کد خبر 1375235
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
بازداشت خواهران دوقلو حین سرقت در تجریش

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت سه جیب‌بر حرفه‌ای محله تجریش حین سرقت خبر داد و گفت: این سارقان دو خواهر دوقلو و یک برادر و از اتباع کشور همسایه بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ محمدباقر قدم‌زاده؛ با اعلام خبر بازداشت سه جیب‌بر حرفه‌ای، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی افزایش سرقت از تلفن‌همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در بازار تجریش و اطراف امام‌زاده صالح (ع)، رسیدگی به موضوع در دستور کار عملیات کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت و مأموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت متهمان را شناسایی کردند، افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد دو خانم و یک پسر جوان با شگردهای مختلف اقدام به سرقت و جیب‌بری می‌کنند که مأموران حین گشت‌زنی با اطلاعات کسب شده، متهمان را با همان مشخصات در حال درگیری با خانمی رؤیت کردند که بلافاصله در محل حاضر شده و متهمان بازداشت شدند.

وی ادامه داد: در بررسی بیشتر مشخص شد سارقان حین سرقت از آن خانم بودند که وی متوجه و با سارقان درگیر شد همچنین در بررسی از سارقان یک دستگاه تلفن‌همراه سرقتی که لحظاتی قبل سرقت شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان که دو خواهر دو قولو و ۲۰ ساله و برادر ۱۷ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند در تحقیقات اولیه به جرم انتسابی و جیب‌بری در محله تجریش و ۱۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

قدم‌زاده با اشاره به اینکه تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم متهمان و شناسایی مالباختگان با توجه به سرقت‌های روزهای گذشته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پرونده و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ایرانی GB ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    4 1
    خوب بگید افغانی بودند دیگه ... چی رو دارین مخفی می کنید ؟
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    5 2
    اتباع کشور همسایه!!! افغانستانی های فرهیخته و مظلوم و نجیب و همیشه طلبکار!!!! چه جالب که خوش سلیقه هم هستند محله های قدیمی و مرفه نشین و خوش آب وهوا را برای کسب و کار انتخاب می‌کنند!!!!
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
      2 2
      استان البرز کرج هم زیاد هستند و مشغول همین نوع تخلفات و جرم ها
  • DE ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵
    0 0
    چن نا کشور همسایه داریم؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس