جزئیات بروز مشکلات گوارشی بین تعدادی از دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع)/ علت ابتلا «ویروسی» است

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) با اشاره به بروز مشکلات گوارشی برای تعدادی از دانشجویان این دانشگاه، گفت:‌علت بروز چنین مشکلی برای دانشجویان مسمومیت غذایی نبوده و ویروسی است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدصادق کاظمی، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: از ساعت حدود یک بامداد شب گذشته ۳۹ دانشجوی پسر دانشگاه امام صادق با یکسری علائم گوارشی روبه‌رو شدند که به درمانگاه دانشگاه و پس از هماهنگی با اورژانس تهران به مراکز درمانی دیگر اعزام شدند.

وی ادامه داد: علیرغم حدس اولیه مبنی بر اینکه ممکن است به دلیل مسمومیت غذایی این اتفاق صورت گرفته باشد، اما این مسمومیت ویروسی بوده که سرعت انتشار داشته و مسمومیت غذایی نبوده است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) اضافه کرد: یکی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد این ناشی از مسمومیت غذایی نبوده و ویروسی است این است که دانشجویانی که متأهل بوده و از کلاس‌های حضوری و غذای دانشگاه نیز استفاده نکرده‌اند دچار ابتلا به این ویروس شده‌اند.

کاظمی متذکر شد: پزشکان مراکز درمانی اطراف دانشگاه همین موضوع را اعلام کرده و آنچه در اورژانس گزارش شده این است که تعداد از دانشجویان دانشگاه‌های تهران نیز چنین وضعیتی داشته‌اند.

وی تأکید کرد:‌اکنون وضعیت دانشجویان تحت کنترل بوده و جای نگرانی نیست و دانشجویان مبتلا شده نیز تحت درمان بوده اما دانشجویی در مراکز درمانی بستری نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس