السنوار: از رژیم اشغالگر هراسی نداریم

رئیس جنبش حماس در نوار غزه ضمن انتقاد از مواضع دوگانه جامعه جهانی در قبال شهادت شیرین ابو عاقله گفت: من بدون همراه در محافل حضور می یابم و خودم را پنهان نمی‌کنم.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری شهاب، «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه بدون توجه به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه خود، در مراسم بزرگداشت «شیرین ابو عاقله» در دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در نوار غزه حضور یافت و شهادت او را به خبرنگاران و کادر اجرایی این شبکه تسلیت گفت و ضمن به چالش کشیدن رژیم اشغالگر تأکید کرد: من بدون همراه در محافل حضور می یابم و خودم را پنهان نمی‌کنم و ما از رژیم اشغالگر هیچ حسابی نمی بریم.

السنوار: از رژیم  اشغالگر هراسی نداریم

یحیی السنوار در این مراسم گفت: کسی که تصمیم به بمباران دفتر الجزیره در نوار غزه گرفت و کسی که تصمیم به شکستن دست «جیفارا البدیری» (خبرنگار الجزیره در کرانه باختری) در شیخ جراح گرفت، همان کسی است که تصمیم ترور شیرین ابو عاقله را اتخاذ کرد.

السنوار: از رژیم  اشغالگر هراسی نداریم

وی ادامه داد: شهید ابو عاقله بیش از یک بار مورد سو قصد قرار گرفت و رژیم اشغالگر به صورت مکرر تلاش کرد تا از تشییع جنازه وی به نحوی که در شأن او بود، جلوگیری کند و به تابوت وی حمله ور شد و این جنایات با گذر زمان فراموش نمی‌شود.

السنوار: از رژیم  اشغالگر هراسی نداریم

رئیس جنبش حماس در نوار غزه با تقبیح دوگانگی در موضع گیری های بین المللی در برخورد با این جنایت، جامعه جهانی را به اقدام فوری برای بازخواست اشغالگران به علت ارتکاب این جنایات فرا خواند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس