کد خبر 1377272
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷
طرح رتبه بندی معلمان در آینده نزدیک اجرا می‌شود

وزیر آموزش و پرورش گفت:رتبه بندی معلمان تصویب شده و قطعا در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

به گزارش مشرق، یوسف نوری صبح امروز در جریان سفر هیات دولت به آذربایجان‌غربی، در جلسه شورای اداری بوکان شرکت کرد.

وزیر آموزش و پرورش در این جلسه اظهار داشت: اولین اقدام دولت مبارزه جدی با ویروس کرونا بود که البته این مهم را از دو جهت کاهش مرگ و میر و ساخت واکسن پیگیری کردیم و این مهم برگه زرین تاریخ انقلاب بود.

وی افزود: عدالت محوری یکی دیگر از اقدامات دولت بود دولت سیزدهم بود که برجسته ترین این عدالت حضور در میان مردم و سخن با توده های مختلف مردم در نقاط مختلف کشور بود

نوری تصریح کرد: شفافیت یکی دیگر از کارهای مهم دولت بود که اکنون به راحتی برای هر مجوزی بدون کوچکترین مشکلی می توان اقدام کرد.

وی ادامه داد: رتبه بندی معلمان دیگر کار مهم دولت بود که ۱۰ سال در بروکراسی اداری معطل مانده بود که این مهم الان تصویب شده و قطعا در آینده ای بسیار نزدیک شاهد اجرای آن خواهیم بود و از اول شهریورماه نیز در فیش حقوقی فرهنگیان اعمال خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب طی ماه های گذشته بیشترین حجم خبری خود را به مسئله رتبه‌بندی معلمان آن هم به دروغ اختصاص دادند که خوشبختانه جامعه فرهنگیان کشور پاسخی به این دروغ‌پراکنی‌ها نشان ندادند.

وی گفت: اعمال رتبه‌بندی معلمان شروع شده و ان‌شاالله در ماه های آینده نیز فرهنگیان کشور خبرهای بسیار خوبی در حوزه بیمه و دیگر مسائل خواهند شنید.

نوری عنوان کرد: ۲ هزار و ۱۰۰ سالن  ورزشی درون مدرسه‌ای در این دولت به کلیه مدارس کشور اختصاص داده شده که به نوبه خود یک انقلاب مهم در این حوزه است که بودجه احداث آن‌ها نیز اختصاص پیدا کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس