کد خبر 1376147
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳
رضاییان:‌ اسکوچیچ خواهان حضور باقری در تیم ملی است/درباره انصراف او از حضور در پرسپولیس بحثی مطرح نشد

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: اسکوچیچ خواهان حضور باقری در تیم ملی فوتبال است و درباره اینکه باید از ادامه حضور در پرسپولیس انصراف دهد، بحثی نشد.

به گزارش مشرق، بهرام رضاییان در مورد جلسه روز گذشته اش و حمید استیلی با دراگان اسکوچیچ اظهار داشت: درمورد برنامه‌های آتی تیم ملی با اسکوچیچ صحبت کردیم. او در این جلسه خواستار ادامه حضور دستیاران فعلی‌اش در تیم ملی شد. همچنین اعلام کرد مشغول بررسی وضعیت چند مربی خارجی برای حضور در کادرفنی است و پس از تایید نهایی، آنها هم به تیم ملی اضافه می‌شوند.

وی درمورد اینکه آیا فدراسیون فوتبال اعلام کرده کریم باقری برای ادامه همکاری با تیم ملی نباید فصل آینده در پرسپولیس فعالیت کند، گفت: در جلسه روز گذشته چنین موضوعی مطرح نشد. اسکوچیچ خواهان حضور باقری در تیم ملی است و ما هم چنین بحثی از وی نشنیده‌ایم اما در کل برای نحوه همکاری دستیاران اسکوچیچ با وی باید خودش و سرپرست فدراسیون تصمیم گیری کنند تا بهترین شرایط برای تیم ملی در سال جام جهانی رقم بخورد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه دستیاران جدید اسکوچیچ چه زمانی معرفی به کادرفنی اضافه می‌شوند، گفت:  اسکوچیچ مشغول بررسی وضعیت گزینه‌های مدنظرش است ولی با توجه به قطعی بودن دیدار ما با کانادا، احتمال اینکه آنها قبل از این بازی انتخاب شوند، زیاد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس