ضرب الاجل دوهفته‌ای کمیسیون عمران به وزارت نفت برای اجرای قانون قیر

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: وزارت نفت باید ظرف مدت دو هفته نسبت به انجام تعهدات خود بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ درباره اعطای قیر به دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

به گزارش مشرق، عبدالجلال ایری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (سه شنبه ۳ خرداد) این کمیسیون اظهار داشت: با توجه به تکالیف قانونی حکم بند (ز) تبصره (۱) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور وزارت نفت باید نسبت به تحویل معادل ۱۵۰ هزار میلیارد ریال نفت خام و همچنین معادل ۱۹۰ هزار میلیارد ریال نفت خام مطابق با حکم بودجه ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی اقدام کند.

وی با بیان اینکه الزامات قانونی دستگاه‌ها در خصوص قیر در بودجه سال ۱۴۰۱ در این نشست امروز کمیسیون عمران بررسی شد افزود: با توجه به اهمیت اختصاص قیر به دستگاه‌هایی اجرایی برای تکمیل پروژه های راهسازی و ... در فصل بهار و تابستان، وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریع‌تر تعهدات خود را نسبت به قانون انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: وزارت نفت باید ظرف مدت دو هفته آینده نسبت به انجام تعهدات خود بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در رابطه با اختصاص قیر به دستگاه‌های اجرایی اقدام کند در غیر این صورت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، از ابزارهای نظارتی خود استفاده خواهد کرد.

ایری در پایان گفت: با دستگاه‌های اجرایی که در این مورد کوتاهی کرده و نسبت به دریافت قیر خود اقدام نکرده اند، نیز مطابق با قانون برخورد خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • یک جانباز IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    چرا مجلس از بذل و بخشش های قیر رایگان در دولت گذشته تحقیق و تفحص نمیکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس