کد خبر 1374585
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
وزیر خارجه قطر با نماینده آمریکا در امور ایران گفت وگو کرد

تهران - ایرنا- وزیر امور خارجه قطر با «رابرت مالی» نماینده آمریکا در امور ایران تلفنی گفت وگو کرد.

به گزارش مشرق، «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر در تماس تلفنی با رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران درباره روابط دوجانبه بین دو کشور و تحولات مربوط به مذاکرات توافق هسته ای به همراه شماری از مسائل مورد علاقه مشترک گفت وگو کرد.

این گزارش جزئیات بیشتری درباره این گفت وگو ارایه نکرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    4 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • وحید کرد IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
    0 0
    سلام دوستان واقعا الان همه می‌دانیم که در برابر آمریکا و غرب باید چه رفتاری داشته باشیم . همه می‌دانیم که آمریکا و غرب ، دروغگو ، متقلب و زورگو و جنایتکار هستند اما یک مشکلی این وسط وجود داره . اونهم قدرت سیاسی اقتصادی ، نظامی و ... ایران عزیز است . همه می‌دانیم که اگر دوباره با این شرایط ، برجام را امضا کنیم ، بعد از نابودی دوباره قدرت هسته ای کشورمان ، آمریکایی‌ها بدعهدی خواهند کرد و تحریمی برداشته نخواهد شد . پس باید چه کنیم . یا باید تن به یک معامله همه جانبه بدهیم و از قدرتی که در منطقه با سختی و نثار خونهای بسیار بدست آورده ایم دست بکشیم و گروه‌های مقاومت را کنترل و یا از آنها دست بکشیم و از قدرت موشکی و توسعه آن نیز دست بکشیم و تازه در آن صورت نیز ، اعتمادی به غربی‌ها نیست که پای عهد پیمان بایستند و دوباره تحریم نکنند و هزار جور توطئه دیگر که همه از آن آگاهند. و یا باید با قدرت و اتحاد همه گانی ، میزان غنی سازی اورانیوم را به ۹۰ درصد برسانیم و موضع تهاجمی بگیریم و یکبار برای همیشه به دنیا ثابت کنیم که ایرانی مسلمان شیعه ، از هیچ ابرقدرتی نمی‌ترسد و تا پای جان برای حفظ عزت و آینده ایران ایستاده است و حاظر است هرجایی را برای آن بپردازد ، اما مطمئنا ما منطقه و دنیا را به آتش خواهیم کشید و دنیا را بر سر مخصوصا اسراییلیها آوار خواهیم کرد و دوران بزن در رو تمام شده است . ما دو راه بیشتر نداریم یا بجنگیم و یا تسلیم شویم . هیچ راه دیگری نیست چون مطمئنا آمریکایی‌ها تحریم‌ها را تا مجبور نشوند برنخواهند داشت و اگر این وضع ادامه داشته باشد ، مطمئنا تا چند سال دیگر یک فاجعه اقتصادی ، اجتماعی در ایران اتفاق خواهد افتاد . دوستان وقت بسیار تنگ است . این وضعیت یعنی فرسایش بیشتر و بیشتر هر روزه ایران و ایرانی که آخرش را همه می‌دانیم پس باید آقای رییسی ترس را کنار گذاشته و با شجاعت دستور غنی سازی ۹۰ درصدی و آغاز رویارویی مستقیم را اعلام کنند . ترس برادر مرگ است و به هیچ عنوان در شان ایران و ایرانی نیست . ما ملت امام حسینیم . یا زنگی زنگ یا رومی روم . حد وسطی نیست . باور کنید که نیست . الان وقت ایستادگی و نثار خون و جان ، نه ترسیدن و تسلیم شدن در برابر دشمنی که جز به نابودی ایرانی و ایران به چیزی راضی نیست . ظهور نزدیک است ، خیلی نزدیک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس