کد خبر 1376981
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
جزئیاتی از گروگانگیری یک فرد ۶۷ ساله در داراب

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی داراب فرد ۶۷ ساله گروگان گرفته شده از چنگ آدم ربایان در شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

به گزارش مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی وقوع یک فقره آدم ربایی در هفدهم اردیبهشت ماه امسال در شهرستان داراب و ربایش فردی ۶۷ ساله توسط چند نفر با دو دستگاه سواری پژو پارس و پراید، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
او گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد متهمان به خاطر اختلافات مالی اقدام به چنین کاری کرده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی داراب با اقدامات فنی و تخصصی و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز و مطلع شدند فرد گروگان گرفته شده توسط برادرش و چند نفر با پوشش بلوچ به شهرستان کهنوج از توابع استان کرمان منتقل و در اطراف کوه‌های آن منطقه نگهداری می‌شوند.

سردار حبیبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مقام قضائی از لحظات اولیه وقوع گروگان‌گیری تا روز ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ موفق شده‌اند ۵ نفر در این خصوص دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهمان (دیگر افراد مشارکت کننده در این اتفاق) که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ۶۷ ساله را روز ۲۸ اردیبهشت‌ماه در کوه‌های اطراف کهنوج رها کردند، گفت: فرد گروگان‌گرفته شده با وسایل نقلیه عمومی به شهرستان بندرعباس عزیمت کرده بود.

او با اشاره به اینکه ماموران سریعا پس از گرفتن نیابت قضائی به بندرعباس اعزام و فرد گروگان گرفته شده را صحیح و سالم به داراب انتقال و تحویل خانواده او دادند، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر افراد مشارکت کننده در این آدم ربایی با جدیت ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    شانس آورد رهاش کردن وگرنه اینها جسدش رو تحویل خانوادش می دادن.
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
    0 0
    بعد از دستگیری اعدامشون کنید کشور ما جنگل نیست رحم به مجرم خشن نکنید وگرنه مردم امنیت وارامش واسایش خاطر ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس