اردوغان

«رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهور ترکیه روز دوشنبه با انتقاد از مواضع دولت یونان علیه ترکیه گفت که «کیریاکوس میتسوتاکیس»، نخست‌وزیر یونان پس از سفر به ایالات متحده دیگر برای او وجود ندارد.

به گزارش مشرق، در ادامه تنش‌های دیپلماتیک سیاسی بین آنکارا و آتن، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شدیداً از نخست‌وزیر یونان انتقاد کرد.

اردوغان طی اظهاراتی در جلسه کابینه خود در آنکارا گفت که از این پس سیاستمداری به عنوان نخست وزیر یونان و با نام میتسوتاکیس برای او وجود ندارد.

به نوشته وبگاه «ریانووستی»، وی تلویحا میستوتاکیس را شخصی بدون شرافت خوانده و تاکید کرد از این به بعد دیگر هرگز با او نه ملاقاتی می‌کند و نه مراوده‌ای خواهد داشت.

اردوغان در این‌باره توضیح داد: «در ملاقات با او (میتسوتاکیس) تصمیم گرفتیم که در روابط خود با کشورهای ثالث دخالت نکنیم. با این حال او در سفرش به آمریکا هر آنچه را که می‌توانست علیه ترکیه گفت و تاکید کرد که به ترکیه اف-۱۶ ندهید».

بیشتر بخوانید:

رئیس جمهوری ترکیه از رفتارهای دوگانه غرب انتقاد کرد

وی ادامه داد: «امسال ما قصد داشتیم جلسه شورای راهبردی برگزار کنیم، اما برای من دیگر سیاستمداری به نام میتسوتاکیس وجود ندارد، من با او ملاقات نخواهم کرد».

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور ترکیه با بیان اینکه کشورش فقط با افراد سیاستمداران با شرافت همکاری می‌کند، گفت:‌«بگذارید خودش بعد از آن فکر کند. اینکه با چه کسی ملاقات کند، با چه کسی پایگاه نظامی ایجاد می‌کند».

به نوشت ریانووستی، اردوغان همچنین افزود: «امیدوارم که ایالات متحده بر اساس صحبت‌های میتسوتاکیس در مورد [فروش] اف-۱۶ [به ترکیه] تصمیم‌گیری نکند».

اوایل ماه می بود که نخست وزیر یونان، از کنگره آمریکا خواست که فروش تسلیحات به ترکیه را تایید نکند و آنکارا را به تلاش برای تضعیف ثبات در شرق مدیترانه و نقض حاکمیت کشورش متهم کرد.

پیش از این، نخست وزیر یونان با اشاره به افزایش تنش با ترکیه همسایه خود گفته بود ممکن است این تنش‌ها روزهای آتی از سرگرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 17
  • IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    59 38
    سیاست مدار 1 ریالی! بی هویت به اسم اردغان و رژیم حزب بادش.راستی اینقدر دست بوسی اسرائیل کردی، برادر و ..! هنوز لیرره داره میره بالا و همانطور ارزش پول ملیت نصف شده.در واقع میشه گفت! ظاهر اسرائیل هم نتونست در سقوط اقتصاد و فرار سرمایه از کشورت کمکت کنه! و سرمایه دارها دارن ااز اقتصاد خارج میشن..! فکر کنم حتا امریکا و اسرائیل حاضر نباشن،برای منافق چون تو ،که خودت داری خودت و کشورت رو نابود میکنی،هزینه کنن!
    • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      37 47
      کشور آناتولی درست است نه نام جعلی و صهیونیستی و فاشیستی ترکیه
    • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      31 28
      استانبول دوباره قلب یونان خواهد شد
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      39 15
      بدبخت این همه خدمت میکنه به اروپا امریکا اسرایل اخر سر هم قد یه کشور کوچیک مثل یونان براشون ارزش نداره یعنی یونان ارزشش بیشتره چقدر تحقییر میشن خخخخخخ
    • DE ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      24 7
      وقتی اردوعان دم از شرافت بزنه باید به قورباغه جایزه ی نوبل فیزیک بدهند.
    • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      2 3
      اوج سقوط یک ملت مسلمان در کامنت ۰۹:۲۴ -
  • مهدی از تبریز IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    62 25
    مرگ بر این خوک زاده نوکر صهیونیست و طرفداران بی شرفش، نتیجه 22 سدی که این حرامزاده نوکر صهیونیست در زمان حکومتش روی رودخانه های دجله و فرات ساخته خشک و شن زار شدن میلیونها کیلومتر زمین در عراق است که باد شن های این زمین ها را به ایران می آورد، سالهاست مردم جنوب و شهرهای غربی ایران مشکلات تنفسی و تنگی نفس را تحمل میکنند و زندگی برایشان سخت شده، امروز این شن ها به تبریز رسیدند و نفس کشیدن سخت شده و تمام زندگی مان را خاک و شن گرفته. دولت و مجلس های ایران چرا هیچ کاری نمی کند؟ تا کی حرامزادگی های این تفاله عثمانی را تحمل کنیم؟ باید همه ایرانی ها از گرد و خاک بمیرند تا شما ببینید؟ سد کاراکورت را هم روی رودخانه آراز سال 2016 ساختند و حق آبه آراز را نصف کردند سد دیگری را هم دوباره روی همین رود دارند میسازند همین بلا سر مردم بیگناه آن مناطق می آید و زندگی و کار و کشاورزی آنها نابود خواهد شد. تا به کی سازش و تحمل؟ نابود کنید این غده سرطانی را
    • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      25 46
      دوست عزیز .درسته ما از اردوغان متنفریم.ولی انصافا برای ترکیه خیلی کار کرده.نمونش همین 22سد مورد اشاره و پیشرفتهای دیگرش که تو ایران سانسور میشه.کاش سیاست ندارهای ماهم یاد بگیرن.عرضه ندارن حق آبه مونو از طالبان یا ترکیه بگیرن.شایدم عمدی باشه.
    • ابی از اصفهان IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      23 31
      دریاچه ارومیه بختگان پریشان اینا چرا خشک شدند منبع اب انها که ترکیه نیست کمی سوادتو بالا ببر تملق فایده ای نداره و....
    • مهدی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      20 17
      خب طرفدارهای بی شرافت رجب اشگدوغان دارن یکی یکی میان برای حمایت از پدر خوک زاده شان منفی میزنند، حقیقت درد داره حقیقت گفتم بی شرف ها، درد بکشید. خخخخخ
    • مهدی IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      21 45
      برای کشور خودش خیلی کار کرده ؟ اولا به من ایرانی چه ربطی داره سدهایی که زده باعث مشکلات فراوان زندگی ایرانی ها شده تو ایرانی هستی یا نه ؟ جوری درمورد کارهای اشگدوغان حرفی میزنی انگار شهروند ترکیه هستی. ابی بی سواد از اصفهان : شما سواد نداری اگر داشتی درباره ارتباط سفره ها و چشمه های زیر زمینی آب میفهمیدی و مزخرف نمیگفتی، اتفاقا خشکی دریاچه ارومیه هم به خشکی ها و کم آبی در عراق ربط دارد. یکم سوادت را ببر بالا و برای عثمانی پاچه خواری نکن چون فایده ای ندارد
    • علیرضا به آبی اصفهان IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      23 10
      دریاچه ارومیه همشهریان شما با زدن چه موتورهای عمیق و کشت سیب در هکتار به این روز انداختند ،اما دریاچه بختگان و سایر دریاچه دیگر اکثرا فصلی هستند و دریایی و زمستان تا بهار آب جریان دارد الباقی ماه کرم خشک است
    • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      14 5
      اگر اردوغان هم برای ترکیه‌سد نمیساخت خود اسرائیل‌میساخت. این سدها هدف خاص دارد
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      15 7
      صدای خرخر نوزاد عراقی وقتی با اسلحه ترکیه‌بدست داعش سربریده شد صدای پانترک در خاورمیانه است. خدایا حساب ما ترک ها رو‌ از پانترک های عثمانی‌جداکن
    • ایرانی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      12 7
      افرین.راست میگه سرطانه بد خیمه این ترکیه
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 3
      سد سازی خیانت بوده است و کار اردوغان جنایت. البته 22 سد را او نزده است. خیلی هایش مال قبل از او است.
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    31 29
    ترکیه نه اف16نیاز داره نه 35!!! جنگندهTF-Xدر راه است!!!
    • NL ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      7 16
      دو سه سال دیگه که جنگنده ترکیه رونمایی شد یارانه بگیرهای دوزاری میگن مونتاژه البته اگه سکته نکرده باشن
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      19 12
      خخخخخخخ نخندون ما رو یه پهپاد نمیتونه موتور پیستونیش بسازه حالا مثل بیاد یه شبه موتور جت بسازه بورو خدا روزیت یه جا دیگه بده خخخخخ
  • ناصر IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    32 13
    رجب طیب اردوغان شما خودت هم وجود نداری ، بی وجود
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    22 8
    عردوغان مراقب اسمش باش خطر داره برات کسگم خخخ
  • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    26 10
    رجب دوغ و شرافت؟ دروغگو تو می دونی شرافت یعنی چی؟ معلوم شد که نخست وزیر یونان انصافأ و حقأ آدم باشرفی است.
  • اطلس IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    38 15
    اردوغان تو کی هستی که مثلاً نخست وزیر یونان قبول نداشته باشی ؟؟؟؟؟ هنوز ترک قبرس شمالی دنیا به رسمیت نشناخت ، تو لیبی هم نیروهای حفتر ریاست مجلس و نماینده های آنها در اولین جلسه لایحه خروج نیروهای ترک و مزدوران ترکیه به تصویب رساندند اتفاقا خورد حمایت مصر فرانسه و ایتالیا و امارات و....بوده ،مستعمره تا قطر در طرح انرژی مدیترانه یونان چند میلیارد سرمایه گذاری کرد ( مخالفان اردوغان آن را خنجر از پشت به ترکیه در حوزه انرژی مدیترانه نامیدند)،شرافت خود و قدس و خاشقچی را تو به بن سلمان و اسراییل فروختی ،اما نصیحت به ترکیه و اردوغان و پانترکا داخلیش آن کشور که احتیاج به تشکیل اجلاس راهبردی داره ترکیه است نه یونان ،چرا؟؟؟؟؟؟ چون نه ترک قبرس به رسمیت شناخته شده و طبق قرارداد سور تمام جزایر در نزدیکی ترکیه به یونان واگذار شده است ،سوزش از این بدتر ؟؟؟؟؟؟؟
  • اطلس IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    12 10
    اردوغان تو کی هستی که مثلاً نخست وزیر یونان قبول نداشته باشی ؟؟؟؟؟ هنوز ترک قبرس شمالی دنیا به رسمیت نشناخت ، تو لیبی هم نیروهای حفتر ریاست مجلس و نماینده های آنها در اولین جلسه لایحه خروج نیروهای ترک و مزدوران ترکیه به تصویب رساندند اتفاقا خورد حمایت مصر فرانسه و ایتالیا و امارات و....بوده ،مستعمره تا قطر در طرح انرژی مدیترانه یونان چند میلیارد سرمایه گذاری کرد ( مخالفان اردوغان آن را خنجر از پشت به ترکیه در حوزه انرژی مدیترانه نامیدند)،شرافت خود و قدس و خاشقچی را تو به بن سلمان و اسراییل فروختی ،اما نصیحت به ترکیه و اردوغان و پانترکا داخلیش آن کشور که احتیاج به تشکیل اجلاس راهبردی داره ترکیه است نه یونان ،چرا؟؟؟؟؟؟ چون نه ترک قبرس به رسمیت شناخته شده و طبق قرارداد سور تمام جزایر در نزدیکی ترکیه به یونان واگذار شده است ،سوزش از این بدتر ؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    30 12
    درود بر یونان ، مرگ بر اردوغان
    • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 24
      اردوغان محبوب آذربایجان ایران
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      تو چرا سنگ اردوغانو به سینه می زنی سدهایی که ترکیه ساخت زندگی مردم پنج شش کشور رو تو غرب آسیا مختل کرده تو چرا سنگ مردم خودتو به سینه نمی زنی ترکیه روی رود ارس هم سد ساخته به زودی شمال غرب ایران هم گرفتار مصیبت ریزگردها میشه لااقل یک جوری از این مردک بی شرف دفاع کنید که دم خروستون بیرون نزنه ضمنا الکی خودتونو نماینده مردم آذربایجان ایران معرفی نکنید آذری های ایران غیرت و شرف دارند چیزی که امثال تو بویی ازش نبردید
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    33 11
    "اردوغان: شخصی بنام نخست‌وزیر یونان دیگر برای من وجود ندارد".فکر میکنه دنیا تحت فرمانشه و باید همه ازش اطاعت کنند!.بیش از یک شات نزن!،هپرو میگی!.
  • کارمند ساده IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    12 4
    خدا با آن عظمت خوب و بد را کنار هم آفریده و تو می گویی دیگر وجود ندارد.... یادتان بیاید به پشه ای کوچک که نمرد را چه کرد...
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    15 31
    درود بر مرد صادق و شرافت مند و حامی مسلمانان البته در عمل و نه در حرف و شعار، وقتی خبری می گذارید که یک طرفش ترک ها هستند عده ای نادان تهی مغز بدون اینکه بدانند که حق با کدام طرف است دهان کثیف شان را باز می کنند و پاچه ترک ها را می گیرند و این را نمی دانند که اگر امروز کشوری به نام ایران وجود دارد یکی از عوامل اصلی و شاید هم عامل اصلی آن ترک ها هستند نزدیک نیمی از جمعیت ایران را ترک ها تشکیل می دهند پس دشمنی شما با ملت ترک عواقب خوبی برایتان نخواهد داشت.
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      11 7
      بیا پایین بچه گل واژه میگی هی
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 7
      چرت وپرت نگو کسی با ترکها دشمنی ندارد وبیخود جو سازی نکنید مشگل اردوغان که بسیار ریاکار ودودوزه بازی میکنه این آقا میگه من با سیاستمداران باشرف مراوده دارم اونوقت میره با بن سلمان قاتل واسرائیل فاشیست شام میخوره .ازاونطرف تو کردستان جنایت میکنه با عوامل موساد علیه ایران توطئه میکنه ووووووو
    • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      9 6
      الان کسی از ملت ترک بد گفته؟
    • کیا IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 9
      تحقیقات ژنتیک می گوید ژن ترک زبان های ایران ژن ترکی نیست . شما اصالتا ترک نیستی حالا به زور می خوای بگی من ترکم
    • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 7
      صدای خرخر نوزاد عراقی وقتی با اسلحه ترکیه‌بدست داعش سربریده شد صدای پانترک در خاورمیانه است. خدایا حساب ما ترک ها رو‌ از پانترک های عثمانی‌جداکن
    • کوروش IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 8
      مگر میتونند دشمنی کنند وقتی 70 درصد نیروهای نظامی ایران تورک هستند
    • به کوروش IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      13 7
      حالا مطمینی که ۷۰ درصد نظامیان ایران ترکند ؟؟؟؟؟ الان به جای تندیس فردوسی باید چنگیز آتیلا و...میگذاشتند و تاریخ ترکی درس میدادند و زبان آنها ؟؟؟؟؟سری به سایت بنیاد شهید بزن تا بدانی بیشترین فرماندهان و شهدای جنگ از اصفهان. خراسان و تهران بودند ،هنوز ننگ تجزیه ایران در زمان حاکمیت قاجار پاک نشده
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 2
    در عالم سیاست وجود دارد یا ندارد معنی ندارد
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    13 8
    حرفهای عردوغان منویاد گنجشکی انداخت که وقتی خواست از روی درخت تنومندی برخیزد،روبه درخت گفت،خودتومحکم بگیرمیخوام پاشم..... عردوغان را چه کسی جز صهیونیست های جنایتکار دیدمی زنه؟!!!!!
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    15 6
    ای بابا یونان یک دوزار بگذاره تو جیب داماد اردوغان،‌اردوغان عاشق‌ یونان میشه. مگه برای بن‌سلمان‌نبود
    • عباس IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      3 7
      اون احمق نمیدونه که ترکها از ایران رفتن اناتولی
  • مسعود IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 3
    بیا پایین بچه سرمون درد گرفت
  • SoroushT IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    8 6
    رجب همه چیز را حتی شرافت نداشته اش را به پوست پیاز می فروشه ! حواسم هست سد زدی روی رودخانه و هوایی را که بچه ام نفس میکشه آلوده کرده !
  • SoroushT IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 4
    بنظرم بخاطر اینکه حال رجب را بگیریم بریم با این یارو میتسوتاکسیس رفیق بشیم !
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    17 8
    با وجود احمق های متوهمی مثل عرررردوغان ترکیه کم کم بسوی فروپاشی و تجزیه خواهد رفت کشوری که هم اسمش جعلی هم خاکش اشغالی (کردستان و استامبول )
  • کوروش کبیر IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    8 3
    40میلیون ارتش پنهان اردوغان در ایران یعنی چی که در کانال های آذری ها حرفشو می زنند همیشه؟!
    • علیرضا IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      9 3
      تبلیغ پانترکا مزدور و عمله ترکیه و باکو است که فعلا دارند کرد و خاک نوش جان میکند
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    8 2
    بنده به عنوان یک فارسی زبان عرض میکنم برای منم فردی به این نام عجیب و غریب وجود نداره. خصوصا اینکه نام ایشان خیلی تناسب داره!!!!!
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    7 2
    خودمونیم ولی این بنده خدا نخست وزیر یونان چه اسم داغونی داره
  • ارسلان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 11
    چه عجیبه ایرانیای پولدار باکلاس که خصوصا ما فارسی زبانها ده ها میلیارد دلار در ترکیه خانه خریدن و الان ترکی یاد میگیرند تا آنجا زندگی کنند و مهمتر میلیاردها دلار هم انجا تجارت سرمایه گذاری کردند چون میگن ترکیه ابر قدرت جهان و زیباترین کشوره الان هرچی گدا گشنه فقیر بدبخت فلاکت زده ست که نون شب شونو ندارن میگن ترکیه این آن... و مطمئنا کار خوب در آمد خوبی هم ندارن چون اگر داشتند الان ترکیه زندگی میکردن
    • مهدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      12 4
      ، خود مردم ترکیه صف نان می ایستند سه کیلومتر، اونوقت ، اقتصاد ترکیه از اول انقدر بد بوده که برای سرپا وایسادن مجبور بود خاک و خونه به خارجی ها بفروشند. الان هم که بیشتر شرکتهای بزرگ دولتی را دارند به اعراب قطر و امارات و عربستان می فروشند. اونوقت یک مشت گشنه گدا مثل تو برای ترکیه دم تکان میدهید برای یک تیکه نان فقط بی شرفت ترین ها مثل تو هستند خخخخخخ
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      4 5
      ایرانیان از ترکیه سوء استفاده میکنند. کلا ترکیخه خانه های عفاف زیاد داره
  • داریوش IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 15
    این اردوغان سیاست مدار یک ریالی که میگید در این دو ماه صدها میلیارد دلار سرمایه گذاری عرب ها رو به کشورش آورده و صدها میلیارد دلار سرمایه الیگارشی های روس های ثروتمند را توی این 50 سال یکی بگه مسوولین عزیز ایران چقدر سرمایه اوردن ایران فقط چین هست که یک میلیارد سرمایه گذاری میکنه صد میلیارد میبره واقع بین باشیم حتی اونا ترک باشن و دشمن منافع سیاست کشور ما، ولی کارشونو به نحو احسن انجام و ما فقط فکر دزدی از همدیگریم
  • سید مهدی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 12
    چرا جت جنگنده ی اصفهان سقوط کرد مگه ما ابر قدرت نظامی نبودیم در جنگ های هوایی و پیشرفته ترین جنگنده های نسل شش را داشتیم؟! حتما کار اون اردوغان عوضی بود ننگ بر او درود به مردان پارس
  • کمیل IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    9 9
    اشخاصی که این مطالب را مینویسند خودشان ترک و طرفدار ترکیه هستند همیشه دنبال بزرگی ترکیه هستند و میخوان ببینید 39 میلیون ترکی که در ایران هست چه واکنشی به ترکیه دارند همان نفوذی های موساد الان هم جز عده ی همه طرفداران ترکیه هستند و در همه مطلب ها همینه همیشه
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 5
      ۳۹ میلیون چیه ۳۰۰ میلیون ترک داریم تو ایران خخخ
  • یان IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    9 13
    پرزدنت رجب طیب اردوغان نه , عشق و جان, روح و روان, آرامش, دلیل نفس کشیدن
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      8 2
      صهیونیستی؟.... پناه برخدا
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      5 5
      حتی مردانگی آغا محمد خان قاجار رو‌ هم در دفاع از ایران نداری. ننک ترک های باستانی ایرانی‌ بر تو باد.
  • حمیدرضا IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 0
    ایم کوچک نخست وزیر یونان ؟؟؟؟
  • مرتضی IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    9 5
    هزاران سال قبل از اینکه این به اصطلاح ترکهای وحشی و مهاجم و خونریز در منطقه آناتولی باشند،آناتولی مامن و زادگان اقوام کرد آریایی،ارمنی،آشوری و یونانی بوده است،پس آن کس که غریبه است و باید برود همین اقوام به اصطلاح خودشان تورک هستند که میهمان چندصدساله ناخوانده در این منطقه هستند.
  • ایرانی IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 5
    متأسفانه نباید مطالبی که باعث نفاق کینه تفرقه میشه چاپ کرد اگر همین الان ترکها در ایران نباشند تمام کشورهای جهان و منطقه ایرانو میخورند چون ترکها از نظر جمعیت خیلی زیاد و یک مسئله اساسی 60 درصد کادر سپاه ارتش و نیروهای امنیتی اطلاعاتی ترکها هستند مگر میشه ایران بدون ترک و ترکها بدون ایران ولیکن چرا ما بجای همبستگی بجای غیرت شرف ملی و عشق به همدیگر به ایرانی بودنمون دنبال کینه نفرت بین ترک فارس کورد عرب هستیم ترکیه 30 سال پیش گدا گشنه ی جهان بود و کلی بدهی به دنیا داشت و الان شده ابر قدرت جهانی شده اقتصاد خیلی بزرگ تر دومین کشور توریست پذیر بعد فرانسه شده و الان هم خیلی از مسائل دنیا با نظر ترکیه دخیله اونا با نهایت غیرت شرف کار کردن و خیانت نکردن به ملتشون به مردمشون الان ما هی بگیم مرگ بر اردغان کثافت احمق حرامی، مگر چیزی رو عوض میکنه!!! فکر ایران خودمان باشیم که در بدترین مصیبت بارترین شرایط داره فقر فلاکت بیماری گرسنگی دزدی بی عدالتی رانت رشوه سر به فلک کشیده بدون هیچ دلسوزی ترحم نسبت به کشورمون به خاک مون به ملتمون داریم همدیگرو له میکنیم چرا ما این همه نالایق شدیم نسبت به خاک پدرانمون که براش هزاران سال جنگیدن چه ترک چه فارس چه عرب لر بلوچ کوردهای عزیز ننگ بر ما همین و معذرت
    • مجتبی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      4 3
      قدرت و تمدن و انسجام ایران مختص قوم و نژاد خاصی نیست ،جمعیت زیاد قومی خود باعث تهدید از سایر کشورهای هم تبار و قوم نژاد میشود مانند ترکیه و باکو در قضیه تراکتور سازی ،ولایت و ژیوپلوتیک ایران و نیروهای نیابتی و گفتمان انقلابی باعث قدرت ایران شده نه چند کادر و سرباز یا افسر ارتش قجری با تسلیحات ۵۰ ساله ،
  • تتت IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    اردوغان از اسمش کد کرده
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    8 4
    لعنت براین سفیانی دشمن شیعه ،نمونه حمایت از تکفیریها ،ایجاد سد برروی ابی ،صرفا جهت ضربه به مردم عراق وسوریه وایران را دارد.
  • تتااتلل IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    13 12
    یاشاسین پرزیدنت اردوغان
    • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      3 6
      صدای خرخر نوزاد عراقی وقتی با اسلحه ترکیه‌بدست داعش سربریده شد صدای پانترک در خاورمیانه است. خدایا حساب ما ترک ها رو‌ از پانترک های عثمانی‌جداکن
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 5
    به این عوضی اردوغان بفرمایید ، شما که نیستید با غیر آدم های با شرف گفتگو کنید آیا صهیونیست های کودک کش با شرفند که گفتگو می‌کنی ؟ آیا آمریکا شرف دارد ؟ پس اینجا دهنت رو ببند و اما بعد ، مگر تو خودت رو با شرف میدانی ؟شاید طرف مقابل ، مثل تو فکر کند و تورا بی شرف حساب کند و حاضر نباشد با تو گفتگو کند . اگر مثل ایران چهل سال که هیچ فقط یکسال بدون اینکه آویزان غرب باشی و بر عکس در مقابل آنها مقاومت می کردی آنجا ثابت میشد
  • استقلال بزرگ IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    9 5
    اردوغان داره حروم زاده بازی در میاره..هرجا که میتونه داره حمله میکنه
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    5 7
    ایول اردوغان
  • سروش IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    16 6
    خاک بر سر اونهایی که دارند ترکیه ترکیه میکنن این بدخت به جای اینکه بنده خدا باشه برده کدخداست یک نیست بهش بگه خاک بر سرت کنن پیش کی خبرت رو بردن ؟؟؟؟؟ آدم اگر با خدا باشه این طور نباید به زجه و التماس بیفته خدایی این نشانه اقتدار ترکیه هست؟؟؟؟ نوکر صفتی تا این حد!!!!! برای کاری به گارهای سیرده ندارم خب گاوند و حالیشون نیست و ادعایی هم ندارند که چینن و چنان هستند ولی تو که ادعات شکم دنیا رو پاره کرده داری زجه میزنی که پیش بابات که فلانی چون فلان کرده از چشمم افتاد!!!!!! یکی نیست بگه بچه تو که این طوری هستی بشین بتمرگ سنگ پرانی به خانه همسایه ها نکن گوشت رو می تابونن به بابا سام و نه نه الیزابت هم میگن چه غلطی کردی!!!!.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    4 2
    چقدر حقیره این یارو و البته بشدت مشکل روحی داره
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 4
    صدای خرخر نوزاد عراقی وقتی با اسلحه ترکیه‌بدست داعش سربریده شد صدای پانترک در خاورمیانه است. خدایا حساب ما ترک ها رو‌ از پانترک های عثمانی‌جداکن
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 4
    ایران در سوریه تاجگذاری خواهد کرد. یاد فرزند سلحشور ایران، جنگسالار سپاهی، وارث شمشیر۱۲هزارساله ایران،‌سردار سلیمانی کبیر همیشه بالای‌سر ایران میدرخشد که بعد از ۲۵۰۰سال دوباره ایران را به مدیترانه‌ رساند.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    5 4
    سیاستمداری به نام " رجب خالی بند " هم دیگر برای من وجود ندارد تمام!
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 0
    اسم نخست وزیرشون بالاخره چیشد۸۲۲۸
  • داریوش بزرگ IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    8 2
    وقتی پر جمعیت ترین پایتخت ترک نشین جهان بعد از آنکارا، تهران باشه ترکیه و اردوغان پست فطرت این همه طرفدار خواهد داشت 90 درصد پیام ها نشانگر همین موضوع هست تف.. این مسؤولین ما هم خواب ماندن که کل تهران شده ترکنشین تمام شهرها بخش ها روستاهای اطراف تهران ترکی حرف میزنند بعد مسوولین ما میان زنگ پاسداشت زبان فارسی و کوروش بزرگ را می زنند میخندند کیف میکنند
  • سامان IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    4 11
    من به عنوان یک آریایی مجبور شدم برم ترکیه کشورم ایران نابود خرابه شده همه جا بخاطر فقر گرسنگی گرانی قتل جرم جنایت دزدی درگیری ظلم مردم بجان هم افتادن هیچ کسی کسی دیگر رحم نمیکند بعد ما نگران اردوغان هستیم!!!!!؟؟؟ میگن ترکیه همه گرسنه ن پس میلیون ها هموطن ایرانی ما چرا ترجیح دادن ترکیه زندگی کنن ترکیه سرمایه گذاری کنن بچه هاشون ترکی صحبت کنند خب چرا یه ترکیه ی احمق نمیره ایران زندگی کنه یا هر احمق خارجی دیگر نمیره ایران!!! فقط ایرانیای پولدار میرن ترکیه سایر کشورها فقط دزدها با فقیران گرسنگان ماندن ایران
    • تقی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      5 1
      چون گول تبلیغات ترکیه را خوردن ،هر ۳ ماه پس انداز ارزی برای خرید خانه و تابعیت ترکیه می‌بره بالا تا پول دربیاره ،اقتصاد و قدرت ترکیه در نابسامانی و هرج و مرج اجتماعی و سیاسی و اقتصادی همسایگانش است که ذات دلالانه دارد نه در صنعت و تکنولوژی و ....
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 4
    با هر نفسی کهدر این هوای آلوده میکشیم لعنت میفرستیم بر اردوغان و اعوان و انصارش بر عراق و حاکمانش بر قالیباف و خانواده بی غیرتش به خدا رژیم لاییک ترکیه و صدام پست از حاکمان فعلی عراق و ترکیه مسلمان تر ، انسان تر و با شرف تر بودن و کسانی که فکر میکنند ربطی نداره گول نظر سازی سیاسی رو نخورید ، این روش ترکیه برای آزار خاورمیانه برای تامین انژیه خدا بینی متکبران رو بخاک میماله
  • SMAH1 IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    5 2
    ببین کی دم از شرافت می زنه!
  • saeid IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    11 3
    سلام ببینید کی داره دم از شرف میزنه یکی نیست بگه مگه از اردوغان یهودی بی شرفتر هم داریم روی کره زمین در میان سیاستمدارها به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام زدی خدا لعتت کنه جنایتکار پست فطرت
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    6 1
    خودش اشغالگر اراضی عراق و سوریه است و پشتیبانی همه جوره از داعش در ادلب می کند بعد دم از شرافت می زند.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 1
    چه اسم زیبایی داره
    • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      در اسمش دوتا زوج متناسب دیده میشه!!!!!!!
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      اسمش هم زیباست هم خیلی خطرناکه. خصوصا اول اسمش آدم رو به وحشت میندازه. اردوغان حق داشت بگه دیگه نخست وزیر یونان براش وجود نداره منم باشم همینو میگم چون خطر داره حسن!!!!
  • مسعود IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 11
    ترکیه ابرقدرت جدیددردنیا
    • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 0
      طرف میگه نخست وزیر یونان رو دیگه نمیشناسم قهر قهر تا روز قیامت عین دختر بچه ۳ ساله تو میگی ابر قدرت عمو جو گیر نشو ، نه تنها عرضه مقابله با یونان رو نداره بدون مزدورهای عربش با آذربایجان از پس ارمنستان هم بر نمیومدن بخاطر مشکل با ایران فعلا زیر پر بال آمریکا هارت پورت میکنه عجله نکن ، یکم صبر کن این کشورهای رده پنجمی با تبلیغات ابرقدرت نمیشن باد میکنن پاره میشن
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    2 2
    نخست وزیر یونان در پاسخ به رجب : قهر‌ نکن عشق من قهر تو آتیشمه من نمیخوام بمیرم وقتی دلت پیشمه
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    10 2
    اردوغان چه ادم بیشخصیتیه چقد بد دهنه
    • JP ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
      0 1
      این بدبختا رو ما ترک و بافرهنگ کردیم با آلب ارسلان. ولی خب وقت نشد زیاد روی فرهنگشون کار کنیم. حالا ادعای سروری ما رو هم داره
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    منم همدرد و هم نظر اردوغان هستم و بر منم وجود نداره این جناب نخست وزیر. اسمش خیلی خطرناکه. از قدیم ی ضرب المثل داریم میگه اسمشو نیار خودشو بیار. واقعا نمیشه اسم این آقا رو آورد. خودشم نمیشم آورد چون ممکنه مجبور شیم صداش بزنیم
  • سیا IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    واقعا متاسفم
  • معلم IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    واقعا بردن اسم‌نخست وزیر یونان کار آسانی نیست.... تنها مرتبه ای ست که باعردوغ عن موافقم
  • علی خان IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    1 0
    زن و شوهر دعوا کنن ابلهان باور ، اردوغان فردا با دو شاخه گل رز میره پیش این کو... و آشتی میکنند. خ ۷
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    اخ یادمون نبود کل دنیا به فرمون جنابعالی می چرخه ببخشید جناب امپراطور اردوغان دفعه بعد به خاطر می سپاریم
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 0
    چقدر از این بشر متنفرم چقدر آدم بی گناه بخاطر توهمات اردوغان برای احیا حکومت عثمانی و طمع به خاک عراق و سوریه و عدم ممانعت ترکیه از ورود داعشی ها به سوریه و عراق از بین رفتند چه پرده های عفت زنان دریده نشد چه سرها که بریده نشد هیچ وقت رودخونه پر از خون اسپایکر رو فراموش نمی کنم خدا ازت نگذره منتظر می مونم تا ذلتتو ببینم شک ندارم دور نیست روزی که این خونهای پاک دامنتو بگیره صدام با اون دبدبه و کبکبه با اون خفت رفت به درک نوبت تو هم میرسه پس تا اون موقع بتازون
  • IR ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    ترکیه مزدور اسرائیل است ،واسرائیل ترکیه واردوغان را تحریک کرده که یونان حمله کند ،چون اسرائیل قصد اشغال اروپا ونا امنی در اوکراین واروپا را دارد وقصد انتقام هولوکاست از اروپا را دارد کهنه سربازان اسرائیل برای اشغال اروپا در اوکراین می جنگند ،بلافاصله که کهنه سربازان اسرائیل در اوکراین جا پاشون محکم بشه اسرائیل با متحدین منطقه ای که دارد من جمله ترکیه ،اوکراین واذربایجان وکشورهای جان فدای عربی به اروپا یورش خواهند برد واروپا را اشغال خواهند کرد وبه انتقام هولوکاست کل مسیحیان اروپا را نسل کشی خواهند کرد،نمونه کوچکش کشتن خبرنگار مسیحی در فلسطین توسط اسرائیل ، اسرائیل ویهودیان هیچ گاه کوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را فراموش نمی کند و روز شماری می کند برای انتقام از اروپا والان وقت انتقام اسرائیل از اروپا وانتقام هولوکاست از اروپا رسیده ، پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی یهودی در هولوکاست کشته شده اند توسط هیلتر، اسرائیل سگ پادووش اردوغان رو تحریک کرده برای حمله به یونان ،ویونان دروازه ورود به اروپاست. اگر امریکایی ها واروپایی ها به این خطر بیخ گوششان یعنی اسرائیل پی نبرده اند یا خیلی احمقند یا مسئولینشان خائنند.
  • IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    ترکیه مزدور اسرائیل است ،واسرائیل ترکیه واردوغان را تحریک کرده که به یونان حمله کند ،چون اسرائیل قصد اشغال اروپا و ایجاد جنگ و نا امنی در اوکراین واروپا را دارد تا درسایه ایجاد جنگ ونا امنی در اروپا انتقام هولوکاست از اروپا را بگیرد، کهنه سربازان اسرائیل برای اشغال اروپا در اوکراین می جنگند ،بلافاصله که کهنه سربازان اسرائیل در اوکراین جا پاشون محکم بشه، اسرائیل با متحدین منطقه ای که دارد من جمله ترکیه ،اوکراین واذربایجان وکشورهای جان فدای عربی به اروپا یورش خواهند برد واروپا را اشغال خواهند کرد وبه انتقام هولوکاست کل مسیحیان اروپا را نسل کشی خواهند کرد،نمونه کوچکش کشتن خبرنگار مسیحی در فلسطین توسط اسرائیل ، اسرائیل ویهودیان هیچ گاه کوره های ادم سوزی یهودیان واردوگاههای کار اجباری یهودیان در اروپا را فراموش نمی کند و روز شماری می کند برای انتقام از اروپا ومسیحیان اروپا والان وقت انتقام اسرائیل از اروپا وانتقام هولوکاست از اروپا رسیده ، پدر بزرگ ومادر بزرگ زلنسکی یهودی رئیس جمهور اوکراین به گفته خود زلنسکی در هولوکاست کشته شده اند توسط هیلتر، اسرائیل سگ پادووش اردوغان رو تحریک کرده برای حمله به یونان ،ویونان دروازه ورود به اروپاست. اگر امریکایی ها واروپایی ها به این خطر بیخ گوششان یعنی اسرائیل پی نبرده اند یا خیلی احمقند یا مسئولینشان خائنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس