیشه. اگر اعلام کنند که ویزای بین ایران و امریکا برای شروندان دوکشور برداشته شده که هر شهروندی خواست به کشور امن تر سفر کند آقای گرایی چه اتفاقی خواهد افتاد. مطمئن باشید خیلی از شهرهای ایران بخاطر مهاجرت ایرانی ها به امریکا خالی از سکنه خواهد شد و یک نفر از امریک ناامن به ایران نخواهد آمد.
  • NL ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 1
    باقالی هر موقع ایران هم مثل آمریکا مسلح شد و از این اتفاقات نیافتاد (خخخ) اون وقت بیا قارقار کن فعلا یک روز عادی در ایران رو دریاب متروپول معلوم نیست دست کدوم حضرات و جان برکفان با عبدالباقی تو یه کاسه بوده که اول میگن عبدالباقی رو دستگیر کردیم بعد میگن زیر آوار له شده اول کثافت و نجاست خودت رو پاک کن بعد شکرخوری این و اون رو بکن
  • NL ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    2 1
    هر بار یه تیراندازی تو آمریکا میشه این یارو میاد یه توئیت این شکلی میزنه مشرق هم اینو دنبال می کنه
  • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
    0 0
    آمریکا بدون روتوش بعضی ها میخواستن ما رو به اون سمت هل بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس