کد خبر 1375384
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
استیلی: در تلاشیم بازی با برزیل و آرژانتین را قطعی کنیم

مدیر عامل تیم ملی فوتبال درباره بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: برای بازی‌های مقابل برزیل و آرژانتین را از الان قطعی می‌کنیم که در اردوی بعدی تیم ملی ۲ بازی قوی‌تر را داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حمید استیلی بعد از جلسه هیات رئیسه فدراسیون در جمع خبرنگاران درباره اهداف و نتیجه نشست اظهار داشت: اردوی تیم ملی در تهران البسه بازیکنان سفر به آنکارا جهت دریافت ویزا به سمت ونکوور کانادا نیازمند صحبت‌های دقیقی بود که در این نشست انجام شد.

استیلی در خصوص بازی‌های تدارکاتی بیان کرد: با جدیت به دنبال هماهنگی‌های بازی‌های دوستانه هستیم اما امروز به علت تعطیلی روز یکشنبه، از این امر عقب ماندیم. طبق عرف جهانی نمی‌توانیم تا زمان قطعیت قرارداد،  اسم کشورهای مورد نظر برای رقابت را بیاوریم اما خوشبختانه بازی اول تیم ملی که در ورزشگاه ۵۰ هزار نفری ونکوور قطعی شده است تا الان حدود ۴۸ هزار بلیت فروخته است و این موضوع اهمیت بازی پیش رو برای کشور کانادا را نشان می‌دهد.

وی افزود: قطعا تمهیداتی برای سود ایران در بلیت فروشی در قرارداد فدراسیون فوتبال و روابط بین الملل در نظر گرفته شده اما من از تبصره‌ها و بندهای آن بی اطلاع هستم.  

مدیر تیم ملی با اشاره به انتخاب رقیب دوم از آمریکای شمالی و تاثیر آن برای تیم ملی گفت: درواقع ما شرایط محدودی برای انتخاب تیم ها داریم. اول قرار بر سفر به قطر جهت بازی با نیوزلند و آلبانی بود اما شرایط مهیا نشد؛ البته بازی با کشور نیوزلند را اسکوچیچ هم نپذیرفت و کانادا را به علت شباهت به تیم ملی آمریکا انتخاب کرد. از آنجایی که سفر دراز مدتی داریم سعی داریم بازی دوم هم در همان کشور برگزار شود.

وی درمورد اعلان نهایی لیست تیم ملی و برنامه اردوها گفت: بعد از جلسه‌ فردا در فدراسیون با حضور اسکوچیچ همه این موضوعات را قطعی و اعلام می‌کنیم.  

استیلی درباره اخبار بازی با برزیل و آرژانتین و محدودیت مقابل کشورهای دیگر در تعداد مسابقات تدارکاتی اظهار داشت: ما قولی ندادیم چون اصلا به طور مستقیم با آن کشورها مکاتبه‌ای نداشتیم. بلکه بعدا با شرکت پیچ اینترنشنال که کارهای تیم‌های برزیل و آرژانتین را انجام می‌دهد صحبت کردیم و قرار است بعد از بازی‌های جام‌جهانی برای رقابت‌های آینده مثل جام ملت‌ها درحال برنامه مسابقه با آن‌ها را داشته باشیم. البته این موضوع هم بسیار مهم است که به علت اقدام دیر هنگام ما توان برگزاری ۲ بازی تدارکاتی داریم درحالی که کشورهای دیگر چهار بازی دارند

وی ادامه داد: به علاوه اینکه ما مشکل تامین مالی هم داریم زیرا اسپانسر ما مثل برزیل و آرژانتین تلویزیون ملی نیست زیرا صدا و سیمای ما برخلاف آن‌ها دولتی است و مجبوریم به سراغ منابع دیگری برویم.

مدیر تیم ملی درخصوص از دست دادن بازی‌های تدارکاتی به علت اقدام بد موقع مدیران قبلی بیان کرد: نمی‌توانیم اقدامات مدیران اسبق فدراسیون را قضاوت کنیم اما در تلاشیم که برای بازی‌های سپتامبر مسابقه با برزیل و آرژانتین را از الان قطعی کنیم که در اردوی بعدی تیم ملی ۲ بازی قوی‌تر را داشته باشیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    مگه تو گروهمون تیمی از امریکای جنوبی هست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس