حمله طوفان زرد به پرسپولیس؛ آیا پرسپولیس بین ۲ مدعی، سوم می‌شود؟

تیم فوتبال پرسپولیس با پذیرش شکست برابر سپاهان، شانس قهرمانی در لیگ بیست و یکم را از دست داد و حالا نایب قهرمانی‌ این تیم نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲ بر یک از سپاهان شکست خورد تا به صورت رسمی شانس قهرمانی را از دست بدهد.

این شکست برای پرسپولیس بسیار گران تمام شد چرا که علاوه بر از دست دادن اندک امیدهای قهرمانی، اکنون سپاهان یک رقیب جدی برای نایب قهرمانی آنها است. شاگردان محرم نویدکیا با سه امتیاز جدال دیشب، ۵۲ امتیازی شده و به فاصله ۲ امتیازی سرخپوشان پایتخت رسیدند.

این در حالی است که از دست دادن قهرمانی، ‌روحیه سرخپوشان را به شدت کاهش داده و شاگردان گل‌محمدی وارد بحران شده‌اند.

حمله طوفان زرد به پرسپولیس؛ آیا پرسپولیس بین ۲ مدعی، سوم می‌شود؟

پرسپولیس در سه دیدار باقی مانده خود در لیگ مقابل تیم‌های تراکتور، ‌شهرخودرو و فجرسپاسی به میدان خواهد رفت. تیم‌هایی که در خطر سقوط به دسته پایین‌تر قرار دارند و قطعا با انگیزه مضاعف برابر سرخپوشان به میدان خواهند رفت.

از طرفی سپاهان در دیدارهای پایانی‌اش مقابل تیم‌های شهرخودرو، فولاد و آلومینیوم اراک به میدان می‌رود. در این بین، فولاد و آلومینیوم حاشیه امنی برای خود ایجاد کرده و با خیال راحت‌تری به میدان می‌روند.

نویدکیا پس از دیدار تیمش مقابل پیکان در مورد نایب قهرمانی در لیگ گفته بود «پنج امتیاز فاصله زیادی است اما اگر بتوانیم در بازی رو در رو با پرسپولیس، سه امتیاز را بگیریم به هدفمان می‌رسیم. شرایط خوبی داریم و در فوتبال هر چیزی ممکن است.»

حالا سپاهان سه امتیاز بازی رو در رو را گرفته و به‌دنبال این است تا بتواند جایگاه سال گذشته خود را حفظ کند. به‌نظر می‌رسد پرسپولیس با نمایش‌های بسیار ضعیف هفته‌های اخیر و روحیه پایین بازیکنانش، برای نایب قهرمانی هم کار سختی در پیش داشته باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۶
    0 0
    تازه اگه بشه امتیازات کسر شده گل گهر رو برگردونیم لنگی ها بایستی یه فکری برا چهارم شدن شان بکنن. خخخخخخخخخ استقلالی های عزیز با یه یا علی، هشتکی چیزی راه بندازیم تا امتیازات گل گهر رو بهش بدن و لنگم چهارم بشه تا در ادامه ما کلی بخندیم. اخ خدایا اگه بشه چه میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس