درخواست فوری لغو بازی آرژانتین در سرزمین اشغالی/ مسی نباید جنایات صهیونیست‌ها را بپوشاند

باشگاه فوتبال الخضر فلسطین با انتشار بیانیه ای خطاب به فدراسیون فوتبال آرژانتین خواستار لغو فوری دیدار دوستانه این تیم با رژیم صهیونیستی در سرزمین اشغالی شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین به همراه ستارگان خود از جمله لیونل مسی قرار است در تاریخ ۶ ژوئن در دیداری دوستانه در سرزمین های اشغالی به مصاف تیم فوتبال رژیم صهیونیستی برود.

در همین رابطه باشگاه فوتبال الخضر فلسطین از فدراسیون فوتبال آرژانتین خواست تا این بازی دوستانه را لغو کند و در جنایت های رژیم اشغالگر همدست نشود.

این باشگاه فلسطینی در بیانیه خود نوشت: ما به عنوان بازیکنان فوتبال باشگاه الخضر در نزدیکی بیت لحم در سرزمین های اشغالی فلسطین برای شما نامه می نویسیم و می دانیم که شما در حال برنامه ریزی یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال رژیم صهیونیستی در تاریخ ۶ ژوئن هستید، ما از شما می‌خواهیم در این مسابقه شرکت نکنید.

درخواست فوری لغو بازی آرژانتین در سرزمین اشغالی/ مسی نباید جنایات صهیونیست‌ها را بپوشاند

در ادامه بیانیه آمده است: ما این نامه را به این دلیل می نویسیم چون هنوز  از دست دادن همبازی و مدافع ۱۹ ساله خود، محمد غنیم که توسط سربازان رژیم اشغالگر در نزدیکی خانه اش و در فاصله نه چندان دور از دیوار آپارتاید اسرائیل مورد اصابت گلوله قرار گرفت، فراموش نکردیم.

باشگاه فلسطینی در ادامه عنوان کرد: هفته گذشته نیز سربازان اسرائیلی یک فوتبالیست جوان آینده دار فلسطینی به نام ثائر الیزوری ۱۸ ساله را در شهرک فلسطینی البیره در نزدیکی شهرک غیرقانونی اسرائیلی بساگوت به ضرب گلوله کشتند. پیش از هم برای سعید عوده ۱۶ ساله، بازیکن باشگاه فوتبال بالاتا که سال گذشته به ضرب گلوله سربازان اسرائیلی کشته شد، ناراحت بودیم و آرزوی او بازی در تیم ملی فلسطین بود.

باشگاه فلسطینی در خطاب به فدراسیون آرژانتین گفت: ما نمی‌توانیم ساکت بمانیم، در حالی که تیم معروفی مانند آرژانتین قصد دارد برای انجام یک بازی دوستانه به اینجا بیاید و اسرائیل از این بازی به عنوان ابزاری برای از بین بردن رژیم آپارتاید خود استفاده کند. ما از شما می‌خواهیم که این مسابقه را لغو کنید و در عوض به گروه بی‌ شمار بازیکنان، تیم‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای بپیوندید که از حقوق فلسطینی‌ها دفاع می‌کنند و از پوشاندن جنایات رژیم آپارتاید اسرائیل امتناع می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 5
    باشه
  • CA ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 5
    چشم،حتما لغو میشه
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    1 0
    حمایت کنندگان از رژیم صهیونیستی در اعمال جنایتکارانه آنها شریک هستند.شاید امروز نه اما در روز حساب الهی معنی این حرف من را خواهید فهمید. الله اعلم
    • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۲
      0 0
      احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس