کد خبر 1376735
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹
نویدکیا: هر کسی سپاهان را دوست نداشت برود/ حواشی برایم مهم نیست

سرمربی سپاهان می‌گوید به دنبال مسائل حاشیه‌ای نیست اما هر کسی سپاهان را دوست نداشت می‌تواند برود.

به گزارش مشرق، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرخودرو اظهار کرد: بازی‌هایی که به نظر راحت است برای من مهم‌تر خواهند بود. برای ما مهم است که بتوانیم خوب کار کنیم. شهرخودرو تیم قابل احترامی است. در پنج هفته گذشته فقط یک باخت داشت و با شرایطی که دارند نتایج خوبی گرفتند. فاصله تیم‌ها آنقدر کم است که ممکن است با یک مسابقه یک تیم سقوط کند و به همین دلیل بازی بسیار مهمی است. تلاش می‌کنیم که از شانسمان برای نایب قهرمانی استفاده کنیم. روز سختی خواهد بود و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

او درباره ادامه کار در سپاهان گفت: با مسئولان باشگاه در این رابطه صحبت کردم و قرار شد بازی‌هایمان تمام شود و بعد تصمیم گیری شود. بهتر است لیگ تمام شود و بعد درباره‌اش صحبت شود. بعد از پایان لیگ بهتر درباره عملکرد تیم بحث می‌شود و به جمع بندی خواهیم رسید.

سرمربی سپاهان در رابطه با شایعات جدایی امیدنورافکن بیان کرد: این مسائل برای من مهم نیست. برایم تفاوتی ندارد که کدام بازیکن از تیم جدا می‌شود. همیشه گفتم کسانی باید اینجا باشند که تیم را دوست داشته باشند. هر کسی سپاهان را دوست نداشت می‌تواند برود.

او درباره غایبان تیمش گفت: جلال علی محمدی محروم و محمدرضا مهدی زاده مصدوم است.

نویدکیا در پایان اضافه کرد: می‌خواهم به تیم جوانان هم تبریک بگویم که قهرمان لیگ شدند. من همه بازی‌هایشان را سعی می‌کنم ببینم و هر کسی حقش باشد به تیم بزرگسالان راه پیدا می‌کند.

تقابل دو تیم سپاهان و شهرخودرو در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس