مقام ارشد امنیتی کرملین: روسیه بدون محدودیت به اهدافش دست می یابد

یک مقام بلندپایه امنیتی روسیه روز سه شنبه به روزنامه "آرگومنتی آی فاکتی" گفت که مسکو بدون محدود شدن با مهلت های زمانی به اهدافش در اوکراین دست خواهد یافت.

به گزارش مشرق، "آرگومنتی آی فاکتی" چاپ مسکو به نقل از نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری به همه اهدافش دست خواهد یافت و گزینه دیگری امکان پذیر نیست، زیرا حقیقت شامل حقایق تاریخی، در سوی ماست. ما به مهلت ها و ضرب الاجل ها اعتنایی نداریم.

عملیات ویژه نظامی روسیه که در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ماه) برای پاکسازی اوکراین از هواداران نازی ها و غیرنظامی سازی همسایه اش، آغاز شد که اکنون وارد سومین ماه خود شده است.

پاتروشف با تاکید بر اهداف اعلان شده مسکو در این درگیری نظامی افزود: نازی ها باید کاملا پاکسازی شده و از بین بروند و گرنه در چند سال آینده دوباره حتی به شکل زشت تری، سربر خواهند آورد.

او با تکرار سخنان رهبر روسیه در باره علل و عوامل آغاز جنگ اوکراین افزود: غرب از اوکراین برای محدود کردن روسیه، سوء استفاده می کند و به نظر می رسد بهترین برنامه برای تمامی اعضای ناتو به فرماندهی ایالات متحده، وجود یک درگیری آتشین بی پایان در جهان باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • خسرو IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 0
    واقعیت که چیز دیگری رو نشان میده . تعجبه که مقام ارشد روس از اوضاع با خبر نیست !!
  • DE ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    فاکس نیوز: کار آمریکا به جایی رسیده که برای نفت به ونزوئلا و برای شیر خشک به اروپا التماس می‌کنیم. مجری شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» با انتقاد شدید از وضعیت سیاسی و اقتصادی حاکم بر آمریکا و ضمن حمله‌ای تند به بایدن گفت: «بایدن چنان ضربه‌ای به جایگاه جهانی آمریکا وارد کرده که این کشور باید برای نفت به ونزوئلا و برای شیر خشک به اروپا التماس کند.»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس