کد خبر 1377738
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
صدور قرار دستور موقت برای تراکتور/ دیدار با فجر بدون تماشاگر شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با توجه به اتفاقات و تخلفات تماشاگران تیم تراکتور در دیدارهای اخیر، برای این تیم قرار دستور موقت صادر کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به سوءرفتار تماشاگران منتسب به باشگاه تراکتور در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های هوادار و پرسپولیس تهران و با توجه به بیم تجری و تکرار این رفتار در بازی هفته بیست‌ونهم لیگ برتر مقابل تیم فجر سپاسی که در تاریخ ۳ خردادماه سال جاری قرار است در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شود، به منظور حفظ نظم و امنیت در راستای ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی قرار دستور موقت مبنی بر جلوگیری از حضور تماشاگران در محل برگزاری مسابقه مذکور صادر می‌شود.

قرار صادره لازم‌الاجرا بوده و ظرف مهلت دو زور بعد از ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است و تجدیدنظرخواهی موجب توقف اجرای دستور موقت نخواهد بود.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    4 1
    حالا بعضیا از حکومت و نظام ایراد میگیرن که چرا نمیزارن زنان به ورزشگاه برون اینجور آدما که جاشون هست با این حرکات زشت فحشهای رکیک ونژاد پرستیو که خودشون هم میگن از جنس هستن مگه میشه ناموس ودختران ملتو با اینا فرستاد ورزشگاه کاش بجای نژاد پرستی یکم فرهنگ یاد میگرفتن
    • احمد نوری اسرمی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      2 1
      تو ایران فقط اصفهان و تبریز خیلی هوادارای بی تربیت حضور دارن
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    1 1
    اینارو باید راحت یک فصل محروم کنید تا ادب بشن. خوبه حالا جزو ۴ تیم بالای جدول نیستن وگرنه میگفتن حق ما خورده شد و نذاشتن قهرمان بشیم یا سهمیه بگیریم.
  • احمد نوری اسرمی IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
    4 1
    سقوط به دسته پایین تر همه شونو ادب میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس