کد خبر 1377726
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
واکنش داور تراکتور - پرسپولیس به اتفاقات بازی

داور دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر به اتفاقات این دیدار واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سیدرضا مهدوی درباره اینکه مسئولان باشگاه تراکتور تبریز مدعی شده‌اند که پرسپولیسی‌ها با وجود درخواست مسئول برگزاری مسابقه و داور تصمیمی برای بازگشت به زمین نداشتند، گفت: اجازه صحبت کردن درباره اتفاقات بازی را ندارم. اگر این اجازه را بدهند اتفاقات بازی را می‌گویم، در غیر این صورت نمی‌توانم حرفی بزنم.

وی افزود: تصمیمات گرفته شده و هر آن چیزی که اتفاق افتاده به همراه جزئیاتش در گزارش‌مان نوشته شده است و به فدراسیون فوتبال داده‌ایم. قطعاً تا یکی دو روز آینده مشخص می‌شود در گزارش‌مان چه موضوعاتی وجود داشته است. به تمام اظهارات و رفتارهایی که بازیکنان، مربیان و عوامل تیم‌ها داشتند، در گزارش‌مان اشاره شده است. دیداری که می‌توانست زیبا به پایان برسد و یک روز به یادماندنی رقم بخورد، خیلی راحت خراب شد.

دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر در حالی که تا دقیقه 72 با تساوی بدون گل در حال پیگیری بود به دلیل سنگ‌پرانی تماشاگران متوقف شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    3 6
    غلط کرد فدراسیون اجازه بدهد یانه ندهد مسیله مسیله امنیتی است
    • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 0
      خوب به تو چه؟ طرف طبق قانون گزارشش رو نوشته و به مراجع قانونی هم داده حالا شما داری کاسه داغتر از آش میشی
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
      0 0
      داور اگر شهامت داشت بعد از ۲۰ دقیقه توقف بازی؛ باید سوت پایان رو میزد. حالا یا از هوادارها ترسیده یا اینکه گفته خودمو درگیر نکنم. چون سابقه نداره که داور ۱۰ بار بازی رو تو یک نیمه متوقف کنه. ایراد از داور هم بود.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 3
    خوب لرها را با اون اشوبگریشون ظرف یک هفته در چهار استان سرجایشان نشوندند پس چرا این جماعت پانترک نه آذری ها قهرمان را ظرف نیم ساعت سرجایشون نمی نشانند شاید خیانتی در دستگاه‌های است در حالیکه لرها شعار تجزیه طلبی نمی‌دهند و به محرومیت خود اعتراض دارند ولی اوباش پانترک الهام خانم و خردوغان دنبال تجزیه طلبی
  • امیر عباسی US ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 2
    این باشگاه مکانی برای اجتماع پانتورکهای هرجایی و تجزیه طلبهای عقده ای ،باید این باشگاه تعطیل بشه و ورزشگاه تبریز هم بشه یعنی خود وخانواده ی پانتورکها و تماشاگرهایی که می‌کشیدن بجای کردن، قدیمیها یچیزی میدونستن که تورکها رو میکردن، مافکرکردیم آدم شدن،گفتیم درسته که ولی گناه دارن،مثل آدم باهاشون رفتارکردیم یهوکردن،فکرکردن چهارتا سوپر و دکه توتهران گرفتن آدم شدن!تو سرتون میزنیم و آدمتون میکنیم، خدا شناخت شاخ بهش نداد
  • UA ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۱
    0 0
    مسئولان امنیتی تبریز باید غیربومی انتخاب شوند نفوذ در این شهر صورت گرفته و برخورد درست و حسابی انجام نمی دهند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس