کد خبر 1378193
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
کشف ۳۰۰۰ تن کالای اساسی احتکارشده در ۷۲ ساعت

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از ۳ هزار تن کالای اساسی و معیشتی احتکاری و دستگیری ۵۱۹ متهم در ۷۲ ساعت گذشته خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا رضاییان با تبریک فرارسیدن سالروز  آزادسازی خرمشهر گفت:‌ در راستای کمک به معیشت مردم و پیگیری مطالبات مردمی در ادامه سلسله طرح‌های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور قرارگاه امین، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی بررسی و بازدیدهای مستمر میدانی از محل‌های نگهداری و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور مردم را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای معیشت محور اولویت اصلی پلیس امنیت اقتصادی است، افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی طی ۷۲ ساعت گذشته با تشکیل یک هزار و ۳۹۴ گروه مشترک از ۲ هزار و ۳۹۳ محل نگهداری و توزیع کالاهای اساسی بازدید کرده و در بازرسی از آن‌ها بیش از ۳ هزار تن انواع کالای اساسی از قبیل برنج، گندم و آرد، ماکارونی، روغن خوراکی، حبوبات، نهاده های دامی، بیش از ۲۸ هزار لیتر انواع مواد شوینده، روغن موتور و ضد یخ و ... را به همراه ۱۶۰ هزار و ۱۸۸ عدد انواع دارو، ۲ هزار و ۹۶۰ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۷ هزار و ۲۷۶ قطعه لوازم صنعتی و ابزار آلات، ۱۲ هزار و ۲۸۲ قطعه لوازم یدکی خودرو را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: این پلیس در مقابله و مبارزه جدی با قاچاق و احتکار کالای اساسی و معیشت محور به هیچ وجه کوتاه نمی‌آید و در این خصوص هم ۶۱ انبار و محل نگهداری کالای اساسی و معیشت محور به علت تخلف و احتکار پلمب و ۵۱۹ متهم نیز دستگیر شدند.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی با اشاره به اینکه کارشناسان در برآوردهای اولیه ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، ادامه داد: در این رابطه ۲۳۲ خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ و متهمان نیز تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    2 1
    نمیدونم چرا نیروی انتظامی زحمت کشف کالاهای احتکار شده رو میده ؟ این کالاها که بعد کشف به احتکار کننده پس داده میشود
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      1 0
      منبع؟
  • ه.و IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    1 0
    ... احتمالا از زمان جنینی با پول کثیف تغذیه شده کسی که ارزاق عمومی رو احتکار میکنه
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۲
    0 0
    الان حدود یک ماه. هست که اجناس. وکالای زیادی. کشف. شده ، اگر نصف. همین کشفیات. رو بریزن تو. فروشگاه زنجیره ای. و‌تعاونی ها ،امکان نداره مردم. ناراضی. باش مشرق.
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
      0 0
      آخه نیست که ریخنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس