کد خبر 1374648
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
بیرانوند قید اروپا را به خاطر پرسپولیس زد

یک رسانه بلژیکی در گزارشی اعلام کرد دروازه بان تیم ملی ایران تمایل دارد به پرسپولیس برگردد.

به گزارش مشرق، سایت «فوتبال نیوز» بلژیک در گزارشی به خداحافظی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش ایرانی از تیم بواویشتا پرتغال بعد از یک فصل حضور قرضی در این تیم پرداخت.

بیرانوند با تیم آنتورپ بلژیک تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد. این رسانه بلژیکی در این زمینه نوشت: علیرضا بیرانوند اخیرا اعلام کرده دوست دارد به پرسپولیس باشگاهی که از آنجا به آنتورپ منتقل شد، برگردد.

بیرانوند قید اروپا را به خاطر پرسپولیس زد

این دروازه بان ایرانی علی رغم داشتن چند پیشنهاد اروپایی ولی ترجیح می دهد به پرسپولیس برگردد. دروازه بان ایرانی در فصل گذشته برای بواویشتا تنها ۱۰ بازی انجام داد و غالبا نیمکت نشین بود.

بیرانوند بعد از تجربه ناموفق خود در لیگ پرتغال اکنون به آنتورپ برگشته ولی دوست دارد دوباره برای پرسپولیس بازی کند. باشگاه ایرانی باید با مدیران باشگاه بلژیکی رایزنی کند تا با پرداخت مبلغی رضایت نامه بیرانوند را کسب کند.

بیرانوند بعد درخشش به همراه سرخ پوشان از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۰ راهی اروپا شد و به تیم انتورپ بلژیک ملحق شد. اما دروازه بان تیم ملی در اولین فصل حضورش در بلژیک تنها ۱۰ بازی انجام داد و نتوانست در ترکیب اصلی جای بگیرد به همین خاطر فصل گذشته را به صورت قرضی بواویشتا پرتغال شد. اما دروازه بان ایرانی در پرتغال هم مثل بلژیک موفق ظاهر نشد و اکنون به دنبال بازگشت به پرسپولیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    2 0
    قید زنی شروع شد! الان یه چی هم از جیبش میده که بیاد ولی دو سال دیگه گندش درمیاد 50 میلیارد گرفته
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      0 0
      هر بازیکنی میتونه برای آینده اش تصمیم بگیره! علیرضا پرسپولیسیه و اگر دوست داشته باشه میاد به تیم خودش. هوادارها هم دوستش دارن؛ چون سالها تو پرسپولیس درخشید و از همین باشگاه به تیم ملی رسید.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    2 0
    به خاطر خودش میخواد برگرده چون داره دروازه تیم ملی هم از دست میده
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    2 0
    با این قضاوت شما پس باید بگیم اون موقع که رفت هم قید پرسپولیس به خاطر اروپا زد، نه خیر ایشون یک تصمیم منطقی گرفتن داره بر میگرده، سکونشنی در لیگ دسته چندم اروپایی واقعا ارزشی نداره،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس