کد خبر 1375390
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
یک صهیونیست به اتهام تهدید به قتل بنت بازداشت شد

رسانه‌های صهیونیست یکشنبه شب از بازداشت یک صهیونیست به اتهام تهدید به قتل نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم خبر دادند.

به گزارش مشرق، روزنامه عبری زبان "جروزالم پست" ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که به هویت دقیق وی هیچ اشاره‌ای نشده است، این فرد در مراسمی در کنیسه العاد گفته بود که نیاز است که کسی یک گلوله به سر بنت شلیک کند.

دولت نفتالی بنت پس از چهار دور انتخابات بی‌سرانجام که نمایانگر شکاف عمیق درونی رژیم صهیونیستی  بر سر مسائل کلیدی از جمله روابط با فلسطینیان و روابط یهودی‌های مذهبی و سکولار است، در ١٣ ژوئن سال گذشته میلادی تشکیل شد ولی به دلیل ناکارآمدی در خطر سقوط قرار دارد.

کنیسه العاد در منطقه‌ای واقع شده است که ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری صحنه عملیات شهادت‌طلبانه بوده است.

رسانه های تل آویو ۱۵ اردیبهشت ماه  اعلام کردند که شماری از ساکنان شهرک العاد واقع در شرق تل آویو در یک عملیات استشهادی کشته شدند.

رسانه های عربی و اسرائیلی، اخبار متفاوتی از شمار کشته ها و زخمی های این عملیات استشهادی منتشر کردند.

برخی از رسانه ها اعلام کردند که این عملیات با سلاح سرد انجام شده است و تاکنون سه شهرک نشین صهیونیست کشته و شماری که برخی منابع تا ۹ نفر هم اعلام کردند، زخمی شده اند.

برخی رسانه ها نیز اعلام کردند که این عملیات توسط دو نفر که یکی مسلح به ساطور یا تبر و شخص دوم مسلح به اسلحه گرم بوده،   انجام شده است.

عملیات العاد برای صهیونیست‌ها سنگین بوده است؛ به طوری که پس از این عملیات، بنت برای ارزیابی وضع موجود تشکیل جلسه فوری داده است.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود: عاملان عملیات العاد و تحریک کنندگان آنها هزینه سنگینی را خواهند پرداخت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس